אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לוותר על הלקוח? ✔טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מתי לוותר על הלקוח?, טכניקות שכנוע, התמודדות עם התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP מה זה, nlp הפרעות אכילה, להתמודד עם התנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות קניה, סודות ההשפעה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp לימוד חינם, אומנות התקשורת, התנגדות במכירה, ניתוח טקסט טיעוני, איך לשכנע את אשתי, שיפור מכירות, תשובות לשאלות בראיון, לשכנע שופט, nlp חינם, טקסט טיעוני, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את בן הזוג, NLP שכנוע, טריקים לשכנוע בטקסט, זוגיות nlp, לשכנע למכור, NLP דימוי עצמי, כושר שכנוע, NLP תרגילים, התמודדות עם התנגדות לקוח, NLP פיקאפ, איך לגרום לבחורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, צריכים לזכור שאיש המכירות צריך 2 מיומנויות שיכולות להיות סותרות.

מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר.

אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע, הרי שהעלות לכך, הרבה יותר גדולה מאשר להוציא מים מהברז.

במילים אחרות, איש המכירות צריך מצד אחד לדעת לטפל בכל התנגדות ולהיות מסוגל לשכנע את הלקוח כמעט בכל מחיר, אבל מצד שני גם לדעת מתי לשחרר ולעבור ללקוח הבא, ולפעול בצורה שבה יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה יותר טובה בסך הכל הכללי.
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
...לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך. איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים? שיפור השירות - ככל שתעניק שירות טוב יותר, כך תמשוך לקוחות איכותיים יותר. שיפור המוצר - אם המוצר שלך טוב יותר, הלקוחות שיבואו יהיו כאלה שמעריכים איכות. שיווק יעיל - ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר, תוכל להגיע לקהל יעד רחב יותר ולבחור עם מי לעבוד. ברגע שתצליח להביא יותר לקוחות, תוכל לסנן ולבחור את אלה שמתאימים לך. לסיכום אם אתה לא רוצה לעבוד עם לקוחות מסוימים, הפתרון הוא לא להילחם בהם, אלא להשתפר, לשווק את העסק...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
...שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר שלנו אולי לא באמת מתאים ללקוח, אז...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
...עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך להמיר לידים לכסף? טיפול בלידים של לקוחות, איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
...זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של צרכי הלקוח, העסקה התפספסה...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
...עלול לגרום לו לא להבין את היתרונות של המוצר. במקרים רבים, אנשים במכירות עשויים להסתמך על מונחים מקצועיים כדי להיראות מומחים, אך הם עלולים למעשה להרחיק את הלקוח. מה ההשלכות של שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין? שימוש במונחים שהלקוח לא מבין גורם לכמה בעיות משמעותיות: 1. הלקוח לא מבין אותך - כאשר אתה משתמש במונחים שהוא לא מכיר, הוא לא יוכל להעריך את יתרונות המוצר. 2. הלקוח מתבייש לשאול - אנשים רבים לא שואלים שאלות כי הם לא רוצים להיראות חסרי ידע. 3. תחושת ריחוק - אם השפה שבה אתה משתמש לא מוכרת...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
...אבל הוא אומר לך אני רוצה לקנות בחמש מאות אתה מוכר באלף אתה לא מוכן למכור ב - 999, שים לב אתה מוכר באלף ולא מוכן למכור ב - 999 והוא אומר שם זה עולה חמש מאות אתה אומר לו אוקי תראה אם שם עולה חמש מאות לך תקנה שם, עכשיו זה ברור שאתה צריך לשאול אותו מה הכוונה יקר לי למה יקר לי להיות בטוח שזה אותו מוצר ולהיות בטוח שזאת אותה איכות להסביר לו ששלך זה לא כמו ששם מכיר את כל הסיפורים האלה. טוב בוא ניתן לכם את התשובה התשובה היא כזאת ברגע שאתה אומר למישהו אם שם יותר זול לך תקנה שם אתה בעצם מונע ממנו לקנות ממך...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות. שאז במקרה שכזה, כדאי מאוד כן להמשיך להתעקש עם הלקוח, עד אין סוף. במילים אחרות, יש מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
...מתאים לו. שזה כמובן מה שאנחנו רוצים שיקרה בסופו של דבר. אפשרות 2, שאנחנו ננסה לשכנע את הלקוח שהוא לא בטוח שהמוצר לא מתאים לו, אלא שיש לו ספק לגבי זה. וכאן צריך לשים לב, שאם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח טועה ושהמוכר צודק, אז זו משימה הרבה יותר קשה ושהיא עצמה מורכבת מ 2 תהליכים. כאשר קודם כל הלקוח צריך להשתכנע שהוא לא בטוח צודק והדבר השני הוא, שהוא צריך להשתכנע שהמוכר צודק. ובדרך כלל המוכר ינסה לשכנע את הלקוח, שהמוכר צודק. ובדרך כלל זה יהיה הרבה יותר קשה ללקוח להסכים שהוא עצמו הלקוח טועה ושבנוסף...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
...מעבר להשוואה בין עסקאות שונות, יש להתחשב גם בעלות הזמן והמאמץ. נניח שאתה יכול למכור מוצר מסוים במחיר גבוה יותר, אך הדבר ידרוש זמן ומשאבים רבים יותר. האם זה באמת שווה את זה? אולי עדיף לסגור עסקה מהירה ברווח קטן יותר, אך להשתמש במשאבים שהתפנו כדי לבצע השקעות משתלמות יותר? זו בדיוק הבעיה עם אנשים שמתמקדים יותר מדי בפרטים הקטנים (המיקרו), במקום להסתכל על התמונה הכוללת (המקרו). אדם עלול להתאמץ מאוד כדי להרוויח עוד כמה אחוזים בעסקה מסוימת, אך להחמיץ עסקאות משתלמות בהרבה בגלל שהזמן והאנרגיה שלו מושקעים...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
...כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מתי לוותר על הלקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מתי לוותר על הלקוח?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
צריך או רוצה מול לקוח בעד ונגד nlp לא אוהב למכור להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים הדגמת ראפור להיות איש מכירות מומחה לנסח בקשה בצורה משכנעת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח לשכנע מישהו להקשיב למכור את המוצר הכי יקר שיש מסרים של קמפיין שיווקי לגרום לאיש המכירות שלך איך לגרום ללקוח לקנות? בונוסים על מכירות לשתול מחשבות משפטי שכנוע איך לשכנע בבית המשפט? יכולת למכור למכור את הרכב אסטרטגיות שכנוע איך לא להיראות כמו איש מכירות? משא ומתן למתקדמים איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? להתחבר ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? לגרום למישהו לרצות להאמין לך נטישת לקוחות להפסיק לספק מוצר ללקוחות התנגדויות הלקוח למכור חפץ אין תשובה לשאלה של לקוח מתי להיות לא נחמד ללקוח? לגרום למישהו לא לכעוס לקוח שחוזר בו מעסקה לגרום למישהו לא למות איך לפתח שיחה עם לקוחות? התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל כסף לבקש על מוצר איך להביא עוד לקוחות לעסק? לגשת ללקוח איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? לראיין לתפקיד של איש מכירות להגדיל את כמות הלקוחות הזדהות עם מקום העבודה להתמודד עם מניפולציות לייצר מודעות למוצר איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? שימוש בשם הפרטי מול לקוח שאלות של סינון ראשוני של הלקוח למכור ללקוח איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? התלבטות של לקוח שאלות של כאב של הלקוח תהליך שיווק שכנוע עסקי להישמע חכם בעיני הלקוח איך לשכנע טרנסגנדר? למכור בקלות אין מכירות מה לעשות ממי ללמוד מכירות? האם למכור רק מוצרים איכותיים? להתמודד עם חוסר הצלחה למכור תוכנית להכנת חומרי שיווק להתמודד עם לקוח שמתלבט ניהול מכירות מומחה לשכנוע למה חשוב ללמוד מכירות? הדרכת מכירות ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים בצורה משכנעת איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? ללמוד להיות איש מכירות לשכנע גבר מתי להיות רע ללקוח? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? לתת תשובה שלילית ללקוח שכנוע בצורה לוגית איך לגרום למישהו לא לריב? לא להציב יעדי מכירות לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר התנגדות בשיחת מכירות פרזנטציה ללקוח שיווק בשכנוע ישיר איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? למה הלקוח שונא אותך? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? למכור מוצר מושלם מתי לא להתעקש עם הלקוח? ראפור בצורה נכונה איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איתור לקוחות לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך לכתוב מסר משכנע למכור מכירות שיווק דיגיטאלי איתור התקציב של הלקוח להציב גבול ללקוח לשכנע מישהו לא לשקר לך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, השפעה, שיפור מכירות בנושאי מתי לוותר על הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3398 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 10:50:28 - wesi28