אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניגוד אינטרסים מול לקוח, איך ליצור הזדהות, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע בנות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, מטפל nlp, איך למכור מוצר, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP טיפולים, אומנות הראיון, איך להצליח למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אימון אישי למנהלים, תשובות בראיון, איך להשפיע על התת מודע, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע למכור, NLP הרצאה, לשכנע את הלקוח, אומנות השכנוע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע ללכת לפסיכולוג, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP למאמנים, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הצלחה בשכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים למכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאינטרסיםאינטרסמול לקוחניגוד אינטרסיםאינטרס אישיבלי אינטרסיםלקוחותאינטרסים אישייםאיך למכור מוצר יקר ללקוחאמת בלי אינטרסיםלקוח אומר שהמוצר יקרניגוד אינטרסים במקום עבודההאמת בלי אינטרסהלקוח מתנגד למחיראמת ללא אינטרסלקוח אומר יקר ליאינטרסנטיותלקוח מתנגד למחיראיך לחפש את האמת בלי אינטרסיםאיך אינטרסים בחיפוש האמתיקר ללקוחאיך לחפש את האמת ללא אינטרסיםאיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחותלמה לחפש את האמת בלי אינטרסאיך לשכנע לקוחאינטרסים סמוייםלגרום ללקוחותאינטרס רגשיאינטרסים בזוגיותאינטרסים מנוגדיםאינטרסים בחיפושלמה לגרום ללקוחהיצע וביקוש מול לקוחותחיפוש האמת בלי אינטרסיםאהבה בלי אינטרסיםחיפוש האמת ללא אינטרסיםאהבה ללא אינטרסיםהתנגדויות של לקוחחיפוש האמת בלי אינטרסהתנגדות של לקוחחיפוש האמת ללא אינטרסהתנגדויות לקוחלזהות את האינטרסהתנגדות לקוחלזהות אינטרסיםאיך למכור ללקוחותניגוד אינטרסים בין מראיין למרואייןאינטרס פנימיניגוד אינטרסים בין מוכר לקונהמתי למכור ללקוחניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווקאמתניגוד🔍הצג עוד...
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן וכאן יתבאר, כי תיאורטית העסקה הטובה ביותר, היא עסקה של win win situation. דהיינו, עסקה שבה כל הצדדים מרוצים / שני הצדדים מרוצים / שני הצדדים יוצאים מרווחים...לכן תנאי העסקה מבטאים את זה שכל אחד מהצדדים מפסיד קצת. בקיצור, גם בעסקה של win win situation, עדיין המצב האידיאלי של הלקוח לא בא לידי ביטוי. כגון לדוגמה הרצון לא לשלם בכלל. וגם הרצון האידיאלי של המוכר, לא בא לידי ביטוי בשלמות, כי המוכר תמיד היה מעדיף לשפר את תנאי העסקה וכולי. כך ש win win situation, זאת נקודת מבט, שבה שני הצדדים מרגישים שהם מרוצים מהעסקה. אבל מצד האמת, בכל עסקה יש חיסרון כלשהו.
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...היה לעשות שלום מוחלט עם כל העולם, אבל העדיף דווקא שיחלקו עליו. הסיבה לכך היא שלדעת רבי נחמן, ישנן השגות וחוכמות שאפשר להשיג רק מתוך קונפליקט ומחלוקת. אם כולם תמיד יסכימו איתו, הוא לעולם לא יגיע לעומק ההבנה שהוא שואף אליה. רק מתוך ההתמודדות עם ביקורת, התנגדות ומחלוקת, הצדיק יכול להגיע לדרגות הבנה גבוהות יותר, משום שהוא חייב להתמודד עם טענות חזקות, לחשוב לעומק ולהעמיק את ההבנה של האמת. מה המשמעות של שיחת כלום או שום דבר? אליעד כהן משווה את הרעיון לשיחות על שום דבר לתכנית הטלוויזיה המפורסמת סיינפלד...
שכנוע עצמי / שכנוע אחרים - מדוע מנסה האדם לשכנע אחרים בצדקת דרכו?
...כדי לעזור להם ולא כדי לשכנע את עצמו בצדקת עצמו. ומתי מתרחש מצב כזה? תשובה: כאשר דעתו של האדם לא נוגדת את דעתם של אלו שהוא משכנע אותם. ונסביר: כל אדם בעולם נוקט בעמדה כלשהי. כאשר האדם נוקט בעמדה כלשהי, מה שמחליש אצלו את התחושה שדעתו היא אמיתית, את ההבנה שלו שקיימות דעתו שונות מדעתו שלו. עצם זה שקיים עוד מישהו שחושב אחרת מדעתו של האדם, הדבר הזה מחליש אצל האדם את התחושה שדעתו היא אמיתית, ולכן הוא ינסה לשכנע אחרים שדעתו נכונה, כדי לחזק אצל עצמו את תחושת הביטחון העצמי שלו בדעתו. אלא שקיים מצב שבו האדם...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי. ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר. במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו...
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
...המונח משוגע. לפי אליעד כהן, משוגע הוא למעשה אדם שההיגיון שלו שונה מההיגיון המקובל או מההיגיון שאתה רגיל אליו. אליעד מסביר שהיגיון הוא עניין סובייקטיבי, כלומר, מה שנראה הגיוני לך או לחברה, לא בהכרח יהיה הגיוני עבור אדם אחר. המשוגע, מנקודת המבט שלו, משוכנע לחלוטין בהיגיון שלו, גם אם הוא נראה חסר היגיון לחלוטין עבורך או עבור הסביבה. הבעיה המרכזית בשכנוע של משוגעים או אנשים שמוגדרים כלא חכמים היא חוסר ההבנה של הלוגיקה הפנימית שלהם. אליעד מסביר שכדי להצליח לשכנע, אתה חייב קודם להבין את האדם השני בצורה...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר. ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך. לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון אחד לדוגמה בלשאול את הלקוח מה הוא צריך, היא...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
...לשנות את דעתו, כדאי לשנות את הסיבות שהוא מביא כצידוק להתנהגותו. במקרים אחרים, ניתן להחליש את הרצון של מישהו בעזרת שינוי הסיבות או על ידי הצגת סיבות חלופיות. לדוגמה, אם ילד רוצה לשחק כל היום, אפשר להציג לו את הסיבות מדוע זה לא כדאי. האם הרצון הוא תמיד אקראי או סיבתי? הרצון, על פי אליעד, הוא תמיד תוצאה של שילוב בין סיבה לאקראיות. הרצון יכול להתגלות כהחלטה אקראית או כתוצאה מסיבה מסוימת, תלוי איך אנחנו בוחרים להסתכל עליו. בסופו של דבר, הרצון תמיד מבוסס על משהו - בין אם מדובר בסיבה ובין אם מדובר במניע...
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
...ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני. איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן? ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...אבל אם לדוגמה יש סיטואציה, שהאדם השני מניח שאדם קרוב אליו, לא יקרא לו בשם הפרטי, אלא לדוגמה בשם חיבה כלשהו, או שהוא יפנה אליו ישירות, בלי לקרוא לו בשמו, הרי שבמקרה כזה, אם תקרא לו בשמו, זה דווקא יצור תחושה של זרות. כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי, יכולה לתת תחושה של זרות... ויש מצבים שהאדם מניח שאדם קרוב אליו, יקרא לו בשם חיבה דווקא ולא בשם פרטי. ואז אם תקרא לו בשם חיבה, אז דווקא הוא ירגיש יותר קרוב אליך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניגוד אינטרסים מול לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ניגוד אינטרסים מול לקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, ניגוד אינטרסים מול לקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להסביר את המחיר ללקוח? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? שיטות שיווק באינטרנט איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? השיווק של ביבי נתניהו איך לבנות אמון עם שותפים? לקבל אנרגיה למכור לקוחות שסומכים עליך איך לגרום למישהו לא לטעות? חוויית אמון לשכנע לקוח לאהוב אותך איך להבין לקוחות? למכור רק מוצרי פרימיום האם להציב יעדי מכירות? לעצור לקוח לשכנע אותו שאת צודקת לשכנע את המוכר תהליכי שיווק לעשות ייסורי מצפון ללקוח טיפול בתלונות של לקוחות הלקוח רוצה שכנוע של מנהיגי כתות לתעדף את הכנת חומרי השיווק הערך האמיתי של המוצר מי עושה שיווק יותר טוב? ליצור אמון עם הלקוח איך ללמוד איך לשכנע אנשים? שכנוע השפעה הקמת מערכת מכירות אין תשובה לשאלה של לקוח כמה לתת ללקוח הנחה? איך למכור? הפצת תוכן שיווקי לחסוך כסף ללקוח איתור הצרכים של הלקוח איך ללמוד לשתול מחשבות? איך לאהוב עבודה במכירות? לשכנע מישהו לא לריב איתך מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? איזה מידע להציג ללקוח קודם? איך להתכונן לשיחת מכירות? לכתוב מסר משכנע איך לנתח משפך שיווקי? שיווק אורגני בחינם לשכנע מישהו לקבל ביקורת איך להוביל את הלקוח? לשקר את הלקוח לקוח שרוצה לבטל עסקה שיווק זול איך להגדיל מכירות ללקוחות? לדייק בדיבור עם לקוח לקנות בזול ולמכור ביוקר ניהול לקוחות קושי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר יותר יקר ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע שיווק גלוי מוצרים גרועים איך לשכנע מישהו לעשות משהו? שיטות לשינוי עמדות טיימינג של שכנוע לשכנע מישהו ברעיון לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך איך למכור עט בראיון עבודה? מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? מה כדאי לומר ללקוח? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? להכיר את עולם המושגים של הלקוח תכנון קמפיין שיווקי למה לאתר את צרכי הלקוח? איכות מנהל השיווק סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים לדבר על המוצר התמודדות של אנשי מכירות למכור זה כיף עלויות איש מכירות מצגת שיווקית להסביר ללקוח את המחיר תחושת הזדהות לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו התאמת המכירה ללקוח לסגור פגישה עם לקוח לגרום ללקוח לאהוב אותך להימנע משתילת מחשבות שיווק לטווח המיידי למכור את עצמי לתת ללקוח בעיות עם לקוחות איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? כמה לנסות לשכנע לקוח? כמה לאתר את צרכי הלקוח? יכולת למכור טיפים למכירות באינטרנט איך לכתוב טקסט משכנע? לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש שיטות לשיווק איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? להתמודד עם לקוחות קשים סוגים של צרכי הלקוח לשכנע מישהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, אימון אישי, דיבייטינג בנושאי ניגוד אינטרסים מול לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0781 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 18:10:03 - wesi28