אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להשפיע על לקוח?, לשכנע בחורה להתאהב בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים להגיד כן, שינוי עמדות, NLP טיפול בחרדה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מסרים לתת מודע, nlp לאנשי מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שידול, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp הדרכה, טקסט טיעוני, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע בחור, NLP דוגמאות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע שוטר, איך לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp הפרעות אכילה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, השפעה על התת מודע, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טקסט שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, תשובות בראיון, איך לגרום למישהו,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחאיך להשפיעלהשפיע על לקוחותלהשפיע על לקוחלהשפיעלקוחותלהשפיע על הלקוחלמכור מוצר יקר ללקוחלהשפיע על לקוח שלא רוצה לקנותאיך להשפיע על אנשיםלקוח אומר שהמוצר יקראיך להשפיע על מישהוהלקוח מתנגד למחיראיך להשפיע על התת מודעלקוח אומר יקר ליאיך להשפיע על עצמךלקוח מתנגד למחיראיך להשפיע על האקסית שלךיקר ללקוחאיך להשפיע על האקס שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך להשפיע על הבן שליאיך לשכנע לקוחותאיפה ללמוד איך להשפיע על אנשיםלגרום ללקוח שלךאיך מתחרים יכולים להשפיע עליךאיך לשכנע לקוחאיך אפשר להשפיע על התת מודעלגרום ללקוחותלמה לגרום ללקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחאיתור🔍הצג עוד...
1 2
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך...לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש...את המוצר שלך כאשר יהיה לו כסף לכך. ולא להסתפק רק במיתוג חלקי, שעשוי לגרום ללקוח לחשוב עליך את ההפך ולחשוב שהתמחור לא הגיוני בעיניו, עד כדי מצב שעשוי לגרום לו לחשוב עליך דברים רעים. וככל שיש ללקוח שלך יותר מידע אמיתי של עובדות בפועל ולא רק מידע מיתוגי כללי, שמסביר את ההבדלים שיש בפועל בין המוצרים המתחרים ולא רק מדבר בסיסמאות שאתה הכי טוב שיש, ככה יהיה ללקוח שלך יותר קשה לספר לעצמו שאתה גנב וכולי ויהיה ללקוח שלך יותר קל להאמין שאתה הרבה יותר טוב וכולי.
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף...לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות...בעל פה, יש יותר רכיב של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו. וזה בעצם אומר, שברמת העיקרון, הלקוח יותר יאמין כאשר מראים לו משהו ממשי בעין שלו, מאשר כאשר מספרים לו סיפור כלשהו בעל פה. ולכן מכך נובע שכדאי קודם כל להציג ללקוח את המידע ברמה הוויזואלית...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק...העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש. וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים...המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיוב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש. פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של...למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך. במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר...וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה. ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה בפני עצמה ואז האדם עשוי לבחור באפשרות הזאת, למרות שלכשעצמה היא רעה. לדוגמה: נניח שאתה לא רוצה ולא צריך לרכוש מאכל מסוים. ונניח שיגידו לך שיחידה אחת שלו עולה 10 שח ו 10 יחידות שלו עולות 20 שח. טוב...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה...יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי / הבינוני / ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך...
טיפול בנפגעי כתות, איך לטפל בנפגעי כתות? איך לטפל בקורבנות כת? איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נכנסים לכת? התמכרות לכת, כת כהתמכרות לסמים, איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נמשכים לכתות? פירוק כת, איך לפרק כת? טיפול בכתות
טיפול בנפגעי כתות, איך לטפל בנפגעי כתות? איך לטפל בקורבנות כת? איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נכנסים לכת? התמכרות לכת, כת כהתמכרות לסמים, איך לגרום למישהו לעזוב כת? למה אנשים נמשכים לכתות? פירוק כת, איך לפרק כת? טיפול בכתות
...ורגשות חיוביים שממלאים אצלם חסרים רגשיים משמעותיים. למה לנסות להסביר לאדם שנמצא בכת שרע לו לא תמיד עובד? כאשר מנסים לשכנע אדם שנמצא בכת שהוא סובל, שהוא מנוצל, שעושים לו שטיפת מוח או שמשקרים לו לגבי הטוב שיש בכת, לעיתים קרובות זה פשוט לא עובד. זה כמו להגיד לאדם שמכור לסיגריות שהוא יודע שהן מזיקות לו, שהן יהרגו אותו ויגרמו לו למחלות. האדם יודע את כל זה ובכל זאת ממשיך לעשן. ההסברים האלה לא מועילים כי ההתמכרות מבוססת על הצרכים הרגשיים העמוקים שאותו אדם ממלא בעזרת ההתמכרות. איך התמכרות לכת דומה להתמכרות...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להשפיע על לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להשפיע על לקוח?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להשפיע על לקוח?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניסוח יותר משכנע הכאב של הלקוח אצל המתחרים הרמוניה עם לקוח לברר את צרכי הלקוח לשכנע מישהו להרגיש קירבה למכור בלי לשקר לגרום ללקוחות לרצות לקנות לתכנן משפך שיווקי להשפיע על הלקוח איך לשפר את המשפך השיווקי? מניפולציות בשתילת מחשבות למה הלקוח לא קונה ממך? לגרום ללקוח להתחבר איתך למכור מוצר מושלם לקבוע יעדי מכירות לשכנע מישהו לשחרר לגרום למישהו לחשוב בהיגיון לשכנע אישה להתאהב טעויות באיתור צרכי הלקוח להתקבל למנהל מכירות ראפור לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לגרום למישהו לסגור עסקה לחץ על לקוח לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לקוח חושש לצאת טיפש איתור צרכי לקוח של המתחרים אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל שיטת שכנוע משולבת יצירת תוכן שיווקי מקצועי איש מכירות לא מקצועי לשכנע גבר לחשוב עליך שיטות שכנוע אנשים איך לשכנע את השופט? איך לא להישחק במכירות? לגרום למישהו ליהנות מינית לעשות ראפור לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו להמליץ ללקוח על המתחרים לתמחר מוצר יותר יקר לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון איך לזהות מניפולציות? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? פגישות פיזיות עם לקוחות לקבע את המחיר אצל הלקוח אמון של לקוח במוצר מניפולציות של יועצים עסקיים לגרום למישהו לא לסרב מניפולציות של מנטורים לעסקים שתילת מחשבות לאקסית למה שלקוחות יבואו אליך? לקוח משלם כסף מה הספקות של הלקוח? לענות לשאלה של לקוח מה הוא התת מודע? בניית אסטרטגיה שיווקית מתי ליצור הזדהות? לשדר מקצועיות ללקוח למכור ללקוח בכל מחיר להיות nlp master practitioner הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות לשכנע קבוצה של אנשים תהליכי מכירות התאמת סגנון המכירה למוצר לשכנע מישהו לא ממוקד טכניקות שכנוע בפרסומות שכנוע מניפולטיבי לשכנע מישהו להתאהב בך לענות ללקוח שאומר שיקר לו דעה ייחודית של לקוח איך לגרום למישהו להסכים להיפרד ממך? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מניפולציות שיווקיות של מנטורים איך להדריך אנשי מכירות? לשכנע ילד לעשות ספורט להשקיע בשיווק או במכירות ניהול לקוחות איך לשכנע בחורות? יצירת אמון עם לקוח לגרום למישהו להרגיש ייחודי שיטות שכנוע ומכירות סיבת ההנחה ללקוח איך אפשר לשכנע אנשים? מניפולציה איכותית לאיזה לקוח למכור קודם? חומרי השיווק שחייבים להכין רטוריקה לגרום למישהו להבין מה זה פחד מה הכאבים של הלקוח? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית חשיפה בשיווק ממומן שיווק לשוק חדש אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן לקוח שמח לבנות אמון עם הלקוח חיסכון כספי ללקוח להסכים עם לקוח תורת המשחקים במשא ומתן שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה סודות השכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מומחה שיווק, שכנוע בנושאי איך להשפיע על לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:19:19 - wesi28