אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לספר ללקוח על המוצר ✔איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לספר ללקוח על המוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, לשכנע בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP עיגון, לימוד nlp, לשכנע משקיע, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדויות מכירות, ללמוד nlp בחינם, סודות ההשפעה הסמויה, NLP דיאטה, איך לשכנע מישהו, NLP שכנוע, לנהל משא ומתן, להתראיין בטלוויזיה, ראפור, פסיכולוגיה הפוכה, nlp דוגמא, ניתוח תוכן, להתמודד עם התנגדויות במכירה, סודות ה nlp, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את הילד, כושר שכנוע, nlp שינוי, לשכנע את האשה, לשכנע את הבוס, שתילת מחשבה, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, ניהול משא ומתן, לשכנע בחורה לשכב איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, שפת גוף,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח?

הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה.

מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה?

הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה.

איך למכור נכון?

הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

איש המכירות צריך לומר:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

בדומה לכך, במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

איש המכירות יכול לומר:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

מהי החשיבות בהסבר התועלות?

הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, איש המכירות לא צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים.

מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה?

- אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח.

- הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש.

- הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן).

- דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר את הדברים לצרכים האמיתיים שלו.
הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת

אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה פשוטה.

דוגמה לרכב עם מערכת מתקדמת

נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא "הרכב הטוב בעולם" בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב?

התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש המכירות היה אומר לו:

"הרכב הזה מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת שמונעת החלקה בכביש רטוב ומסייעת לך לשמור על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר שתוכל לנהוג בביטחון גבוה יותר ולשמור על המשפחה שלך מכל סכנה."

שימו לב להבדל - במקום לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה.

הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי

הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים מקצועיים שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו.

הדרך הנכונה להציג את המוצר

במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

תגידו:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

תגידו:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

לקוחות משלמים על תועלת - לא על מוצר

לקוחות לא קונים מוצרים בגלל התכונות שלהם, אלא בגלל התועלות שהם מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק.

סיכום - איך למכור נכון?
  • אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח.
  • הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת.
  • הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו'.
  • דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו.
למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לעשות שיחת מכירה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, לדבר ללקוח בשפה שלו
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לספר ללקוח על המוצר, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לספר ללקוח על המוצר, כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, טיפים, אוטוסוגסטיה בנושא לספר ללקוח על המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 21:35:48 - wesi28