אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מי צריך עוד לקוחות?, ייעוץ לאישי ציבור, nlp טריקים, לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע אנשים להגיד כן, סוגסטיה עצמית, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, חומר על nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, ספרים nlp, לשכנע את ההורים, שיטת nlp, NLP טיפים, דמיון מודרך, לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp מזה, איך לשכנע גבר לחזור, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, זיהוי מסרים תת הכרתיים, לשכנע גבר, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע אשה להיות איתך, התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ספר nlp, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP מאמרים, NLP סרטונים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שפת גוף, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP וסוגסטיה, סודות הסוגסטיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך ... דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה אומרים לו אבל זה יביא לך עוד לקוחות הוא אומר טוב לי ככה. עכשיו מה ההיגיון ... זה יעזור לי הוא אומר טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות. ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף. אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא ... נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו האם זה נכון המחשבה הזאת. באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה ... שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות. ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר? אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות. ש: אם לדבר על ...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר. איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר? אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל...
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
...מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר. מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ברטר? אותו אדם תיאר את בעלת העסק כמושלמת. אליעד פתח את הדיון בכך שהדגיש כמה חשוב להבהיר מראש שמדובר בהתרשמות אישית ולא במציאות אובייקטיבית. אליעד העיר לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. אליעד הבהיר שיכול להיות שבסיטואציה אחרת לגמרי (כמו דייט אישי), החוויה הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות...
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...השאלה אם בעצם קיומו של טרור מסייע לו או מזיק לו. אחת הדוגמאות הבולטות היא המצב שבו מתרחש פיגוע, כמו פיגוע באוטובוס בתל אביב, מצד אחד, פיגוע כזה יכול ליצור אווירת פחד, שתחזק את מעמדו של ביבי כמנהיג שיילחם בטרור. מצד שני, אירועים כאלה גם מדגישים את העובדה שהוא עדיין לא הצליח לפתור את הבעיה באופן סופי. הדוגמה של אזעקות בתל אביב בתקופת מבצע צוק איתן הובאה בהרחבה. מאז מלחמת המפרץ הראשונה לא חוו תושבי תל אביב כל כך הרבה אזעקות, דבר שקרה בתקופת שלטונו של ביבי. מצד אחד, ביבי טוען שהוא אחראי לביטחון ושיצר...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
...איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי איך לשכנע אדם שהוא יכול להשתנות? אליעד כהן מציג שיטה מפורטת ופרקטית כדי לשכנע אדם שמאמין שאין לו יכולת להשתנות, שהוא למעשה כן יכול להשתנות. הוא מדגיש שהמטרה בשכנוע היא לגרום לאותו אדם לחשוב בצורה שונה, וזאת באמצעות מניפולציה עדינה על מנגנוני החשיבה שלו. מה לעשות כשאדם טוען אני לא יכול להשתנות? כאשר אדם טוען שאין לו יכולת להשתנות, קודם כל שואלים אותו אם תמיד היה כזה. למשל, אפשר לשאול אותו: תמיד היית...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
...להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים. אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים. וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
...בצורה ברורה. כיצד לשפר את הניהול ולהימנע מטעויות שחוזרות על עצמן? אליעד מדגיש שבמקרים רבים הבעיות נוצרות בגלל הגדרות תפקיד לא מספיק מדויקות או בגלל מנגנוני תגמול שגויים. הוא מציע לערוך ישיבות שבהן יובהר לכל עובד מה בדיוק מצופה ממנו, ולפקח באופן שוטף שכל המשימות מתבצעות בהתאם להגדרות. לדעת אליעד, אם יינתן לעובדים תגמול רק עבור ביצוע התפקידים המדויקים שלהם, הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך שאסור למהר ולהציע פתרונות כספיים בלבד לכל בעיה. חשוב להבין...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
...או לרצות משהו בלי סיבה, אם כי לפעמים נדמה שהרצון אינו מושפע ממניע ברור. מהו רצון אקראי ומהו רצון סיבתי? רצון אקראי הוא רצון שאין לו סיבה ברורה. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה להיות טייס, אך אינו מסביר מדוע הוא רוצה זאת, הוא מציין רצון אקראי. הוא מבצע את הרצון רק משום שזה מה שהוא רוצה, ולא בגלל סיבה כלשהי. מנגד, יש רצון סיבתי, שבו הרצון נובע מסיבה. אם אדם רוצה להיות טייס, יש לכך סיבות או מניעים ברורים, כמו הרצון להגיע ליעדים מסוימים, להשיג מטרות בחיים, או רצון להיות חלק מעיסוק מסוים. כיצד ניתן לחזק...
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
...התנגדויות באופן מוצלח, כדאי לשאול שאלות עומק: מה מניח האדם כשהוא מתנגד? האם ההנחות שלו אכן נכונות? איך ההנחה עצמה יכולה לחזק את הטענה ההפוכה? לדוגמה, כאשר מפריע רעש שמונע לישון בלילה, התגובה הרגילה היא לסגור את החלון כדי להפסיק את הרעש. אבל אפשר לשאול: אולי דווקא טוב שיש רעש, כי זה אומר שאולי עדיף שלא אירדם עכשיו, או שאולי הרעש דווקא יכול להרדים אותי טוב יותר באופן עקיף? המטרה היא להרגיל את המוח לחפש דווקא את ההיגיון ההפוך מהרגיל, וכך להרחיב את טווח האפשרויות. איך ליישם את השיטה באופן מעשי? לפי...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר אני רוצה זוגיות, הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו שהיעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מי צריך עוד לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מי צריך עוד לקוחות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי צריך עוד לקוחות?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שינוי עמדות ומכירות כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? תמחור הגיוני ללקוח השקעה בשיווק לטווח רחוק האם לתת ללקוח הנחה? לקוח עושה השוואה מניפולציות בהתנצלות זיהוי התנגדות הלקוח מוצרים סוג ב... שיווק באופן עקיף ללקוח אין אמון בעצמו לקוחות ממליצים באינטרנט לקוח לא רוצה לענות לטלפון מול לקוח לגרום למישהו לטפל בעצמו ניהול זמן של אנשי מכירות למכור את עצמך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה לשכנע אקסית לסלוח ראפור והשפעה שיטות שיווק לעסקים לשכנע לקבל תפקיד לגרום למישהו למכור מוצר התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות מיתוג מוצר יקר סודות ה nlp לשכנע ילד ללמוד שיפור מוצר איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לגרום ללקוח להרגיש חזק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום למישהו להאמין איך ניתן לשכנע? לנסח טקסט משכנע להתמודד עם התנגדות לקוח למכור בפעם הראשונה איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לשכנע מישהו להימשך אליך לשכנע אנשים לא חכמים לגרום למישהו לרצות להקשיב לך לגרום למישהו לרצות להתאמץ שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים אמנות השכנוע מנהל שיווק גרוע סרטון שיווקי פרובוקטיבי לגרום למישהו לייסורי מצפון יכול למכור לכל אחד האם אסטרטגיית השיווק טובה? מוצר דמיוני הסכמה עם לקוח להתחרות על המוצר האיכותי ביותר סודות השכנוע שכנוע ישיר עיצוב חומר שיווקי איך לא לדפוק לקוח? לענות ללקוח תשובה שלילית שיפור מחלקת מכירות נוסחה לשכנע אנשים למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם השיווק טוב? לגרום למישהו לרצות להתאמן לא להתעקש עם לקוח השפעת פרסומות טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח לקוחות פוטנציאלים איכותיים הזדהות רגשית שכנוע תת ההכרה nlp תת מודע לשווק את המוצר לשכנע ילד לא לצעוק איש מכירות שטח ראפור טוב האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? לשכנע ילד להתנהג מה רע בלשפר את אנשי המכירות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איך לבקש בצורה משכנעת? לראיין עובדים במכירות להיות איש מכירות יותר טוב קונפליקט עם לקוח שאלות הכאב של לקוח לשכנע אנשים להשתכנע למכור נכס העלאת מחיר ללקוחות האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? מוצר לא איכותי מחיר של מוצר לתגמל את אנשי המכירות שלך קורס למכירות לשכנע אקסית באיזה תחום לעשות כסף במכירות? המחיר בעיני הלקוח למה המוצר מתומחר במחיר הזה? טכניקות nlp לגרום למישהו לעזוב כת לענות ללקוח ששואל שאלה הוזלת מוצרים איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, משא ומתן, אימון מכירות בנושא מי צריך עוד לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1250 שניות - עכשיו 19_10_2025 השעה 21:13:34 - wesi28