אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכי הלקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, ניתוח טקסט טיעוני, מסר שיווקי, אסטרטגיות משא ומתן, להתמודד עם התנגדות במכירה, מומחה שיווק, ייעוץ לאנשי מכירות, מסרים תת הכרתיים, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להגדיל את המכירות, לשכנע את עצמך, טיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע עובדת, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע למכור, לשכנע פירוש, איך לשכנע אשה לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, להתכונן לראיון, NLP עיגון, דרכים לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את המורה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע בחורה להתאהב בך, איך לשכנע את המנהל, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP להורים, מיומנויות שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחאיך לעשות איתור צרכי הלקוחאיתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוחטעויות באיתור צרכי הלקוחמתי לא לעשות איתור צרכי הלקוחבאיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזקלייעל את תהליך איתור צרכי הלקוחאיתור צרכי הלקוח אחרי רכישהאיתור צרכי הלקוח לפני רכישהחייב לעשות איתור צרכי הלקוחלעשות איתור צרכים עם הלקוחמה רע באיתור צרכי הלקוחתהליך איתור צרכי הלקוחלפני איתור צרכי הלקוחתהליךנזקלקוח רעטעויותלקוחותלמכור מוצר יקר ללקוחכמה לאתר את צרכי הלקוחלקוח אומר שהמוצר יקרהלקוח מתנגד למחירלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחיראיתור צרכיםמהם הצרכים של הלקוחמה הצורך של הלקוחלמה לא לאתר את צרכי הלקוחיקר ללקוחאיך לשכנע את הלקוחצרכים של הלקוחאיך לשכנע לקוחותבירור צרכי הלקוחצורך אמיתי של לקוחאיתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחריםלגרום ללקוח שלךצרכיאיתורצרכים🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... מהות הספק? למה שהוא לא ירצה לעשות את זה? מה מהות הספק? ש: שאלה טובה, נראה לי. אליעד: נגיד האיתור צרכי הלקוח, למה שהוא לא ירצה? ש: נראה לי שהוא, יכול להיות שהוא הגיע לאיזה מצב סטטי, שהוא מרוויח נניח סביר ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור? מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה? אליעד כהן מסביר שבאופן...לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו. אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה...זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם הביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה לא מזיקים או על מילים אחרות כמו ידידותיים לסביבה או בטוחים לשימוש. לפי אליעד, השימוש...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק? מהם הטעויות הנפוצות בפרזנטציה מוקדמת...את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר לעשות שינוי, אך בדרך כלל זהו שינוי שטחי. לדוגמה, במקרה של מכירת מוצר, האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק את המוצר ומגלה שמדובר בדיוק באותו המוצר, רק עם עטיפה חדשה? במקרה כזה, הלקוח לא רק שיבטא תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם הוא ייתקל בתהליך זה מספר פעמים, המוצר ייתפס בעיניו ככישלון ולא יוכל לשוב לתשומת...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את...רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? איך לייצר רושם ראשוני מוצלח? הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלך, למה ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר? למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח?...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור...של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%. ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות...
4 אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? כשלים בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות?
4 אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה...אותו לרכוש את המוצר למרות הסיבה, או שבאפשרותך לשנות את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. עד כאן ברמה הלוגית 3 אפשרויות. כמו כן יש גם אפשרות 4 - והיא לנסות למצוא לקוחות אחרים. דהיינו, אם לקוח לא רוכש מסיבה X. אז באפשרותך או לשכנע אותו לרכוש למרות ה X. או לפתור ללקוח את ה X. או באפשרותך לא למכור ללקוח הזה, אבל לנסות למכור ללקוח אחר. אלו האפשרויות ברמה הלוגית. וכאשר אני אומר לחפש לקוחות אחרים, יש כאן 2 אפשרויות: אפשרות 1 - היא לחפש עוד לקוחות אחרים, מאותו הסוג של הלקוח שאתה מנסה למכור לו ולא...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר?...הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג...למוצר הזה יש כל מיני מחירים. טווח המחירים הוא בין X לבין Y, אבל כדי שאני אוכל לתת לך מחיר מדויק, לשם כך אני צריך לשאול אותך כמה שאלות, כדי שאוכל להתאים לך את המוצר ואת המחיר. כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר. אבל כמובן שישנם מצבים שאין אפשרות להתחמק לאפשרויות האלו מסיבות שונות והלקוח שואל, ברחל בתך הקטנה, כמה המוצר הספציפי הזה יעלה לי. בלי אפשרות להתחמק. ואז במקרה שכזה, איש המכירות צריך לדעת...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות...עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר. אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור לשאול את השאלות שקשורות לכאב של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש בית, ושהכאב שלו שבגללו הוא רוצה לרכוש את הבית, הוא בגלל שהוא רוצה בית יותר גדול, הרי שלמרות שיהיה לו מאוד חשוב להבין את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכי הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איתור צרכי הלקוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר מושלם שתילת מחשבה חד ערכית השפעת פרסומות שקר לטובת הלקוח מה צריך איש מכירות? תזמון הצגת המחיר ללקוח איך לא לעשות ראפור? לשכנע מישהו לפרש לקוח פוטנציאלי מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? השפעה האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? לבנות מסע לקוח לשכנע לקוח להיות מרוצה אי הסכמה עם לקוח לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מסרים שיווקים עבודה בתור איש מכירות מאמני מכירות מרגיש שהמוצר יקר אוהב לעבוד במכירות טוב במכירות מוצרי מזון לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה איך להציג מוצר ללקוח? לגרום למישהו א מיני עמלות מקובלות לאנשי מכירות איש מכירות אמיתי למכור את עצמך בזוגיות להבין נכון את הלקוח למכור בטלפון אימון לשיווק זיהוי שיטות שכנוע איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? לגרום למישהו לרצות לעבוד איך לגרום ללקוח להרגיש... לשכנע הורים לקוח לא רוצה לענות לטלפון יציבות של לקוחות חומר שיווקי מחליף את איש המכירות לשכנע מישהו לומר לך הלקוח הכי טוב שלך איש מכירות מוצלח חוויית הלקוח לגרום למישהו לא לסרב להתמודד עם התנגדות לקוח ניסוח יותר משכנע למכור או להמשיך בפיתוח איך ליצור הזדהות רגשית? מעצב מוצר תחושת הזדהות שיטת מכירות לקוח רע לשכנע מישהו לבקש לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות טיפים למכירות באינטרנט מוצר שיש לו הרבה ביקוש תעריף של מוצר מחיר ללקוח האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? איך לשכנע את השופט? שכנוע בעבודה לקוח רוצה לקנות לגרום ללקוח לתת בך אמון להרגיש את המוצר השפעה על התת מודע מתי לחשוף את המחיר ללקוח? טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח לשכנע אישה להרגיש שחסר לגרום למישהו להיפרד לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לשכנע את האקסית? לאפשר ללקוח לבחור לשכנע מישהו לא להאמין תת המודע של הלקוח לגרום למישהו לא להתאבד לגרום למישהו לייסורי מצפון שכנוע ורצון חופשי לגרום למישהו לסלוח לך על משהו יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לגרום למישהו להפסיק לעשן לקוח בעייתי שינוי עמדה פוליטית לרכוש את אמון הלקוחות האם אני עושה שיווק טוב? איך ליצור אמון באמצעות? ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח שיטות לשיווק עצמי מתי לתת הנחה ללקוח? מוצר מתאים תקלה יזומה במוצרים איך עובד התת מודע? לגרום למישהו להודות שניצחת להיראות כמו איש מכירות טעויות ביצירת הזדהות מיינדסט של איש מכירות לשכנע לקוח שמח איך לדבר עם לקוח? מניפולציות של המוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, אימון מכירות, מניפולציות בנושאי איתור צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4688 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 14:57:25 - wesi28