אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לפרסם את המחיר ללקוח, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP להורים, להשפיע, שיטות לשכנע, NLP פירוש, גישת NLP, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע בת זוג, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, לימוד דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ללמוד איך לשכנע, איך לגרום למישהו, איך לשכנע אשה להיות איתך, NLP וסוגסטיה, ללמוד לשכנע, לדעת לשכנע, הדרכה אישית, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp בעברית, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לנתח טקסטים, התמודדות עם התנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, להתראיין בטלוויזיה, שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, NLP מה זה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מחירלקוחאיך לפרסםמחיר ללקוחאיך לפרסם מחירלפרסם מראש את המחיר ללקוחהאם לפרסם את המחיר ללקוחלפרסםלקוחותהאם המחיר הוא רק תירוץאיך למכור מוצר יקר ללקוחהאם המחיר גבוה מידיאיך לפרסם את עצמיהאם המחיר יקר מידיאיך לפרסם את עצמךלקוח אומר שהמוצר יקרהלקוח מתנגד למחירלקוח אומר יקר לילהתווכח על המחיראיך לפרסם ללקוחותלקוח מתנגד למחיריקר ללקוחאיך לפרסם באינטרנטאיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחמחיר גבוה מידיאיך לשכנע לקוחותהתנגדות למחירלפרסם ללקוחות פוטנציאליםמחיר יקר מידיאיפה לפרסם לקהל היעדאיך לשכנע לקוחהתנגדות מחיראיך לפרסם את העסקלגרום ללקוחותמחיר של מוצרלפרסם חומרי שיווקמתנגד למחירהמחיר גבוהאיך לפרסם עסקהמחיר יקרלמה לגרום ללקוחמחיר גבוהלפרסם מחירמחיר זולהתנגדויות של לקוחמחיר יקרהתנגדות של לקוחאיך לקבוע מחירמאיימים לפרסם תמונות שליהתנגדויות לקוחמה בדיוק לפרסם לקהל היעדהתנגדות לקוחקביעת מחירבאיזה ערוץ פרסום לפרסםאיך למכור ללקוחותאיך להוריד את המחיר🔍הצג עוד...
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
...בכך שהשאלה עצמה תהפוך לנקודת התורפה שלך. אליעד נותן דוגמה נוספת: אם אתה חוקר מישהו בחשד שהוא ביצע פשע, אסור לך לשאול שאלות בצורה ישירה שתספק לו דרך קלה לצאת מההאשמה. במקום זאת, עליך לשאול שאלות עקיפות, מעגליות, כאלה שהנחקר לא יוכל לנחש לאן אתה מכוון. אם אתה חושף את הכיוון שלך מראש, אתה למעשה מלמד אותו כיצד לשקר לך או כיצד להתחמק. כך למשל, אליעד מצטט מפרקי אבות את המשפט: חכמים, הזהרו בדבריכם, כלומר, הזהרו בשאלות שאתם שואלים, שלא ילמדו אנשים אחרים לשקר או להתחמק. איך לשפר את היכולת לחשוב קדימה בוויכוח...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
...כבר כסף, אך הוא שואל את עצמו איך להרוויח יותר. אחת התשובות השגויות לכך היא להוסיף פרויקטים חדשים או מוצרים נוספים, מבלי להבין קודם את מהות הדרך בה הוא עושה כסף. אליעד טוען שזו לא הדרך הנכונה אלא יש לחזור לבסיס ולבחון את עקרונות עשיית הכסף. הוא הדגים זאת בכך שברגע שמבינים את החוקיות, אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
...מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה. והעיקרון הזה אומר,...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
...כשאני מנסה לשכנע מישהו במשהו תמיד אני משאיר לו את הבחירה החופשית שהוא יוכל לבחור, שתהיה לו את האפשרות לעשות הפוך. למה? כי אם אני אגרום לו לעשות את מה שאני רוצה אז לא יהיה יותר שום משמעות לקיום, אז מה משמעות הקיום? זה כמו לקחת כוס ולהזיז הצידה אז ממילא הרצון שלך כבר לא מתמלא כי אז הרצון, אם אני בלי מאמץ השגתי את מה שרציתי כבר לא נהניתי מזה שהשגתי את רצוני. עכשיו תשאל שאיך יכול להיות מצב שאני מאבד את כל רצוני ואני לא משתמש ביכולת הזאת כי אני יודע שאם אני אמלא את רצוני שם אני גם לא יכול ליהנות במקום...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
...שהמוצר איכותי וכיוב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר. אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על...
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
...מחויב זה הופך את זה ליותר אפשרי כאילו אפשרי במובן של נותן לזה יותר לגיטימציה. ש: מה לגיטימציה לא הבנתי. אליעד: אני אסביר ברגע שלך יש לקוח, יש לך לקוח. ש: בוא נישאר עם הבחורה זה בסדר. אליעד: לא כי אני רוצה אבל לעבור את הדוגמה ללקוח כי זה אותו דבר עם לקוח, אתה מנהל מסעדה ואז אתה במסעדה אצלך רואה לקוחות שמדברים על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך, נגיד הם מדברים איתך על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך זה להעביר נושא כדי להזיז להם מהראש את המסעדה האחרת שיישארו רק במסעדה...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
...לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ואיזה צרכים של הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איזה צרכי לקוח לא לאתר? ועוד. אז בעיקרון את צרכי הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי שהלקוח כבר רכש את המוצר / שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר את צרכי הלקוח, כדי לספק ללקוח בדיוק את מה...
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
...זאת, קיימים שני נתיבים שונים לשכנוע שלו. הראשון הוא נתיב סיבתי, והשני הוא נתיב אקראי. איך פועל השכנוע הסיבתי ומהי חשיבותו? בשכנוע הסיבתי אנחנו מתמקדים בהיגיון של האדם ומנסים להוכיח או להפריך את הטענות שהוא מציג. למשל, אם האדם אומר שהוא רוצה להתאבד בגלל סיבות מסוימות, כמו כישלון או חוסר משמעות בחיים, ניתן לנסות להפריך את ההיגיון שמאחורי אותן סיבות. למשל, ניתן לומר לו שיש דברים טובים שהוא אינו שם לב אליהם, או שהסיבות שלו הן חלקיות ולא נכונות במלואן. במקרה זה, השכנוע נעשה על ידי טיעונים נגדיים והסברים...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 1
...זה לא כך כל משנה מה סוכם, אבל כן משנה מה כתוב בהסכם שסוכם. כי הרבה פעמים אנשים חותמים על הסכם, בלי שבאמת הם קראו אותו עד הסוף, או בלי שהם הבינו אותו עד הסוף ובלי שהם שמו לב עד הסוף לכל התרחישים האפשריים שיכולים לקרות. והרבה פעמים ההסכם משמש, לא בהכרח לצורך שבעתיד נוכל לומר בא ניזכר מה סיכמנו בינינו בעל פה, אלא בשביל בא ניזכר מה סוכם בין הצדדים בכתב, גם אולי בלי שהם בכלל שמו לב לכך. לדוגמה, אתה זוכר שבאופן כללי סוכם X. אבל בהסכם כתוב, שבמקרה ספציפי, דווקא יהיה Y ולא X. ואז אתה צריך לכבד את ההסכם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לפרסם את המחיר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לפרסם את המחיר ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לפרסם את המחיר ללקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הרגשת קרבה עם לקוח להציג מחיר ללקוח ליצור הרמוניה עם לקוח להיות מומחה לשכנוע מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? למכור את עצמך לאקסית להזדהות עם אנשים הכאב החדש של הלקוח לראיין עובדים במכירות להיות נחמד ללקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים טיפול בהתנגדויות לקוחות איך ליצור אמון באמצעות? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? למכור משהו להתחבר עם הלקוח לקוח לא סומך עליך לטעום מהמוצר איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? לתת הנחה ללקוח עצבות של לקוח תכנות התת מודע ללמוד איך לשכנע אנשים איך להוזיל את עלות השיווק? הפצת חומרים שיווקיים איך ליצור צורך ללקוח? לעבוד עם לקוח משוגע איך ליצור לקוחות מרוצים? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות למכור שירותי מכירה תלונות של לקוחות באינטרנט שיווק חומרים מקצועיים לטפל בהמון לקוחות מה לא לבקש במשא ומתן? לא יכול לשכנע חוויית לקוח תוכן פרסומות איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? כמה לקוחות יש לך? כושר שכנוע מעולה איך לשכנע אישה? חוקי ההזדהות לקוח לא רוצה לקבל הנחה למה אני לא מצליח למכור? מיומנות רטורית לפרט את הצעת המחיר ללקוח מניפולציות על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון השכנוע של ביבי נתניהו מתי ליצור ללקוח רצון חדש? מושגים של הלקוח תהליכים במכירת מוצר שכנוע שכלי איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק ראיון עבודה לאיש מכירות תקשורת בין אישית עם לקוח איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? חרדת מכירות איך לתעדף לקוחות? חשיבה יצירתית במכירות לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה הגדלת כמות מוצרים איך לשווק מוצר יקר? למכור ללקוח פוטנציאלי לגרום ללקוח להבין אותך איך לנצח במשא ומתן? תהליכי שיווק לתמחר מוצר ללקוח לקוח שלא תמיד משלם לחלץ לאחור במשא ומתן איך להתקבל למנהל מכירות? להתמקד בלמכור האם להיות כנה עם הלקוח? האם אני איש מכירות? מניפולציה בשאלה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון ניתוח השיווק שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשכנע אנשים לא חכמים לשקר לקוח לאבד את האמון של הלקוח לקוח עם דרישות מוזרות השקעה במכירות איך להיות עשיר ממכירות? איך להציג ללקוח טווח מחירים? לשכנע באמצעות הומור לשחרר את הלקוח שיווק מצוין איך להשפיע על עצמי? שיטת השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע טרנסגנדר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? שיווק עצמי במקום העבודה התמודדות עם לקוחות בעייתיים האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לשכנע בוחרים למכור מכוניות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, דיבייטינג, מאמן אישי בתחום לפרסם את המחיר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2510 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 03:13:41 - wesi28