אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוחות לקנות ✔מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוחות לקנות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP מה זה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, טיפול nlp, לשכנע אנשים בכל דבר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, זיהוי מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שיטות לשכנוע, אומנות השכנוע, שיווק ומכירות, NLP שפע, סדנאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, ללמוד nlp באינטרנט, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, nlp לימוד בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ספר nlp, NLP טיפול בחרדה, NLP דיכאון, איך לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, זוגיות nlp, nlp תרגול, שיטה לשכנוע ההמון, מכירות ושכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:05:12מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם?

אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה.

לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת.

איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש.

אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה.

איך כותבים מסר שיווקי שמוכר?

אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד מאחורי המסך. כדי לעשות זאת, יש לבצע מחקר עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים מה הבעיות שאנשים מציגים, מה הם כותבים שמפריע להם, ומה הם רוצים להשיג.

אחרי שבונים רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת.

מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את תשומת הלב של הגולש?

אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה.

בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט.

האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון?

אליעד מציין שאין שיטה אחת שהיא הכי טובה, אלא שיש מקום לשתי השיטות בהתאם למצב וללקוח. לפעמים מסר אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה ביותר לדעת איזו שיטה מתאימה היא לנסות את שתיהן ולראות מה עובד.

לדוגמה, לפעמים תספיק אמירה קצרה וישירה כמו "אתה חייב לקנות את זה עכשיו!" כדי לגרום למישהו לרכוש מיד, ולפעמים יש צורך בטקסט ארוך יותר שמסביר את כל היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו.

איך להצליח בשיווק לאורך זמן?

אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים "נוסחה מהירה" למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק "לעשות כסף מהיר" בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח.

אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן.

הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט

הטיפ המרכזי שאליעד נותן למי שרוצה להצליח בשיווק ובמכירות באינטרנט הוא להפסיק לחשוב במונחים של "איך אני מוכר?" ולהתחיל לחשוב במונחים של "איך אני עושה טוב לאנשים?". כאשר נקודת המוצא שלכם היא לעשות טוב ללקוח ולתת לו ערך אמיתי, המכירות יבואו באופן טבעי וקל יותר. אנשים מרגישים כאשר מנסים למכור להם, וכאשר הם מרגישים שמישהו באמת מנסה לעזור להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוחות לקנות, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע לקוחות לקנות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? תהליכי קבלת החלטה של הלקוח שיווק זול איך לא לשכנע מהר מידי? הבנה של לקוח את התמחור לשכנע לקוח לחזור ניתוח ראיון פוליטי שיחה יוצאת ללקוח טעויות של מנהלי שיווק יקר ללקוח לשכנע מישהו לשנוא אדם למכור יעוץ למשכנתאות מחיר שמותאם אישית ללקוח טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות שכנוע ובחירה חופשית לשכנע מישהי לאהוב נוסחה לשכנע לקוחות להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לתת הצעת מחיר ללקוח לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו לקוח שאומר יקר לי לגרום למישהו להאמין ברעיון איך לייצר צורך אצל הלקוח? שימוש בשם הפרטי של הלקוח ליהנות מעבודה במכירות nlp טיפול למכור כל דבר לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית איך למכור משהו? איך המציאו את ה nlp? הלקוח מחליט לרמות לקוחות nlp שכנוע מה זה nlp? לגרום לאנשים nlp איך למכור את עצמי? להתעקש עם לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשווק את המוצר שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי דיוק במכירות לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות אסטרטגיה שיווקית איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? להרגיש טוב למכור אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל קושי למכור את עצמך במה תלוי מחיר של מוצר? איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לתת למניפולציות לעבוד עליך לקוח משקר לבחור את הלקוחות שלך מפורסמים בפרסומות למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה רצון לתת בשכנוע התאמה של המוצר ללקוח איכות מנהל השיווק איך להסביר ללקוח את התמחור? לשכנע אדם לשנות את עמדתו השפעת פרסומות אימון ב nlp אפיון צרכי הלקוח מוצר לא מתאים ללקוח לגלות אמפתיה ללקוח הגדלת לקוחות שכיר שעובד במכירות למכור לעובדים את התפקיד שלהם ליצור קרבה עם לקוח בניגוד לציפיות של הלקוח איך להצליח בשכנוע? מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר טעויות בראיון עבודה למכירות מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? אומנות השכנוע של ביבי נתניהו למכור קרח לאסקימוסים האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? נולדת איש מכירות המחיר יקר ללקוח שיווק איך עובדים מבצעי מכירות? לגרום ללקוחות לרצות לקנות לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו לקוח לא סומך עליך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות לזהות את הכאב של הלקוח איזה מוצר למכור? לשתול מחשבה ללקוח לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת איש מכירות טוב הלקוח מוכר לאיש המכירות לפתח יכולת שכנוע טעויות בשיווק עצמי מה הצרכים של הלקוח? לגרום למישהו לא להיות תלותי בך לשכנע מישהו להיות בטוח שיווק ומכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מומחה שיווק, דמיון מודרך בנושא לשכנע לקוחות לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:22:58 - wesi28