אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח, להצליח במכירות, תשובות בראיון, ניתוח טקסטים, טכניקות שכנוע, סודות הסוגסטיה, nlp מדריכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, שתילת מחשבה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp ביטחון עצמי, התמודדות עם התנגדות במכירה, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לתרום, ייעוץ אישי, התמודדות עם התנגדות לקוח, גישת ה nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP טיפול, nlp לימוד בחינם, ייעוץ מנהלים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, שינוי הרגלים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע בראיון, לשכנע את אשתי, כושר שכנוע ושינוי עמדות, סודות התת מודע, התמודדות עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, תשובות לשאלות בראיון, לדעת לשכנע, להתראיין לטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הלקוח מתנגד למחיראיך לשכנע את הלקוחהלקוח אומראיך לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכים של הלקוחכמה לאתר את צרכי הלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלאתר את צרכי הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחצרכי הלקוחהלקוח רוצהאיך לשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לרכושהתנגדויות הלקוחאיך להבין את הלקוחלהבין את הלקוחהלקוח הפוטנציאליהתנגדות של הלקוחלמה הלקוח לא רוצהבעיני הלקוחמה הצרכים של הלקוחמהם הצרכים של הלקוחצרכים של הלקוחהתנגדות הלקוחמה הלקוח רוצהאמון עם הלקוחאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לדבר עם הלקוחלדבר עם הלקוחהמודע של הלקוחלמה הלקוח לא רוצה לקנותתת המודע של הלקוחהרצון של הלקוחמה הלקוח צריךמה הצורך של הלקוחצורך של הלקוחטיפול בהתנגדויות הלקוחאיך להשפיע על הלקוחלהשפיע על הלקוחממי הלקוח רוצה לקנותממי הלקוח רוצה לרכוששיחה עם הלקוחאיך לרמות את הלקוחהאמון של הלקוחהלקוח קונה🔍הצג עוד...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך. אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיוב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך ... לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה. לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח. ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב? אתה יכול לענות כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב. בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו. כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה ... כללי. אבל תמיד כן יש אפשרות כן לתת ללקוח אווירה שבה הוא כן יכול לרכוש ממך וכן לקבל איכשהו את מה שהוא רוצה גם במוצר שלך. לדוגמה, הלקוח רוצה לגור ליד הים ואתה מוכר בית באזור שאין ים. אתה יכול לומר ללקוח, תרכוש ממני את הבית שכאן, ותיסע לים מתי שבא לך. ככה תהנה יותר מהים בכל פעם מחדש. וכיוב כל מיני תשובות מתחכמות, שהמהות שלהן היא, להישאר באווירה חיובית מול הלקוח. וכמובן שצריכים לעשות את זה בחוכמה. שזה לא ישמע מוזר או מופרך בעיני הלקוח. אבל כן להשתדל לשמור על אווירה של סנכרון עם הלקוח וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, לגבי האם לסיים את מלחמת השביעי באוקטובר ולהחזיר את החטופים? התשובה של ביבי נתניהו, היא ש - לא, כי בשום אופן לא נסיים את המלחמה בלי שקודם נגיע אל ...
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
... איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה ... הבאה: לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית ... כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין ... לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו. עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא ... לו. במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיוב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו. דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר. אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל ... עשויים להיות חסרונות גם עבורו. לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו. כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B ... שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול הלקוח רכש אצל המתחרים הלקוח ויתר על המוצר וכיוב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם ...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
... עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח , לחזור על ההתנגדות של הלקוח , טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום ... הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח , להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם ... האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים ... לדוגמה יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר ... יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על ... אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ... המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על המחיר, ... אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש ... על פני היתרונות שהוא חושב שהוא יקבל משימושים אחרים בכסף שלו. ואם הלקוח חושב שהוא יכול להשיג את אותו המוצר בדיוק, במקום ... בצורה שונה. ולהבין, מהם היתרונות שיש במוצר שלנו? מבחינתנו. והאם הלקוח אכן רואה ורוצה את כל היתרונות האלו, ולמרות זאת ... לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלנו (עע דרופשיפינג). לעומת מצב שהלקוח לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שלנו, אלא ... או להציג ללקוח עוד יתרונות שיש במוצר שלנו. במילים אחרות, כאשר הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה עבורו, במחיר יותר ... תהיה בעיה למכור את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי ... וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. ... תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר ... כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה ... שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה ... הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ... לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה: להתעלם מהשאלה של הלקוח אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. ... צרכים וכולי. אבל השיטה הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר. להקדים תרופה למכה אפשרות נוספת ... שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות ... הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה ... ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר. אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין ... הכי מינימליים שיש וירצה מיד לקבל את המחיר. לדוגמה במקרה הנל, הלקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה. אתה עונה כמה חדרים אתה רוצה לצבוע. ואז הלקוח נניח שהוא עונה לך כמה עולה לצבוע 3 חדרים. דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל מחיר. ואז כאן אמרנו שיש אפשרות בעצם ... הבא. והוא: שהמחיר יכול להיות בין X לבין Y, בהתאם לכמות של מה שהלקוח רוצה. אבל המחיר יכול גם להיות בין X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות ... לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל כמה עולה לצבוע 3 חדרים. וכאן אתה יכול לענות לדוגמה ... כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקי? כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד ... מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור ... בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה תשומת לב. לדוגמה, אם הלקוחות מחפשים ניקיון מצוין, יש להשתמש במילים כמו עבודות ניקיון מצוינות כדי להתחבר לשפת הלקוח. הנוסחה לכתיבה שיווקית מוצלחת בגוגל לסיום, אליעד מציע נוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית טובה בגוגל: לדעת בדיוק מה הלקוח מחפש. להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים כלליות. לסדר את המילים לפי סדר החשיבות של הלקוח. לבצע מחקר על חיפושי הלקוח ולוודא שהניסוח מתאים לצרכים שלו. באופן כזה, הטקסט השיווקי לא רק ימשוך את תשומת הלב של הגולשים, אלא גם יגרום להם ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר, מה שיגדיל את הסיכויים להצלחת מכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות ... יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה. לדוגמה, אליעד מנתח את ... מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנל היא שהביטוי מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח חד - פעמיות. השימוש במילה חד - פעמיות יכול לעורר ... או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק. לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח. מה לא ברור בניסוח ... במיוחד? אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם הביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה לא מזיקים או על מילים אחרות כמו ידידותיים לסביבה או בטוחים לשימוש. לפי ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ... וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות והכישורים שלו למעסיק, שהוא בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ... המבוקש. הם חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי ... כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי ... רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח. מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על השכר? חשוב לזכור שגם בתהליך של חיפוש עבודה, ההצעה ... לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ... להימצא בסיטואציה שבה הוא מעניק הנחה. איך זה קורה? כאשר אדם מחפש עבודה ומסכים להתפשר על השכר שלו, הוא למעשה נותן הנחה למעסיק, שהוא הלקוח שלו. ולכן, הנושא של מתן הנחה רלוונטי הן למי שמוכר מוצרים ושירותים, והן לאדם שכיר שמנסה למכור ... לשלם על המוצר או השירות. הם חושבים שהמוצר או השירות אינם שווים את המחיר המבוקש. הנקודה האחרונה היא קריטית - לעיתים קרובות, כאשר הלקוח מבקש הנחה, זה לאו דווקא מפני שאין לו כסף, אלא מפני שהוא מעריך שהמוצר אינו שווה את הסכום שנדרש ... שהוא אינו מספיק טוב, כי אם היה בטוח בעצמו - הוא לא היה מסכים להוריד את שכרו. למה הנחה יכולה לפעמים לגרום לך להפסיד עסקה? לא כל הלקוחות מחפשים מוצר זול. יש לקוחות שמעדיפים מוצר איכותי ושירות ברמה גבוהה. כאשר אתה מציע הנחה, אתה עלול לשתול בראשו של הלקוח מחשבה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, כלומר, - המוצר אולי לא באמת שווה את מה שביקשת. בדיוק כמו במקרה של ראיון עבודה, אם אתה מוריד את המחיר במקום להוכיח את האיכות שלך, הלקוח עשוי להתרחק כי הוא מחפש מוצר טוב, לא בהכרח מוצר זול. אז מתי כדאי לתת הנחה? השאלה האם לתת הנחה ... ישנם מקרים שבהם הנחה היא כלי חכם למשוך לקוחות או להגדיל מכירות, אך ישנם גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בראיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? כאשר יש לך ... שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך ... של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל ... אתה עוסק, וככל שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא ... אם יש לך בעיות עם קולגות בעבודה? אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות בין ... כמו עצמאי, תבין שאתה נותן שירות ללקוח (הבוס), וככל שתהיה יותר מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום ... הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק שמוכר מוצרים ללקוחות ואחד מהם יוצר בעיות, צריך לשפר את איכות המוצר והשירות שלו כדי למשוך לקוחות טובים יותר ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך. כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות טוב יותר. כלומר, להשתפר מקצועית, ... לבחור את הבוס שלך. הבוס שלך הוא לא גורל - אתה יכול לבחור אחרת דמיין עסק שיש לו רק לקוח אחד והוא מתלונן עליו כל הזמן: הלקוח הזה דופק אותי, הלקוח הזה מתנהג לא יפה. מה היית אומר לו? פשוט - תמצא לקוחות אחרים. אז למה זה שונה במקרה שלך? אם אתה מספיק מקצועי, תפרסם את עצמך, ... אחרים בארגון, דמיין מצב שבו אתה חשמלאי שעובד בפרויקט בנייה, ובפרויקט יש גם אינסטלטור, נגר, וצבעי - אבל אתה לא מסתדר איתם. הלקוח שלך לא מתעניין בבעיות הפנימיות שלכם, הוא רוצה שהעבודה תתבצע. לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש מקום עבודה שבו סביבת העבודה מסודרת וברורה ...
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
... שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך ... בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות. כאשר שואלים מישהו מה חסר לך במה שיש לך?, אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה. לעומת זאת, כששואלים אדם במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו טוב יותר. במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם נשאל אותו במה אפשר לשדרג את הרכב ... יחשוב על דברים כמו מערכת סאונד איכותית או צבע יפה יותר. אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר. איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח? למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה מה חסר לך?, יש סיכון שהוא יענה שלא חסר לו כלום. אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם. מצד שני, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו. לדוגמה, אם נשאל אדם מה חסר לך בבריאות ... טוב בלילה. כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו. איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע? אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות ... תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: במה אפשר לשדרג אותך?. כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים: בהתחלה, לשאול את הלקוח: במה אפשר לשדרג אותך? מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע ... הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך ... בנסיעות ארוכות. היא אפילו גורמת לך להרגיש לא נוח כשאתה נוהג הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה. עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת ... ובמכירות? המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית. כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של במה אפשר לשדרג אותך? אל התפיסה של הלקוח שלמעשה חסר לו משהו ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון. לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך? התחל בשאלה במה אפשר לשדרג אותך? כדי לפתוח את הלקוח. אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו. הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך. השימוש ...
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
... דהיינו, הצורך לטפל בהתנגדות ולהיות במצב של קונפליקט ולא של הרמוניה. 2 - איש מכירות עשוי להרגיש שהוא אדם רע, בגלל שכאשר הלקוח הפוטנציאלי מתנגד למכירה, אז בעצם איש המכירות כאילו עושה רע לאדם שאומר שהוא לא רוצה לרכוש, כי איש המכירות מתנגד להתנגדות של הלקוח, ואיש המכירות נכנס לקונפליקט עם הלקוח, והלקוח מתנגד לאיש המכירות והלקוח רואה באיש המכירות אדם רע, שאיש המכירות דואג לעצמו ולא ללקוח. ואז איש המכירות מרגיש רע מכך שהוא נתפש כאדם רע, בעיני הלקוח. בקיצור, 2 סיבות שבגללן קשה למכור. 1 - כל עניין הטיפול בהתנגדויות, שהוא קשה ברמה הרגשית, בגלל שנמצאים במצב של קונפליקט. 2 - כל עניין התחושה שעושים רע ללקוח, מכך שנלחמים בהתנגדות שלו. כי הלקוח לא רוצה לרכוש, ואנחנו מנסים לשכנע אותו לרכוש נגד רצונו וכולי. לכל זה נוסיף גם את העניין של ... לטפל בהתנגדויות. אבל ברמה הרגשית אפשרי להסתכל על הדברים מנקודת המבט הבאה. צריך לעשות הפרדה, בין מצב שבו אנחנו חושבים שהלקוח רואה את האמת, לגבי המוצר שלנו ולגבי ההתנגדויות שלו, דהיינו, שהלקוח באמת מבין את המוצר ושהלקוח באמת מבין את כל האמת מאחורי ההתנגדויות שלו. ואז, אם הלקוח לא רוצה לרכוש, אז אפשרי לבחור האם ועד כמה רוצים להתעקש עם הלקוח שהוא ירכוש בכל מקרה נגד רצונו הנוכחי. לבין מצב שבו הלקוח לא רואה את האמת, לגבי המוצר שלנו, דהיינו, שהלקוח לא באמת מבין את המוצר. וגם הלקוח לא באמת רואה את האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות שאם הוא יתבונן בהן הוא יראה שהן לא מדויקות מסיבות שונות. כי הן לא תמיד נכונות נכונות חלקית וכיוב. כך שיש לנו כאן 2 מצבים של התנגדות מכירה, 1- כאשר הלקוח רואה את כל האמת. 2 - כאשר הלקוח לא רואה את כל האמת. הכל כמובן מנקודת המבט של איש המכירות. ואז אפשרי לעשות את החלוקה הבאה, אם איש המכירות חושב שהלקוח רואה את האמת ואת כל האמת לגבי המוצר ולגבי ההתנגדויות שלו וכולי, אז במקרה כזה אכן יותר הגיוני לומר שצריך אפשרי לשחרר מלנסות לשנות את דעתו של הלקוח. כי זה עושה רע ללקוח. שמנסים לשנות את הרצון של הלקוח. למרות שגם כאן אפשרי לנתח כל מיני זוויות שונות ומצבים שונים של מה בדיוק מדובר, האם זה באמת רע וכולי. לעומת זאת? רוב ככל התנגדויות המכירה, הן בגלל שהלקוח לא רואה ולא מבין את כל האמת לגבי המוצר, לגבי הערכים של המוצר, לגבי הטוב שהמוצר יכול לעשות לו. או בגלל שהלקוח לא רואה את כל האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות, שאם הוא יתבונן בהן, הוא יראה שההתנגדות שלו לא באמת נכונה. לדוגמה, לקוח שאומר המוצר יקר לי. האם באמת הלקוח מבין מה המוצר, כמו שהמוכר מבין מה המוצר? האם באמת הלקוח מבין מה כל אפשרויות המימון שלו כלקוח והיכולת הכלכלית שלו לגבי ביצוע הרכישה? וכולי. ואז במקרה כזה שהלקוח לא נמצא בנקודת האמת לגבי העסקה, הרי שבמצב כזה איש המכירות עושה טובה גדולה ללקוח בכך שהוא מתמודד עם התנגדויות הרכישה של הלקוח. כי הלקוח עלול להפסיד את הטוב שהמוצר שלנו יכול לעשות לו, רק בגלל שהלקוח לא רואה את האמת. ואז במצב כזה אנחנו עושים טובה גדולה ללקוח כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח לראות את האמת לגבי המוצר שלנו, כדי שהלקוח יוכל לבחון את האמת, האם הוא רוצה או לא רוצה את המוצר? אחרי שהוא יראה את כל האמת לגבי המוצר. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הלקוח, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה מכירות, תורת המשחקים בנושא הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 05:53:00 - wesi28