אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח, כושר שכנוע, מהו nlp, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, עקרונות ה nlp, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, nlp הצלחה במכירות, ללמוד איך לשכנע, NLP טיפול אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, לשכנע חבר להפסיק לעשן, אימון אישי למנהלים, nlp ביטחון עצמי, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, יכולת שכנוע, קורס מכירות, לימוד דמיון מודרך, NLP התניה, לשכנע מישהו, לשכנע בוויכוח, לימוד nlp בחינם, NLP להורים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מסר שיווקי, להתמודד עם התנגדויות במכירה, איך לשכנע ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע מישהו לעשות משהו, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את הבנק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הלקוח מתנגד למחיראיך לשכנע את הלקוחהלקוח אומראיך לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכים של הלקוחכמה לאתר את צרכי הלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלאתר את צרכי הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחצרכי הלקוחהלקוח רוצהאיך לשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לרכושהתנגדויות הלקוחאיך להבין את הלקוחלהבין את הלקוחהלקוח הפוטנציאליהתנגדות של הלקוחלמה הלקוח לא רוצהבעיני הלקוחמה הצרכים של הלקוחמהם הצרכים של הלקוחצרכים של הלקוחהתנגדות הלקוחמה הלקוח רוצהאמון עם הלקוחאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לדבר עם הלקוחלדבר עם הלקוחהמודע של הלקוחלמה הלקוח לא רוצה לקנותתת המודע של הלקוחהרצון של הלקוחמה הלקוח צריךמה הצורך של הלקוחצורך של הלקוחטיפול בהתנגדויות הלקוחאיך להשפיע על הלקוחלהשפיע על הלקוחממי הלקוח רוצה לקנותממי הלקוח רוצה לרכוששיחה עם הלקוחאיך לרמות את הלקוחהאמון של הלקוחהלקוח קונה🔍הצג עוד...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח ... נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם באמת הרכב זכה בפרס?, הוא כבר יוצא ... 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - ... שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת ... המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה ... למעשה מקבל את הטענה השקרית. מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים? הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ... שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ... עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, הוא בעצם ... לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה. - ברגע שהלקוח מטיל ספק ושואל האם באמת הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ... דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר מי אמר שזה נכון אולי זה לא ... ונגיד שהחולצה היא ירוקה ואז נגיד הוא שואל את המוכר זה צהוב? המוכר אומר לו כן זה צהוב, עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?. עכשיו ... להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו. זאת אומרת ללקוח יש צורך רגשי לשאול האם עבדו עלי או לא? אבל הבעיה היא שכשהלקוח שואל את עצמו האם עבדו עלי או לא? אז בעצם הוא לא כל ... לו וגם מצד שני עדיין להאמין למוכר, אז מה התשובה? התשובה היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ולהגיד את זה ללקוח. לדוגמה נגיד שהלקוח, בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד הרכב הזה עושה מאפס ... יכול להגיד ללקוח זה להגיד לו תקשיב הרכב הזה עושה מאפס למאה בחמש שניות, ואז אוטומטית מה קורה בראש של הלקוח? בראש של הלקוח, הלקוח אומר מי אמר שזה נכון? ואז המוכר ... אומרת אם הוא לא היה מאיץ מאוד מהר הוא לא היה יכול לזכות בקטגוריה במקום הראשון ביותר, ואז בעצם מה קורה? הלקוח עדיין יכול להטיל ספק האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון? אבל כשהלקוח מטיל ספק האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון? תוך כדי זה הלקוח הוא בעצמו מאמין שבעצם הרכב הזה הוא מאוד מהיר. ... אני אתן נגיד דוגמה אחרת, נגיד לדוגמה בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד שזה רכב שנוסע 2x4 רק הנעה רגילה והלקוח נגיד רוצה 4x4 ונגיד רוצים לשקר את
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
... איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש ... אלומיניום. איש המכירות יכול לומר: - הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, איש המכירות לא צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים. מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה? - אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח. - הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש. - הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן). - דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר את הדברים לצרכים האמיתיים שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת אנשי ... מתקדמת נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא הרכב הטוב בעולם בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב? התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם ... על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר שתוכל לנהוג בביטחון גבוה יותר ולשמור על המשפחה שלך מכל סכנה. שימו לב להבדל - במקום לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה. הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים מקצועיים שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו. הדרך הנכונה להציג את המוצר במקום ... אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק. סיכום - איך למכור נכון? אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח. הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת. הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו. דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לעשות שיחת מכירה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, לדבר על התועלת ש
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ... ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו ... אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי ... בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי ... לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות ... עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות ... לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ... כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח. וזה בעצם אומר, שאם הבית הנל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי. ואחדד, יש כאן את ... לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן ... כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי. אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה ... שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי. אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס ... ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח אין אפשרות לייצר לעצמו ... של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו את העלות של השוק את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר ... לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא ... האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות של המוצר שלנו, האם המחיר של המוצר הגיוני עבור הלקוח? ולמה קבעתי קודם שיעור רווח של כ 20%? כי בפועל זה בערך שיעור הרווח ... עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור התחלה, מה ...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
... שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה כי ... היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים שלח בקשה למידע נוסף וכיוב. ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל ... השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי. במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון שלום לך (שם הלקוח) אחר כך אולי אמירה כללית של ערב טוב בוקר טוב מה שלומך וכיוב. ואחר כך יש ... המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיוב. אבל ... אני פונה אליך כי X, לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת. כי בעצם האמירה של אני פונה אליך כי השארת הודעה ... הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של מתי השארתי הודעה איפה השארתי הודעה איזה ... בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, ... לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת ... ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק ... שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין. ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיוב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ... דווקא אליו וכיוב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח , במוצר עצמו שרוצים למכור לו. ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם ... את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו. לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח אני פונה אליך בנוגע לתכנון ... את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי. לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... של אותו המידע. ורק אחכ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא ככ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם ... וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים. זא ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני ... כבר ידע בעבר. וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון. ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך ... אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב ... הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא ככ היה בטוח בו קודם לכן. וכמובן, שלהציג ללקוח ... והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ... להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר? והדרך לכך היא, על ידי זה ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא ... יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר. אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ... עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה. מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי, צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים ... לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות בטוח (הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך), ואז להוסיף את המחויב (בסלון החדש ... במחויב: לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש. לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך. לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך, או גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך. ... ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם ... ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו את ... ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור ... עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה. ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה אני רוצה טלויזיה חדשה אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים תחברה (חדש)? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים (שלי)? פשוט ... חדשה לסלון החדש שלי מוכר טיפש: בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y. בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו... כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את ... של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) שהם ממילא יותר מחויבים עבורו. המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו (טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y). וכך עי ההדבקה, נוצרת במוחו של הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא בספק לגביו. זאת הסיבה, שבפרסומת לרכב חדש, שמים ליד הרכב בחורה יפה. למה? כי הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של אני רוצה כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה. ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות: - ... את הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהיא בדיוק הטלויזיה החדשה שאתה מחפש!. (חזק) - לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר - יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה עבורך, הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהוא מתאים בדיוק לסלון החדש שלך ובשביל הטלויזיה החדשה שלך!. (חזק מאד) טכניקה נוספת למניפולציה היא - לבטא את דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע כבר התממש: הטלויזיה הזאת משתלבת בדיוק בסלון החדש שלך, בתור הטלויזיה החדשה שלך (הווה) אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד טובה והיא עדיין תהיה ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
4:09התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ... לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים ... מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא ... משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, ... שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על ... להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל ... טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ... ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח יבין את החסרונות של המתחרים, הוא יוכל ... גם אצלך וגם אצל המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ההחלטה של הלקוח. בסופו של דבר, מה שמכריע את החלטת הלקוח הוא ההבדל: איפה יש הכי הרבה יתרונות ... באותם דברים מול כל לקוח? אליעד מסביר שוב ושוב שהכל תלוי בסיטואציה. אם הלקוח יודע היטב את היתרונות שלך, תתמקד בחסרונות של המתחרים, ואם הלקוח יודע את החסרונות של המתחרים אבל לא בטוח ... שלך. ההחלטה מה להדגיש משתנה לפי הידע, ההבנה והתפיסות המוקדמות של הלקוח. למה חשוב להתאים את השיחה לתפיסת הלקוח? העיקרון הבסיסי שאליעד מדגיש הוא התאמת הגישה לסוג הלקוח, למה שהלקוח כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות ... הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. לכן, השיחה עם הלקוח חייבת להיות מותאמת באופן מדויק למידע שהלקוח עדיין לא מודע אליו, כדי להשפיע על ... שלו. אליעד מסיים את ההסבר בהדגשה שהכל תלוי בהבנת המצב הספציפי של הלקוח, ושלא יעבדו עליכם - ההצלחה מגיעה כאשר ... נקרא חיסרון. בסופו של דבר יש לכולם את אותו חיסרון וגם את אותו יתרון והלקוח יקנה את המוצר איפה שהוא יחשוב שיש יותר יתרונות והכי פחות חסרונות. ולכן הלקוח חושב שהוא יסגור את העסקה, הוא צריך ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח ... ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד ... צריך רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח , בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה לא צריך את המוצר. דהיינו, גם אם הלקוח אומר שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, מצד האמת, זה אף פעם לא נכון במאה אחוז. כי האדם אף פעם לא באמת לא רוצה רוצה ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
11:10יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף ... לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה ... למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש לו שוב את כל היתרונות והערך של ... אם היה לך את הכסף כרגע, היית קונה את המוצר? איזו בעיה המוצר הזה יפתור לך? איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך? שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר. איך להגיב ... הנחה? אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: למה אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן ... את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח לא חושף את הסיבה, על איש ... באמת חושב. אם איש המכירות לא מצליח לעשות זאת, זה מעיד על חולשה ביכולת המכירה, ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו. מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את הערך שלו, אבל פשוט אין לו אפשרות לשלם כרגע. ... אמיתית, ולא התמקחות או חוסר הבנת ערך. בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך ... אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור כי ניתן למצוא ... זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו בצורה ברורה יותר. שלב שני: זיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר - יש לבדוק האם ... לשלם את המחיר אם יקבל אותה. שלב שלישי: שינוי הפוקוס מהמחיר לערך המטרה היא להעביר את השיחה מנושא המחיר לנושא הערך. במקום לנהל דיון על עלות המוצר, יש להוביל את הלקוח לדיון על התועלת שהוא יקבל. ניתן לעשות זאת על ידי שאלות כמו: אם היה לך את הכסף עכשיו, היית קונה את זה? איזה בעיה המוצר הזה פותר עבורך? איך המוצר הזה יכול לשפר את חייך? אם הלקוח מזהה שהמוצר באמת חשוב לו, יהיה לו קל יותר להצדיק את העלות. שלב רביעי: התמודדות עם בקשת הנחה אם הלקוח מבקש הנחה והמוכר אינו מעוניין לתת אותה, יש לשאול: למה אתה רוצה הנחה? בדרך זו ניתן להבין את המניע שמאחורי הבקשה. לקוחות רבים מבקשים הנחה מתוך הרגל, אך לא תמיד הם זקוקים לה באמת. ייתכן שהלקוח פשוט רוצה להרגיש שהוא מקבל עסקה טובה, ולכן אפשר להציע לו ערך מוסף במקום הנחה, כמו שירות נוסף או אחריות מורחבת. שלב חמישי: מה עושים אם הלקוח לא משתף פעולה? אם הלקוח אינו חושף את הסיבה האמיתית לכך שיקר לו, זה סימן שהמוכר אינו מצליח לנהל את השיחה בצורה טובה. איש מכירות טוב חייב לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולגרום ללקוח להרגיש בנוח לחשוף את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת ... לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה ... אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ... אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר ... להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ... שקיבלו דיל טוב, ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן. כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח? חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם: לקוח שמחפש תמיד לקבל ... קבוע, הוגן, וללא משחקים. התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות. איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור ... אחפש עסק אמין יותר. לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות ... להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ... נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, ... בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר ... לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית ... הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו. מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח? אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה ... חשוב להבין עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם. איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח? צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל ... ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים. איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא ... העסקי שבו אתה פועל. נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה. התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם. לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות. אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון ... את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת באמינות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, להשפיע, הדרכת מכירות בתחום הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 05:53:01 - wesi28