אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שימור לקוחות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שימור לקוחות, איך לנתח טקסטים, לשכנע את אשתי, דמיון מודרך, שיטה לשכנוע ההמון, לשכנע, להתמודד עם התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע את אמא, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לגרום לבחור, NLP הגדרה, אומנות השכנוע, הצלחה בשכנוע, איך לשכנע גבר להביא ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ללמוד למכור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, אומנות הסוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך למכור רעיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה, שיטות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע, לשכנע את עצמך, מומחה מכירות, שיפור כושר שכנוע, סודות ההשפעה הסמויה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ייעוץ רטורי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שימור לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שימור לקוחות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע מישהי? מחשבות בתת המודע של הלקוח שיווק גלוי למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? איך להיות בטוח במוצר שלי? כמה מוצרים להחזיק במלאי? לשכנע מישהו להפסיק לאהוב איזה חומרי שיווק ליצור קודם? איך להוביל לקוח? לקוחות ממליצים לשדר מקצועיות מול הלקוח מסרי מכירה ללקוח פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים חוויית אמון לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לשכנע בחור לרצות אותך לשכנע לקוחות לקנות הגדלת סל מוצרים לחסוך כסף ללקוח לגרום למישהו לא להטיל ספק להתחבר עם לקוח אפשרויות ללקוח להציע ללקוח מחיר בטלפון איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? שיטות תמחור מוצר איך לשכנע שאתה מומחה? לא כל אחד יכול ללמוד למכור איבוד לקוחות להצליח למכור מוצר יקר לגרום למישהו לשמוח למכור שירות טקסט טיעוני שכנועי מסמך שיווקי להיות תוקפן כלפי הלקוח לשכנע אישה לרצות אותך איזה צרכי לקוח לא לאתר? להציג מוצר לקוח שונא אותך להתעקש עם הלקוח לגרום למישהו לאהוב טריקים בשכנוע לקוח השאיר פרטים בטעות לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לבטל עסקה עם לקוח? מיתוג מוצרים זולים לקוח מבקש בקשה לא הגיונית שכנוע פוליטי הגדלת מחזור מכירות טיפים לשיווק עסקים יצירת הזדהות עם הלקוח לשכנע אנשים להצביע לך ליצור ללקוח תחושת fomo חומרי שיווק רובוטיים שיטות שכנוע למתקדמים לאיזה לקוחות לפרסם? מוצר שלא כדאי למכור אותו לגרום למישהו להירגע למכור קורס להביא לקוחות חדשים לכתוב מכתב בצורה משכנעת nlp תת מודע לשכנע חולה נפש לקבל טיפול להציע ללקוח לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו חוסר ההשפעה של ברק אובמה הקשר שבין שיווק למכירות שכנוע מהר מידי לגרום למישהו להצביע איתור צרכים של לקוח מאוכזב לענות ללקוח ששואל מה המחיר מנהלי מכירות איך לעשות בירור צרכי הלקוח? לקוחות באינטרנט מחלקת מכירות בקשות לא הגיוניות של לקוחות למכור רכב טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות למצוא לקוחות צעד בונה אמון שכנוע טכניקות ויכוח הגדלת מכירות שיפור תהליכי המכירות חשיבות איש המכירות בארגון מוצר סוג ב... לזהות הזדמנויות לשכנע מנהל מכירות לגרום למישהו להימשך רק אליך אתה איש מכירות כן רוצה את המוצר השיווק כתוצאה של המכירות הכנת חומר שיווקי שיטות מניפולציה ניהול מכירות לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו קורס שכנוע מומחי מכירות לעבוד בתור איש מכירות הלקוח רוכש את המוצר למה לגייס איש מכירות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, לשכנע, למכור בתחום שימור לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 15:31:16 - wesi28