אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שירות לקוחות ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שירות לקוחות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, מיומנות רטורית, לשכנע את אמא, סדנאות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע ללכת לרופא, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את האשה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, זיהוי מניפולציות בטקסט, חוקים בהשפעה ושכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפול בהתנגדויות מכירות, טקסט שכנוע, דמיון מודרך nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, ספרים nlp, התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ראיון קשה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, איך לשכנע את עצמי ללמוד, מכירות, איך לשכנע את הבוס, ניתוח טקסט טיעוני, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp בעברית, איך לשכנע עובדת, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, גישת NLP,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שירות לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שירות לקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיחה יוצאת ללקוח מה הלקוח חושב שהוא צריך? אמון באמצעות לגרום למישהו להפסיק לאהוב למכור עם חשק לגרום למישהו להתאהב בך בדייט איך אפשר לשכנע אנשים? לנהל לקוחות לגרום למישהו לשאול אותך שאלות האם להתחמק משאלה של לקוח? אין למוצר שלי מתחרים ביטויים משכנעים איך לגרום למישהו לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איך לשכנע את השופט? לא לדפוק לקוח לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד איך לפגוש לקוח? נתינה ללקוח שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח לשכנע לקוח לאהוב אותך ביקורת על nlp לגרום למישהו לטפל בעצמו האם לוותר על הלקוח? למכור בשוק תחרותי המלצות של לקוחות בפייסבוק לטפל ב nlp שיווק אורגני להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לגרום למישהו לפרש יצירת הזדהות עם הלקוח רעיון למוצר חדש להתמודד עם קושי למכור לגרום לאנשי המכירות למכור לגרום לאקס לתת בך אמון לשכנע את האקסית לחזור אליך שיווק עצמי איפה ללמוד איך לשכנע? מתי להיות לא נחמד ללקוח? שינוי עמדות ושכנוע לשכנע מישהו להבדיל נאומים של איש המכירות קורס שכנוע ראפור למתקדמים למכור כשאתה מרגיש רע לשכנע מישהו להתגעגע אליך למכור כשאתה בחרדה לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית לקוחות פוטנציאלים איכותיים איש מכירות כריזמטי לגרום למישהו לא לפחד לענות לשאלה של לקוח להתמקד בכאב של הלקוח לזהות את הכאב של הלקוח לשכנע נשים שאני רוצה למה המשפך השיווקי לא עובד? לגרום למישהו להימשך אליך טעויות בלתת הנחה ללקוח לגרום למישהו להיות יותר חכם מכתב בצורה משכנעת איך לא למכור ללקוח? כריזמה במכירות לתמרץ את אנשי המכירות שלך לשכנע אנשים לרצות שיווק זול להעביר ללקוח חומר מקצועי המסע שהלקוח עובר לסרב לבקשה של לקוח למכור מוצר בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? קורסים למכירות הסבר של איש מכירות בעל פה פחד לא להצליח למכור לשכנע אקסית לסלוח לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות להשתכנע מאחרים האם אסטרטגיית השיווק טובה? לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לשכנע בראיון בתקשורת לדבר ללקוח בשפה שלו לגרום למישהו לא לאהוב משהו ניתוח שיחת שכנוע להציע מחיר ללקוח תגמול איש מכירות יכולת ניהול משא ומתן לגרום למישהו לשכנע לשדר מקצועיות ללקוח מנטורים ומניפולציות באיזה מוצר להתמקד? לחשוב כמו הלקוח לענות ללקוח כמה זה עולה לאבד את האמון של הלקוח סיבת ההתנגדות של הלקוח לשכנע אדם לגרום למישהו לא לשקר למכור ללקוח מוצר גרוע חשיבה שלילית במכירות לא כל אחד יכול ללמוד למכור לאיים על לקוח מניפולציות של מוכרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, משא ומתן, טיפים בתחום שירות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:50:53 - wesi28