אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? ✔יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך?, דיאטת nlp, איך לשכנע עובדים, NLP פחדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע בחורה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מומחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, הרצאות nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp בחינם, איך לנצח בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את האשה, לשכנע גבר, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע למכור, NLP הרזיה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מיומנות מכירה, התמודדות עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אוטוסוגסטיה, לשכנע בחורה להתאהב בך, לשכנע את ההורים, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע גבר לחזור, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp חינם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד?

כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון.

מה הכוונה בעובד כספק שירותים?

המושג "עובד כספק שירותים" מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים.

מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח?

מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כ"לקוח" של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה "למישהו" אלא כ"מתן שירותים למישהו", מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד.
  • מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה עבודה שמבוסס על התחייבויות הדדיות, ומתן שירותים מצד אחד, וקבלת תמורה מצד שני.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

כשהמעסיק והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה לטובה. גם בעסק שבו עובדים נמצאים תחת מעביד, אפשר לשפר את היחסים באופן שיביא לתפוקה ושביעות רצון הדדית גבוהה יותר.
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי - במקום לחשוב על העובד ככפוף, יש מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון.
  • שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה.
  • הבנה הדדית של הצרכים - העובד רוצה תמורה הוגנת, והמעביד רוצה שירות איכותי. הבנת הצרכים של כל אחד תביא לפתרון טוב יותר.
לסיכום

במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה עם לקוחות - כמו שמירה על שביעות רצון, איכות, ותיאום ציפיות - חלים גם ביחסים בתוך הארגון, ומערכת כזו יכולה לייעל את השפעתה על התפוקה הכוללת של הארגון.
נקודת מבט חדשה על יחסי עובד ומעביד

כאשר אנו מסתכלים על יחסי עובד - מעביד, ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים.

העובד כספק שירותים

מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים.

המעסיק כלקוח של העובד

מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כ"מנהל" או "בוס", אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח.
  • מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי חוזה עבודה שמבוסס על מתן שירותים והתחייבויות הדדיות.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל:
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף.
  • מתן דגש על שיפור חוויית העבודה, כמו שמנסים לשפר את חוויית הלקוח.
  • הבנה הדדית של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת.
לסיכום

הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין שכל אחד מספק ערך לאחר, וניתן לשפר את היחסים על ידי גישה אסטרטגית חכמה יותר.

למידע נוסף
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך ... אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח ... - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך ...
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... המוצרים שאתה מציע. אתה לא רק עובד עבור מישהו, אתה מספק שירותים תוך כדי שיפור עצמי. - הלקוח שלך: הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל לראות את הבוס כלקוח שלך, זה ישנה את כל תפיסתך לגבי העבודה והמעמד שלך. איך להתייחס ... אלא מותג שמייצר ערך בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך להתחיל לחשוב כמו עצמאי. חשוב להבין כי הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל להתייחס אליו ככזה ותספק לו את השירות הטוב ביותר, תוכל לבנות לעצמך מותג אישי חזק ולהתקדם. ... המותג, אתה המוצר. - השירות שאתה מציע - הזמן והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מספק. - הלקוח שלך - הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירות. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כשאתה מתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הכל משתנה: ... ערך גבוה יותר בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך לחשוב כמו עצמאי ולראות את עצמך כבעל עסק. הבוס שלך הוא הלקוח שלך, עליך לספק לו שירות מצוין, אבל במקביל להשקיע בפיתוח המוצר שלך - שזה אתה. תפסיק לראות את עצמך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך?, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע שופט קידום מכירות איך למכור את המספרים של הלוטו? פיתוח מוצר לפנות ללקוח לבקש כסף מלקוח איך לגרום למישהו לא לשקר? בעיה של לקוח למכור פטנט nlp זה שקר יצירת חומרי שיווק תוכן שיווקי טעויות בשכנוע למתקדמים לגרום למישהו להתמכר אליך ליצור סנכרון עם הלקוח לשכנע גולשים באינטרנט לקנות לאבד את האמון של הלקוח לשכנע מישהו להיות מוכן למכור גם מוצרים פגומים איך להיות איש מכירות? אמצעי שכנוע לשוניים לשכנע מישהו להשיב איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לשכנע בוס לקדם אותך טכניקת מכירות איך לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי הכי כדאי להציג ללקוח? התמודדות עם לקוחות בעייתיים לענות ללקוח תשובה לא ליצור תחושת זרות מהלקוח טריקים בשכנוע אנשים לקוחות רלוונטיים לגרום למישהו לרצות משהו שיטות משא ומתן איך לגרום למישהו לחשוב משהו? לקנות את האמון של הלקוח לקוחות מלחיצים להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח לספק ערך ללקוח איך לאתר את צרכי הלקוח? יצירת הזדהות להשפיע על לקוח לגרום למישהו לרצות אותך החדרת מוצר לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים מוצר בלי תקלות ניתוח ראיון ביבי נתניהו מכירות דרך האינטרנט להכיר את הלקוח הפוטנציאלי תכנון תהליכי שיווק nlp טיפולים שיטות איך לתת הנחה ללקוח לשכנע בחורה לשכב להציג מחיר ללקוח לקבל אנרגיה למכור למכור ללקוח בעולם המושגים שלו לשכנע מישהו להאמין שכנוע הפוך לבנות איש מכירות רובוטי שיטות השכנוע של ביבי נתניהו איך לגרום למישהו להימשך אליך? חומרי שיווק השקעה בשיווק לטווח קצר לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות האם למכור זה כיף? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איזה מידע להציג ללקוח קודם? למכור מוצר שצריך לשפר איך להגדיל את כמות הלקוחות? להצליח בעסק אם אני שונא למכור מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? דיבור עם לקוח לשכנע עקשנים איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? מנהל שיווק טוב לשתול מחשבה למוכר איך לדבר עם לקוחות? למכור ללקוח את המוצר במה תלויה איכות השיווק? התאמת העסק לסוג הלקוח לשכנע את ההורים להתמודד עם לקוחות קשים להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך סודות השיווק השכנוע של ביבי נתניהו שביעות רצון הלקוח לדפוק לקוח לקוחות פוטנציאליים נכונים איך להצליח במכירות? לגרום ללקוח להבין לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? מוכר מוצר מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? חומר שיווקי דיגיטאלי להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? אנשי מכירות רובוטיים לשכנע מישהו אחר לאהוב לשכנע מישהו להתרגל לעשות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, סוגסטיה, מומחה מכירות בתחום למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 13:14:31 - wesi28