איתור צרכי הלקוח - מה זה
צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר
לאתר את צרכי הלקוח? למה
לאתר את צרכי הלקוח? איך
לאתר את צרכי הלקוח? איך לא
לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור
לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם
הצרכים של הלקוח? - חלק 4 וכאשר אנחנו באים
לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי
איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. ... והסיבה הראשונה לכך
שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד ... לרכוש, היא גם באמצעות
איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא ... מיומן, יודע באמצעות
איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה ... חשדנות. אבל בתהליך של
איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא
שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית. ולשם ... מוצר מושלם. ולא משנה מה
הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, ... מידי יחקור את הלקוח על
הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים ... של המוצר עבור הלקוח ביחס
לצרכים של הלקוח. כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת
צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל ... וכאשר נכנסים לתהליך של
איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של ... חוסר התאמה בין המוצר לבין
צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את
צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק. ולכן, כמו שצריכים לדעת
לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, הרי שצריכים גם לדעת להיזהר ... וחשוב לוודא שהמוצר מתאים
לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא לנסות להיות צדיק בסדום ולא ... החסרונות שיש במוצר ביחס
לצרכי הלקוח, כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות החסרונות שלה ולא רק בגלל היתרונות שלה. ... בשורה התחתונה, תהליך של
איתור צרכי הלקוח, הוא תהליך מורכב. שצריכים לדעת מה לשאול ומה לא לשאול. וגם המידע ... לדעת איך לאתר באמת את
צרכי הלקוח, גם אלו שהלקוח לא מודע אליהם בעצמו, לדוגמה צרכים רגשיים וכיוב. ... שצריכים לדעת איך להשתמש
בצרכי הלקוח, כדי להתאים את תהליך המכירה אל הלקוח, בהתאם לצרכים שלו. לדוגמה, איך ...