אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלה של לקוח ✔הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שאלה של לקוח, ייעוץ רטורי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע סבא, התמודדות עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הרצאות nlp, כישורי שכנוע, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, מניפולציות בטקסט, NLP סרטונים, שיטות לשכנע אנשים, מומחה מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך למכור יותר, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מטפל אישי, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, להתמודד עם התנגדות קניה, התנגדויות במכירה, nlp לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, התניה קלאסית, NLP דימוי עצמי, לשכנע חברה, מומחה שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אימון עסקי, טכניקות שכנוע, לשכנע מישהו לעשות משהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע חברים לצאת, NLP שכנוע, לשכנע למכור, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
והפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל "מה הנזק הכספי שלי" "כמה כסף אני הולך להפסיד" וכיו"ב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח?

אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח?

והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה.

לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח.

אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי.

ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?!

ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה.

ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר.

כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה.

ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה?!

ולכן קודם כל צריכים לדעת, שיש יתרונות וחסרונות בלהציג ללקוח את המחיר, מיד כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה. כי או שאתה תאבד את הלקוח בגלל אי התאמת המחיר, לפני שהלקוח הבין את היתרונות, או שתגרום ללקוח לחשוב שאתה חושב שהוא לא ירצה את המוצר בגלל המחיר. ולכן, כל מקרה לגופו וזה לא מדע מדויק.

אבל יש כאן עוד כמה דברים שצריכים לקחת בחשבון. נקודה אחת, היא שיכול להיות שהצגת המחיר ללקוח, היא תהליך של סינון שלך את הלקוח, במובן הטוב. דהיינו, שיכול להיות שכדאי לך להציג את המחיר ללקוח, מיד על ההתחלה, כדי לדעת אם התקציב של הלקוח מתאים למוצר שלך, באופן כללי. כדי שלא תשרוף את הזמן שלך עם לקוח שאין לו כסף ותקציב למוצר שלך. זאת נקודת מבט אחת שמתאימה לסיטואציות מסוימות.

אבל במקרה הכללי שבו אתה חושש לגרום ללקוח לא לרצות לרכוש וכולי כנ"ל, אז צריכים לשים לב, שלפעמים קיימת לך האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר מתאים לו ובהתאם לכך לענות לו מה המחיר המדויק.

לדוגמה, לקוח: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: יש למחשב הזה כל מיני גרסאות עם מחירים שונים, ולכן אני אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרה מה בדיוק אתה צריך, כדי שאני אוכל לומר לך מה המחיר המדויק עבורך בהתאם לצרכים שלך.

כאשר מהות העצה היא, לומר ללקוח שאי אפשר לומר לו מה המחיר, כי המחיר הוא תלוי קודם כל להבין את הצרכים שלו ובהתאם לכך את המוצר המתאים ובהתאם לכך את המחיר המתאים עבורו.

תשובה אפשרית נוספת: למוצר הזה יש כל מיני מחירים. טווח המחירים הוא בין X לבין Y, אבל כדי שאני אוכל לתת לך מחיר מדויק, לשם כך אני צריך לשאול אותך כמה שאלות, כדי שאוכל להתאים לך את המוצר ואת המחיר.

כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר.

אבל כמובן שישנם מצבים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שאלה של לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שאלה של לקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להוסיף מוצר למלאי להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב איך למכור ביוקר? השקעה באיש מכירות לתת ללקוח את המחיר בטלפון להתחייב ללקוח על תוצאות תורת המכירות איך המציאו את ה nlp? לקוח מבקש בקשה לא סבירה החזר השקעה בשיווק להכניס עיזים במשא ומתן לפתח כושר שכנוע לשכנע מישהו לרצות סקס שאלה משכנעת הלקוח הוא לא אתה לחפש לקוחות אחרים לקוח עוזב את המתחרים להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות איך למכור פגישה? למכור רק מוצרים סוג א שיקולי מכירה ללקוח ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל ממי ללמוד מכירות? להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה לתת ללקוחות שירות למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה הסברה ושכנוע איך לעשות שיווק בצורה יעילה? לשכנע לקוח לומר כן הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת איך לפתח מוצר? מה רע באיתור צרכי לקוח? בעיות בשיווק רטוריקה ניהולית איך לשכנע אנשים שיש לך? הזדהות רגשית איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? אין לקוח לא טוב לגרום למישהו לרצות לגור איתך לשכנע ילדים לאכול פירות לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? לגרום למישהו להגיב לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לפרסם ללקוחות מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? יצירת כימיה עם הלקוח בניית אמון מחדש איך נבנה אמון? צרכי לקוח לשתול מחשבות לאקס אימון מכירות לאנשי מכירות מתעניין במוצר במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לשכנע מישהו להביא ילדים מתי לעצור שיווק? להצליח בתפקיד איש מכירות הסרטון השיווקי הראשון שלך שכנוע שכלי למכור בצורה מסתורית איש מכירות שטח לשכנע אישה לחשוב עליך מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? אמנות השכנוע להסתדר בלי חומרי שיווק השפעה סמויה להתאים את המוצר ללקוח צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק איך לענות ללקוח ששואל? למכור את שיחת המכירה מסר סמוי לתת מודע תהליך חיפוש לקוחות איך לנתח משפך שיווקי? איך לא למכור את עצמך ללקוח? תכנים שיווקיים אנשי מכירות רובוטיים חבילות מוצרים להשפיע על רגש נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? לעמוד בעומס לקוחות אומן מכירות למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע מישהו להרגיש ייחודי איך להתחבר ללקוח? לגרום ללקוח לחזור אליך מי יודע לשכנע? הדרכת אנשי מכירות מתחילים לגרום למישהו לספר לך איך לחשוב כמו הלקוח? שכנוע ישיר או שכנוע עקיף משפך שיווקי רחב מניפולציות רעות מתי ליצור הזדהות? הכאב של הלקוח איך לא להסכים עם לקוח? למה לעשות שיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, תת מודע, מומחה במכירות בנושא שאלה של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 16:18:56 - wesi28