אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שימור לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, השפעה סמויה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אנשי מכירות, ספרים nlp, איך לשכנע בנים, טיפים למכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ניתוח תוכן, לשכנע את האשה, לשכנע מישהו לעשות משהו, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע לקוחות בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, nlp הפרעות אכילה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשתול מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp לחינוך ילדים, ללמוד nlp, ספר nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות nlp, חוקים בהשפעה ושכנוע, לשכנע אנשים בכל דבר, NLP לימודים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיפור יכולת הדיבור, לשכנע את אמא, NLP תוצאות, שינוי הרגלים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר ...
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
... ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים איך לגרום למטופלים לחזור ולהמליץ עליך? ההרצאה מתמקדת בדרכים שיכולות להבטיח למטפלים ומאמנים להשיג שימור לקוחות , לגרום למטופלים לחזור ולקדם את ההמלצות עליהם. ... הטוב ביותר, על ידי משחק עם המינונים של טוב ותוצאה תוך שימור קשר ברור ומובן בין המטופל לטיפול. זהו מרכיב קריטי לשימור לקוחות, שכן ברגע שמטופל מזהה את הערך שהוא מקבל באופן ברור, הוא יהיה מוכן להמליץ על הטיפול ולהישאר לקוח קבוע. שימור לקוחות איך לגרום למטופלים לחזור? הדרכת מאמנים אימון ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב ... לפי רצונו. איך להרגיע לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך להתמודד עם תלונות לקוחות? ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך. האם יש מקרים שבהם נכון להגיב באגרסיביות כלפי הלקוח? לדברי אליעד כהן, יש ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
...זוכר באותו הרגע, שנראים לו הכי דומים למה שקורה לו כרגע. וכך הוא מאמין שגם כרגע כנראה התכוונו למה שיושב לו כרגע בצורה יותר מודעת. ונמצא אם כן, כי אם תצליח לגרום לאדם לחשוב בצורה מסוימת, כגון לדוגמה לחשוב שאתה דובר אמת, הרי שגם כאשר יהיה לו ספק לגבי אמיתות הדברים שלך, גם אז האינסטינקט הראשוני של המוח שלו יהיה, לפרש שאתה דובר אמת. ואיך באפשרותך לגרום לאדם לחשוב שאתה דובר אמת? תשובה: על ידי זה שאתה יוצר אמון מולו. כגון לדוגמה על ידי זה שאתה נותן לו לבדוק...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
...דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט מבעל מקצוע. מתי כדאי לשלם לנהג המונית כדי שיגיע מהר? אליעד מתאר מצב שבו נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת...
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
...פוזיציה מולך מכניס את עצמו לפוזיציה מולך מכניס את עצמו לאיזו סיטואציה שהוא בוחן אותה הוא בוחן אוקי בא נראה כמה טוב יצא לי מזה שביקשתי ממנו עזרה אז דבר ראשון אתה מבקש ממנו עזרה הוא מילא לך את הרצון אז וואלה עשה לך טוב כאילו היבט אחד של המבחן זה בא נראה אני אבקש עזרה האם הוא ימלא לי את הרצון שלי היבט נוסף זה בא נראה אחרי שהוא ימלא לי את הרצון שלי מעבר למבחן של האם הוא ממלא לי את הרצון או לא מעבר לזה זה גם בא נראה את כל המסביב מה תהיה התחושה הכללית...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה,...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8
...החשוב ביותר, הוא שתבין את דעתו של האדם השני. ותבין מה הסיבה שבגללה הוא חושב את מה שהוא חושב. ותבין כמה שיותר, את הנחות היסוד העמוקות ביותר שעומדות מאחורי הדעה של האדם שאתה רוצה לשכנע. ושתמצא, את נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו. ואז, כאשר ברורות לך הסיבות שבגללן האדם השני חושב כך או אחרת, וברור לך מה נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו, עכשיו הרבה יותר קל לגרום לו לשנות את דעתו. ומי שמדלג על החלק הזה, של להבין את דבר האדם השני + את הנחות היסוד שלו +...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שימור לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שימור לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שימור לקוחות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, שיפור מכירות, הדרכת מכירות בתחום שימור לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 29_06_2025 השעה 07:09:37 - wesi28