אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח פוטנציאלי, התנגדות מכירה, nlp לחינוך ילדים, NLP פוביה, NLP עוגן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לימוד nlp, לשכנע לקוחות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שתילת מחשבה, לשכנע בנות, NLP הרצאות, NLP דיכאון, NLP דמיון מודרך, NLP לימוד באינטרנט, NLP ודמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה, התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP תקשורת, איך למכור, אמנות השכנוע, מדריך אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP וסוגסטיה, לשכנע בנים, לשכנע אנשים בטלפון, NLP התניה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחפוטנציאללקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםלקוח מתענייןמה הכאב של הלקוח הפוטנציאלילגרום ללקוחות פוטנציאליםלקוחות פוטנציאלים חדשיםכמות לקוחות פוטנציאליםזיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאליהצורך של הלקוח הפוטנציאליחשיפה ללקוחות פוטנציאליםלפרסם ללקוחות פוטנציאליםמה הלקוח הפוטנציאלי רוצהלהפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלםחשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשיםלגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסקמהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאליםשיחת חולין עם לקוחות פוטנציאליםזיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלילהגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשיםחשיפה להמון לקוחות פוטנציאליםלקוחות פוטנציאלים איכותייםפגישה עם לקוחות פוטנציאליםלהכיר את הלקוח הפוטנציאלילקוחות פוטנציאליים נכוניםשאלות של לקוח פוטנציאלילמכור ללקוח פוטנציאלילהכירעסקלמכורזיהויכאבלקוחותפוטנציאליותאיכותפגישהחשיפהשיחת חוליןלפרסםצורך של לקוחהפוטנציאלילקוחות חדשיםלמכור מוצר יקר ללקוחצורך של הלקוחחשיפה ללקוחותמה הכאב של הלקוחפוטנציאל אישילקוח אומר שהמוצר יקרפוטנציאליםפוטנציאלי🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ...רחוקים ויותר שונים ממך. ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך. ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד...לקוח אני אביא הכי הרבה תועלת? אלו 2 שאלות שונות, וכדאי לך להתמקד בשאלה של למי אתה מביא הכי הרבה תועלת, כי הוא הלקוח האידיאלי שלך שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף. לדוגמה: נניח שאתה צבעי שצובע דירות. האם אתה יכול לספק ערך לסטודנט שגר בשכירות, ושהוא עוזב את הדירה שלו, כי בעל הדירה העלה לו את שכר הדירה ושהוא צריך עכשיו לצבוע את הבית, כי הוא התחייב בחוזה לבעל הדירה, שהוא יצבע את הבית כשהוא מסיים את השכירות? תשובה: כן. אתה יכול להביא לו ערך, כי אתה צבעי ואתה יכול לצבוע לו את הדירה. אבל האם פרופיל הלקוח...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה...העסק ירוויח בזכותך הכי הרבה כסף. כי אז כנראה הוא יהיה מוכן לשלם לך יותר כסף, בתמורה לזה שאתה מייצר לו כסף. שוב, ככל שתייצר יותר כסף לבעל העסק, ככה כנראה שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר כסף, תמורת שירותי המכירה שלך. זה באופן כללי. כמובן שתמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל זה הכלל. שבדרך כלל, אם תייצר למישהו יותר כסף, יהיה לו יותר קל לשלם לך יותר כסף. וזה בעצם מוביל אותנו לנקודה הבאה, שאתה צריך לדעת, באיזה עסקים עושים בממוצע הכי הרבה כסף? הכי הרבה אחוז רווח על כל מכירה? וכמובן שהעניין כאן הוא קצת יותר מורכב...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך...לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון...משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים...
בעיות בזוגיות, אני מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי, אני מרגישה שהוא אוהב אותי באהבה מניפולטיבית, אהבה אינטרסנטית, אני לא מאמינה שהוא באמת אוהב אותי, האם הוא באמת אוהב אותי? אולי הוא אוהב אותי רק בגלל אינטרסים?
בעיות בזוגיות, אני מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי, אני מרגישה שהוא אוהב אותי באהבה מניפולטיבית, אהבה אינטרסנטית, אני לא מאמינה שהוא באמת אוהב אותי, האם הוא באמת אוהב אותי? אולי הוא אוהב אותי רק בגלל אינטרסים?
...יש או אין מניפולציה, אלא כיצד האדם מפרש את ההתנהגות. למשל, גם ביחסים טובים, אם אחד מבני הזוג יפסיק לקבל את מה שרצה, ייתכן וירגיש מנוצל ושהכל היה מניפולציה. הוא מדגים זאת בכך שאפילו אימא שמעניקה אהבה מוחלטת נתפסת בעיני הילד כאוהבת באמת, למרות שגם אהבת אם יכולה להיות מותנית ומוגבלת במצבים מסוימים. מדוע אנשים מתוסכלים מזוגיות חושבים שהצד השני לא באמת אוהב? לדעת אליעד כהן, אנשים לא אומרים את האמת הפשוטה: אני רוצה שיאהבו אותי יותר, אלא מעדיפים להאשים את הצד השני במניפולציה ובחוסר אהבה. הוא מבהיר, שאילו...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו וגם לנתח את כל החלקים של תהליכי המכירה. כי כל חלק אפשרי לנתח את מה שקרה בו, ולנסות להסיק מכך מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים. כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק...
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
...בסיטואציה אחת שתזכיר לך את אותם חסרונות. ש: אבל זה גם הגיוני לחשוב ככה שזה בגללי מה אנחנו יודעים. אליעד: אתה מכיר את השיר רק זה בגללי הוא זה בגללו הם זה בגללם. ש: כן נכון אבל מה אנחנו יודעים שאם היה לו יותר טוב מרע הוא היה בא אליה. אליעד: כן אבל דיברנו קודם זה נכון אבל כשהיא תצטרך להמר היא כנראה תהמר על החיסרון זה שהיא חושבת שיש בה כשהיא תצטרך להמר למה את חושבת שהוא לא רוצה אותך מה שיקרה היא תיכנס לראש שלו היא תגיד אוקי אם הייתי הוא לא הייתי רוצה אותי כי אני רואה בי חיסרון איזה חיסרון אני רואה בעצמי...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
...וכו. זאת אומרת הסכמנו במקרה שרוצים לכבד בן אדם או מה שזה לא יהיה מסכימים עם מה שהוא אומר ומתייחסים למה שהוא אומר אבל אם רוצים לזעזע את הבן אדם שעומד בצד השני ולהפריך את מה שהוא אומר מה שבעצם צריך לעשות זה לקחת את מה שהוא שאל או את מה שהוא התלונן או את מה שהוא אומר למה איחרת לפגישה?, אוקי ולשאול מה הנחות היסוד בן אדם צריך לעשות את זה בראש של עצמו ולשאול מה הנחות היסוד של מה שהוא שואל, לדוגמה למה איחרת לפגישה? יש פה כמה הנחות יסוד הנחה ראשונה שהייתה פגישה שנקבעה פגישה ההנחה השנייה שנקבע זמן לפגישה...
1 2 3 4 5 6 7 8
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח פוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח פוטנציאלי, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח פוטנציאלי, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ערך מוצר שיווק באינטרנט ללמוד על שתילת מחשבות ניגוד אינטרסים מול לקוח פגישה פרונטאלית עם לקוח הצגת פרזנטציה ללקוח איך להכין חומרי שיווק? לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לשכנע בעלי תפקידים לנסות לשכנע דרכי שכנוע בפרסומות לגרום למישהו להעריץ אותך למה הוא לא מוכן למכור? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לקוח שואל כמה זה עולה ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לשכנע בחור לאהוב פחות לגרום למישהו להיזכר לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח שכנוע יחסי לגרום למישהו להרגיש חייב לך איתור לקוחות למה ללמוד לשכנע? איך למכור עט? מניפולציות בזוגיות להרגיש טוב למכור הרגשה של זרות עם לקוח לשכנע גבר לאהוב לגרום למישהו לחשוב מחשבה לתת ערך ללקוח לקוח שלא רוצה לשכנע בוס אמון עם לקוח מצגת שיווקית יכולת למכור מוצר זול ופחות טוב למכור כשאתה בלי מצב רוח לגרום למישהו לאהוב דברים איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? איך לא לעשות ראפור? מניפולציות של יועצים עסקיים מניפולציות בהתנצלות לקוח אומר שאין לו זמן שכנוע שגוי איך להשיג אופי של איש מכירות? עזרי מכירה ללקוחות קיימים להצליח למכור למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לשכנע אותו שאת צודקת לשמר לקוח לגרום למישהו לא לפחד לתמחר מוצר חדש לשכנע בחורה להיזכר טיפים למכירות באינטרנט לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג למכור פריט אקראי למצוא לקוחות אחרים למצוא לקוחות חדשים למכור בזול והרבה לקבל לא מלקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות איך לעשות מניפולציה? nlp למכור איך לשפר כושר שכנוע? מסרים סמויים בפרסומות איך לקוח מפרש את התמחור? איך לשכנע את הבוס? לומר ללקוח רק את האמת לסגור עסקה עם לקוח מה צריך ללמוד כדי למכור? לגרום למישהו לתקוף אותך לשבח מוצר איך לא לאבד את האמון של הלקוח? לפטר לקוחות הכנת חומרי שיווק שכנוע בפרסומות תכנון הכנת חומר שיווק לקוח חצוף תוכנית ליצירת חומרי שיווק ניתוח משפך שיווקי לשכנע מישהו לא לאהוב משהו שאלות של כאב של הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה התנגדות לקוח מחיר לשכנע מישהו להיזכר להישחק במכירות לסנן לקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לשכנע אנשים להאמין למכור שטחי פרסום איך אפשר לשכנע אנשים? טכניקות שכנוע לקוחות מצב הרוח של הלקוח טבלת יעדי מכירות איך לא לשתול מחשבה שלילית? הסברים של איש מכירות מוצר עם המון ביקוש פחד לא למכור תגמול איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מומחה מכירות, מניפולציות בנושא לקוח פוטנציאלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0313 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 12:51:34 - wesi28