אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, יועץ פוליטי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp בחורות, הרצאות nlp, nlp להורדה, סודות ההשפעה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בן אדם, פסיכוקיברנטיקה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, קורס nlp, איך לשכנע את הבנק, NLP פחדים, NLP טכניקות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התנגדויות מכירות, לשכנע סבא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מניפולציות בטקסט, לכתוב טקסט משכנע, חומר על nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לכתוב טקסט משכנע, אימון אישי, לימודי שכנוע, הכנה לראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אומנות השכנוע, שכנוע עצמי, NLP לימוד, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP לימוד עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הלקוח מתנגד למחיראיך לשכנע את הלקוחהלקוח אומראיך לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכים של הלקוחכמה לאתר את צרכי הלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלאתר את צרכי הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחצרכי הלקוחהלקוח רוצהאיך לשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לקנותלשכנע את הלקוח לרכושהתנגדויות הלקוחאיך להבין את הלקוחלהבין את הלקוחהלקוח הפוטנציאליהתנגדות של הלקוחלמה הלקוח לא רוצהבעיני הלקוחמה הצרכים של הלקוחמהם הצרכים של הלקוחצרכים של הלקוחהתנגדות הלקוחמה הלקוח רוצהאמון עם הלקוחאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצראיך לדבר עם הלקוחלדבר עם הלקוחהמודע של הלקוחלמה הלקוח לא רוצה לקנותתת המודע של הלקוחהרצון של הלקוחמה הלקוח צריךמה הצורך של הלקוחצורך של הלקוחטיפול בהתנגדויות הלקוחאיך להשפיע על הלקוחלהשפיע על הלקוחממי הלקוח רוצה לקנותממי הלקוח רוצה לרכוששיחה עם הלקוחאיך לרמות את הלקוחהאמון של הלקוחהלקוח קונה🔍הצג עוד...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
... חברות, התנגדויות מכירה וכאן נציג אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים, שבה הצד השני שמולך מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, דהיינו, הצד השני לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, בקשה שאי אפשר לקבל. ונניח שהלקוח שלך מציב לך אולטימטום, או שתקבל את הבקשה שלי, או שאין עסקה. ונניח שאתה רוצה לסרב לו, אבל אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שכן, תהיה עסקה, בתנאים שלך. השאלה היא, איך עושים את זה? ויש בזה כל מיני לוגיקות ושיטות, וכרגע ניתן עוד עצה והיא, שאם הצד השני, לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש בקשה שאתה חייב לסרב לה, באפשרותך להציע לו כמה הצעות שונות, שכולן גרועות עבורו, כדי שהוא יצטרך לבחור באפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר בה, שהיא תהיה הכי פחות גרועה עבורו. לדוגמה: נניח שהלקוח מבקש ממך הנחה ואומר לך, או הכל או כלום, או שתתן לי את ההנחה או שאין עסקה. מה שקורה במקרה הזה במוח של הלקוח, זה שאם אתה אומר לו שאתה לא מוכן לתת לו הנחה, אז בעצם הוא צריך להתלבט, בין לסגור איתך את העסקה בלי הנחה ולמרות שאתה מתנגד לבקשה שלו, לבין לא לסגור איתך שום עסקה. דהיינו, במצב הזה שהלקוח מציב לך סוג של אולטימטום, תן לי X או שאין עסקה, אז אם לא תסכים לתת לו את מה שהוא רוצה, אז הרי שבמוח של הלקוח, יש 2 אפשרויות בחירה בלבד. שהן 1 - לבחור לא לעבוד איתך בכלל. 2 - לעבוד איתך בתנאים שלך, במידה ולא תיתן לו את מה שהוא רוצה. ולכן יש היגיון לעשות את הטריק הבא, שהוא ... להתעסק ושהוא יצטרך לבחור ביניהן. ושהפוקוס של הספק שלו יהיה, בין אפשרויות שגרועות לו ושהוא עובד איתך, אבל שהספק לא יהיה על האם לעבוד איתך. לדוגמה: הלקוח ביקש הנחה ואתה לא רוצה לתת לו. אתה יכול להציע ללקוח כמה אפשרויות. אפשרות 1 - תקנה כמות כפולה ותקבל הנחה. אפשרות 2 - תקבל חצי מוצר ותקבל הנחה חצי מחיר. 3 - אני אתן לך ... תשלם הכל מראש, אל תקבל חצי מוצר, אל תתחייב לרכוש עוד, אל תיחשף לאפשרות שבה תשלם יותר אם יקרה X, אבל אל תקבל הנחה. כרגע כשיש כמה אפשרויות גרועות עבור הלקוח, הרי שהאפשרות הנוכחית נראית לו הרבה יותר טוב. ובמהות, כאשר הלקוח מבקש משהו, ואתה לא רוצה לתת לו את המשהו, אז ההתלבטות של הלקוח, היא בין האם לעבוד איתך בתנאים שלך, או לא לעבוד איתך. לעומת אם יש לו כמה אפשרויות בחירה גרועות עבורו, שאז חלק גדול מההתלבטות שלו, היא לא האם לעבוד איתך, אלא איך ... אפשרויות גרועות, אולי האפשרות המקורית שלך, תיראה הרבה יותר טוב. וכמובן, שצריך לדעת איך להציע אפשרויות גרועות ללקוח, בצורה חכמה. בצורה שבה מצד אחד הלקוח לא יחשוב שאתה מטריל אותו ושהוא יחשוב שאולי ההצעה שלך כן רלוונטית וכן טובה לו. ושמצד שני אתה תנתב אותו בין כל האפשרויות הגרועות שאתה מציג לו, אל האפשרות שאתה רוצה ...
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... את השולחן שלהם, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. ונניח שהלקוח מחפש את המחיר הכי משתלם ולא סתם רוצה לבזבז כסף על מחיר יקר. ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה ... בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול ... טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ... של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח , שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום דבר. וכמובן שמה שאני מציע לא בהכרח יעבוד במאה אחוז מהמקרים, אבל בהכרח שזאת עצה ... שלהם עדיף על המוצר שלך. עכשיו, ננסה להיכנס לראש של הלקוח שלך. נשאל, מה באמת הלקוח שלך יודע וחושב על המוצר של המתחרים שלך. האם הוא חושב שהוא יותר טוב מאשר המוצר שלך? אם ... יותר טוב, אבל הוא רק מאמין בזה בלבד. אם המצב הוא שהלקוח לא באמת מכיר את כל הפרטים לעומק על המוצרים, אלא רק מאמין שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב ... השני. אסביר שוב, כאשר לקוח רואה שני מוצרים, אז, אם הלקוח ידע את כל המידע האמיתי לגבי המוצרים, הוא יוכל לדעת מה באמת יותר טוב ויותר מתאים לו. אבל ... שלך, גם אם זה לא באמת ככה. ולמה זה עובד ככה? כי הלקוח מניח, שאם לך יש הסבר למה השולחן שלך יותר חזק והסבר שמראה איך אתה מחזק את השולחן שלך, אז ...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
... האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן. אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע. כיצד לבנות את הסרטון על מנת ... במכירה. חשוב לדעת איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, תוך שימוש בטכניקות כמו הצגת בעיות ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים למידע מעמיק, ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים לעורר עניין במודעות ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה ... כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה? כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה. לסיכום הדינמיקה בין מוכר ... שאמרת. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג ... מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, ... שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... כך שהוא יהיה משתלם עבורך. לדוגמה, אם הלקוח מבקש שירות שיכול להניב לך רווח של 100 שקלים, אך בזמן הזה יש לך הזדמנות אחרת שיכולה להניב רווח של 200 שקלים, הפתרון הפשוט ... הראשון ב - 200 שקלים או יותר. אם הלקוח יסכים, הרווחת. אם הלקוח יסרב, לא הפסדת דבר, כי בכל מקרה רצית לבחור באפשרות האחרת הרווחית יותר. מדוע כדאי לך לתמחר גבוה גם מוצרים פשוטים? לעיתים יש לך ערך מוסף ספציפי שהלקוח מחפש, ולכן הוא מוכן לשלם סכום גבוה עבור שירות או מוצר פשוט לכאורה. לדוגמה, מומחה מבוקש מאוד עם תור ארוך יכול להציע שירות פשוט במחיר יקר במיוחד, כי הערך שהלקוח מקבל הוא לא רק המוצר הפשוט אלא גם האמינות, האיכות, והמומחיות של אותו אדם ספציפי. כלומר, למרות שניתן להשיג את השירות הזה במחיר נמוך אצל אחרים, הלקוח רוצה ספציפית את השירות או המוצר ממך, וזה מצדיק את התמחור הגבוה. מהי הטעות הנפוצה בחישוב עלות אלטרנטיבית וכיצד להימנע ... המחשבה הראשונית יכולה להיות למה שהלקוח ירצה לשלם מחיר גבוה עבור שירות פשוט שאפשר לקבל בזול במקום אחר?. אך זוהי הנחה שגויה. ייתכן שהלקוח רוצה דווקא אותך בשל המומחיות והאיכות שלך, ולכן עליך פשוט לתמחר את השירות באופן שמשתלם לך, גם אם הוא נראה פשוט. אין לך צורך לחשוב במקום הלקוח או להניח מראש שהוא יחשוב שהמחיר יקר מדי. תן לו את המחיר ותאפשר לו להחליט. מה המסקנה המרכזית של אליעד בנוגע למכירת מוצרים ... את העבודה הפחות רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ממך. למה זה ... פשוט יחסית, ניתן היה לומר: למה שהלקוח ירצה לקנות ממני אם הוא יכול לקבל את אותו שירות בזול במקום אחר? אבל מצד שני, אולי הלקוח רוצה דווקא אותך כי אתה מומחה. במצב כזה, פשוט תמחר את השירות הפשוט בהתאם לשווי הזמן שלך. אל תעשה את החישובים עבור הלקוח - תן לו להחליט אם הוא רוצה לשלם את המחיר. המסקנה לכל מוצר או שירות יש מחיר שבו הוא כן משתלם, גם אם הוא פחות רווחי באופן ...
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
... שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, ... את תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו תסריט שיחה נגדי לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה הפוכה, לדוגמה בסגנון של, מה פתאום במוצר יש חיסרון אפילו עוד יותר גדול? אבל החיסרון הזה הוא בכלל יתרון, או שבמוצרים אחרים יש חסרונות עוד יותר גדולים וכיוב. בפועל, כל מקרה לגופו וצריכים להבין מה בדיוק הלקוחות מעלים בהתנגדות הלקוחות ואיך אפשרי לתת ללקוח תשובה לא צפויה, כדי להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו. שגם בזה צריכים להיזהר, כי אם הלקוח ירגיש שיותר מידי נהרס לו תסריט השיחה שלו, הוא עלול להיות עוד יותר חשדן לגבי שיקול הדעת שלו עצמו. אבל במהות, העצה היא, קח את השאלה וההתנגדות של הלקוח, תחשוב לעצמך, מה לדעתך הלקוח מצפה שתענה לו להתנגדות הזאת. ועכשיו תנסה למצוא תשובה הפוכה שונה ממה שהלקוח מצפה שתענה לו. ככה בעצם תוכל להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו ולהגדיל את הסיכוי למכירה מוצלחת.? ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? ... עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב ... לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת המחיר לא חייבת ... אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן. חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך ... ישנם שירותים שהמחוקק קבע שחובה לפרט בהם פרטים ספציפיים לגבי מה בדיוק הלקוח מקבל. לדוגמה מפרט מכר דירה לפי חוק ... לספק לרוכש הדירה. לסיכום: במידה ואתה בן אדם ישר, שלא מתכנן לרמות את הלקוח שלך, הגיוני שתכתוב לו הצעת מחיר ... ווצאפ או אפילו במייל, שיהיה כתוב בה בקצרה או באורך, מה אתה מסכם עם הלקוח? בצורה עניינית, לא ארוכה מידי ולא קצרה מידי. ותבקש מהלקוח שלך לאשר לך בחתימה או במייל חוזר או ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח custom made. דהיינו, מוצרים שהם לא מוצרי מדף אלא מוצרים שהם מותאמים באופן אישי לצרכים של הלקוח הספציפי. לדוגמה נגר שמכין ארון ספציפי להזמנה ספציפית של לקוח ספציפי. המוצר הוא לא מוצר מדף, אלא הוא מיוצר באופן ספציפי עבור המידות והצרכים הספציפיים של הלקוח. וככל שהלקוח שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי ... שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר ... בהתאם לאפשרויות שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות אפשריים. יש לדוגמה פתרון אפשרי, שהוא לגבות כסף מהלקוח שלך, בתמורה לכך שאתה מספק לו הצעת מחיר. וזה כמובן אפשרי רק למי שיש לו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לו כסף בתמורה לזה שהוא מכין להם ... המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר שלך עשויה לעזור ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך. כך שבעצם הגיוני לבקש מהלקוח שלך, כסף, בתמורה לזה שאתה מכין לו הצעת מחיר. אבל זה כמובן פתרון שלא מתאים לרוב ככל בעלי העסקים הקטנים. כי מי יסכים לשלם לך כסף בתמורה לזה שתגיד לו כמה יעלה לו לרכוש ממך שירות מסוים. אז מה כן אפשרי לעשות? אפשרי לתת הצעת מחיר בשלבים. דהיינו, הלקוח מזמין ממך עבודה מסוימת. עליך לנסות לתת הערכה כללית של טווח מחיר עבור הצעת המחיר ללקוח. דהיינו, לנסות לתת ללקוח הצעת מחיר של טווח ... יותר מפורטת. או במילים אחרות, אם עולה לך הרבה משאבים לתת ללקוח הצעת מחיר, אז תנסה לתת ללקוח הצעת מחיר בטווח מחירים, בין מחיר X לבין מחיר Y. ורק אם זה מקובל על הלקוח, רק אחר כך להתקדם לשלב של לתת ללקוח הצעת מחיר יותר מדויקת, אחרי שכבר יותר ברור לך שיש לך עסקה עם הלקוח. אז אם הלקוח שואל אותך כמה זה עולה, אז תוך כמה זמן הגיוני שתתן ללקוח הצעת מחיר מסודרת? תשובה: זה תלוי במוצר שאותו אתה מספק. קודם כל אתה צריך להבין ... את המחיר במקום כאן ועכשיו, או שאתה מספק מוצר שהוא יותר מוצר מותאם אישית שלא הגיוני לזרוק סתם כך מחיר, כי זה מראה שאתה או נוכל או טיפש ולא רציני. כי יש מוצרים שהלקוח מבין שאין אפשרות שאתה תדייק את המחיר, כל כך מהר בלי לחשוב. אז כנראה שהמצאת לו מחיר, או מוגזם לרעה או לטובה. וזה יקרה במוצרים שהם יותר ... עבודה שכן דורשת חישובים. ואחרי שעשית את החישובים, עכשיו האם צריכים שהצעת המחיר תהיה כתובה? תשובה: זה שוב תלוי בכל מיני גורמים. אם אין שום אפשרות שתריב עם הלקוח שלך על שום דבר, גם בלי שום הצעת מחיר, אז לא משנה מה כתוב. אבל אם יש אפשרות שתהיה מריבה או אי הבנה, בפרט במוצרים שהם מותאמים אישית ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
... שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד ... עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה עכשיו ישפיע על המשך המשא ומתן עם הלקוח? וכמה הנחה תיראה הגיונית ללקוח ולא מוזרה מידי? ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את ... דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות ... להשגה כאשר נותנים את ההנחה? ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך שהוא קיבל הנחה? ואיך הסיפור שהלקוח יפרש על זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד. במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 ...
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
... אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה ... העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום. ככה ... אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה ... ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא ... לא הגיונית. לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ... במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיוב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של ... לגלות התנגדות מול הלקוח ולהסביר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, במקום זה כן הגיוני להסביר ללקוח, מתי הבקשה שלו כן יכולה להיות ... את הלגיטימציה של הלקוח לעצם הבקשה שלו, אל תגרום ללקוח להרגיש שאתה חושב שזה לא לגיטימי לבקש את הבקשה שלו. כן תגרום לו להרגיש ... שלך לבקשה של הלקוח, קטנה יותר. כי אתה לא מתנגד באופן כללי ללגיטימיות של הבקשה באופן כללי, אלא אתה מתנגד רק לסבירות של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הלקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, שיפור מכירות, מומחה שיווק בנושאי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1895 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 05:52:58 - wesi28