אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, התנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP פחדים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שיטות לשכנע אנשים, מסרים תת הכרתיים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אמא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ רטורי, אמנות הנאום, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לגרום לבחור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, השפעה על התת מודע, NLP הפסקת עישון, לשלוט בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע את המורה, איך לשכנע הורים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע סבא, אומנות התקשורת, אסטרטגיות מכירה, nlp מדריכים, nlp למתחילים, לשכנע גבר, מיומנויות מכירה, לשכנע את החברה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, nlp טכניקה, NLP דיאטה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל מכירותמנהלי מכירותאיש מכירותאנשי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהצלחה במכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותלהגדיל מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותאיש מכירות טובלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותלהגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותעולם המכירותאיך להצליח במכירותשכנוע ומכירותשכנוע מכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותלעבוד במכירותטיפים למכירותאתה איש מכירותטכניקות מכירותמחלקת מכירותללמוד מכירותיעוץ לאנשי מכירות🔍הצג עוד...
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
... נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של ... הוא מציין שנתניהו מתמודד טוב יותר מול מצלמות ועיתונאים, כיוון שיש לו רקע רב במשחק, מכירות ותקשורת, והוא מתורגל להופיע ... עם לחץ תלויה בתרגול ובסוג הלחץ המדובר. אליעד כהן מוסיף דוגמה נוספת וממחיש שאיש מכירות בחברה תמיד יהיה טוב יותר מהמנהל במכירות, אך אין זה אומר שהמנהל פחות ... פוליטי, פחד מפוליטיקה, ביבי נתניהו או בני גנץ, פחדים של מנהלים, מי מתאים להיות איש מכירות? שיקולים בבחירת מנהל, כריזמה ...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך? הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית ... או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. ... ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה. למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם? אליעד מסביר שהאסטרטגיה ... בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר. מה ... נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות ... ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר. איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך? כאשר לקוח ... נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית. כיצד להשתמש בשיווק מידע ... הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע. לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות? העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת ... כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים. איך להפוך לקוח לאיש מכירות? לתת ללקוחות להתנסות בחינם איך לשווק מוצרי מידע באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט איך לתמחר מוצר נכון? שיווק מידע באמצעות התנסות אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם מוכרים לעצמם את מה שאתה מציע. למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא? השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים ... העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא ... פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום למישהו להבין שהוא רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא ... בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, ... המיזם יצליח. מהו המודל לשכנוע בתהליך מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש ... החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את המוצר גם אם הוא לא בטוח. על פי אליעד, במכירות יש רגע שבו כל אחד מלקוח מסכים לקחת את הסיכון - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש ביטחון במוצר חדש, יש ... יכול לצפות להם. לדוגמה, אם מישהו מוכר פטנט חדש, עליו להראות כיצד הפטנט יכול להקל על עבודתו של הלקוח ומה התועלות שהוא ישיג בזמן קצר ובטווח הארוך. איך להתמודד עם פחד ושאיפה למזער ... את החשש מהנזק. איך לשכנע לקוח? שיווק ומכירות הדרכה לאנשי מכירות יזמות והנעת לקוחות כיצד למכור מוצר? הכנה למפגש עם משקיע החדרת מוצר לשוק ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות? איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות? אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא עקרון הניגודיות או יתרון האור מן ... מגיע מתוך מצב של קור, ולכן הוא מעריך יותר את החום. האם תמיד נכון להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני הטובים? אליעד כהן אומר כי ישנה תיאוריה במכירות, לפיה כדאי להציג ללקוח כמה מוצרים ... ולכל לקוח באופן אישי. מתי אסור להשתמש בשיטת הניגודיות? אליעד מסביר כי לפעמים דווקא הצגת מוצרים לא מתאימים ללקוח יכולה לפגוע באמון בין הלקוח למוכר. אם הלקוח יודע מראש בדיוק מה הוא מחפש, ואין ספק שהמוכר יכול להציע לו מוצר שמתאים באופן מושלם, אין טעם להציג לו מראש מוצרים לא מתאימים. במקרה כזה עדיף להראות לו את המוצר המתאים מיד, כדי שהלקוח לא יאבד אמון במוכר. לדוגמה, אם לקוח יודע בדיוק איזו דירה הוא רוצה והדירה הזו זמינה למכירה, הצגת דירות גרועות לפני כן עלולה לגרום לו לחשוב שהמוכר אינו מבין אותו, או שאין לו באמת מה להציע, וכך ייגרם נזק לתהליך המכירה. מה הסיכון כאשר מציגים יותר מדי ... אליעד כהן מתאר סיכון נוסף והוא שברגע שהלקוח נחשף ליותר מדי מוצרים שאינם מתאימים לו, הוא עלול להיכנס למצב רגשי שלילי, לאבד אמון בתהליך המכירה, ולהתחיל לראות גם את המוצר הטוב כמוצר ... גרוע. לכן, חשוב שלא להוביל את הלקוח למצב של ייאוש מההצעות שמוצגות לו. לדוגמה, אם לקוח ראה כבר חמש דירות גרועות, הוא עלול לחשוב שכל הדירות שהמוכר מציע הן גרועות, ולכן גם כאשר יוצג לו ... מתאימים כדי להגביר את הערכתו למוצר המתאים, אליעד כהן ממליץ לוודא שהלקוח מבין שיש מוצר טוב שמתאים לצרכים שלו ושעדיין לא הוצג בפניו. לדוגמה, המוכר יכול לומר ללקוח: אני מבין שזה לא ... לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות שלו בכל שלב של תהליך המכירה. לסיכום, איך להצליח להשתמש בשיטת הניגודיות במכירות? לסיכום דבריו, אליעד כהן מציין כי שיטת הניגודיות במכירות היא כלי עוצמתי מאוד, אך השימוש בו ... על תקשורת טובה במהלך כל התהליך, כך שהלקוח לא יאבד אמון. חשוב לזכור שלפעמים יתרון האור מגיע מהחושך, ולפעמים דווקא החושך מסתיר את האור. לכן, מוכר טוב חייב לדעת לזהות כיצד ומתי להשתמש ... ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חוויית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? איך להציג מוצרים ללקוח בצורה נכונה? מתי להשתמש בעקרון הניגודיות במכירה? איך להשתמש בעקרון הניגודיות לשכנוע לקוחות? עיקרון הניגודיות הוא רעיון מרכזי במכירות, אשר מתבסס על כך שהלקוח חווה שינוי ... בקיץ, בגלל הניגודיות לטמפרטורה הקרה שבחוץ. מדוע כדאי להציג ללקוחות מוצרים לא מתאימים לפני המוצר המתאים? היישום המעשי של עקרון הניגודיות במכירות כולל הצגה של מוצרים פחות מתאימים לפני ... בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, הצגת מוצרים גרועים עלולה לפגוע באמון הלקוח במוכר. מתי עדיף לא להשתמש בעקרון הניגודיות? אם הלקוח ייחשף ליותר מדי מוצרים לא מתאימים, הוא עלול להרגיש חוסר אמון כלפי המוכר ותחושה כללית של חוסר התאמה. גם כאשר ... מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך. כך נשמר האמון של הלקוח והמוכר מונע ממנו תחושה של בזבוז זמן או יאוש. ... האור יכול לגרום לו דווקא לסחרחורת או אי נעימות, משום שהתרגל כבר לחושך ואינו מסוגל להתמודד עם השינוי. מהי השורה התחתונה בעקרון הניגודיות במכירות? אליעד כהן מדגיש שהשימוש בעקרון הניגודיות אינו חוק מוחלט אלא אסטרטגיה שיש להתאים לכל מקרה בנפרד. מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ... ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חוויית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? מהו עקרון הניגודיות במכירות? האם להציג מוצר גרוע לפני המוצר ... אם היה מכניס את ידו למים החמים ישירות. באופן דומה, בחורף מים חמים מרגישים חמים יותר בהשוואה לאותה טמפרטורה בקיץ. איך עקרון הניגודיות מתקשר למכירות? במכירות, השיטה הזו מתורגמת ...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
... במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות? וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה ... נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של קונפליקט מאבק מלחמה בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז איש המכירות מרגיש רע עם עצמו. מה שיוצר שחיקה בעבודה במכירות. כי השחיקה היא לא רק בגלל המאבק מול הלקוח והקושי למכור ללקוח, אלא גם במאבקים שיש לאיש המכירות מול עצמו, במשך כל זמן העבודה שלו. ועל איש המכירות לדעת לאתר את כל המחשבות השליליות שיש לו בראש שלו, ולהיפטר מהן. ואז ממילא, השחיקה תעלם. ועוד היבט יש כאן, והוא שבתהליך מכירה תמיד יש ניגוד אינטרסים כלשהו, בין הרצון של המוכר לבין הרצון של הלקוח. שזה בעצמו יוצר לחץ. ובנוסף כאשר איש המכירות מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד. ובמקום שחיקה, יכולה להגיע ...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
... שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק? מהן שתי שיטות השיווק והמכירה המרכזיות? קיימות בעולם שתי שיטות עיקריות לשיווק ומכירה של מוצר או שירות. השיטה הראשונה והיעילה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לתת ללקוחות ... במוצר ללא עלות היא השיטה הטובה והיעילה ביותר לשיווק ולמכירה. כאשר הלקוח מתנסה במוצר או בשירות והוא מרוצה, הוא ירגיש בנוח יותר לשלם עבורו. ... אליעד מביא דוגמאות מגוונות להמחשת הרעיון: אם אתה מוכר ידע, תן לאנשים דוגמית של הידע שלך. אם המוצר הוא מזון, אפשר ללקוח לטעום לפני ... כיצד הבגד נראה עליהם לפני רכישה. איך מזהים בעל עסק שמוכר מוצר גרוע? אם מישהו לא מאפשר לך להתנסות בשירות שלו לפני שאתה משלם, זה יכול להעיד על כך שהמוצר שלו לא מספיק טוב. לפי אליעד, מי שמוכר מוצר גרוע או לא איכותי יימנע מלתת ללקוחות להשתמש במוצר לפני התשלום, כי הוא ... עסקיים. מי שמציג את עצמו כיועץ או מנטור שמלמד שיווק ומכירות אך משווק את עצמו בעיקר על ידי הבטחות כמו אני אפתור לך את הבעיות או אני אקדם ... לא מבין בשיווק נכון. כיצד לבחור נכון ממי ללמוד שיווק ומכירות? אליעד כהן ממליץ לבדוק היטב כיצד אותו יועץ או מנטור עסקי משווק את עצמו. הדרך הטובה ביותר לזהות אם יועץ או מנטור מבין בשיווק ומכירה, היא לבחון האם הוא מאפשר ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות שלו ללא תשלום. אם ... זאת, מי שמסתיר את המוצר, אינו מאפשר התנסות ומבסס את המכירה רק על הבטחות או המלצות כלליות, כנראה מסתיר מוצר גרוע או פשוט אינו מבין ... איך לשווק את העסק שלך? איך לבחור יועץ עסקי? איך ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? איך לגרום ללקוחות לקנות? טיפים לשיווק עצמי איך להבחין במנטור טוב? ממי ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? שקרים של מנטורים, המלצות של לקוחות, לקוחות ממליצים, לתת ... לעסק? יעוץ עסקי, אימון עסקי, אימון להקמת עסק, טיפים למכירות, ממי לקבל עצות? איך ללמוד למכור? איך ללמוד שיווק ומכירות?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי? תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק ... מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב ולא ירמה את לקוחותיו? אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב, פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר ... העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו ... מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר ... להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש ... המופחתות. איך מוכרים מוצרים סוג ב בלי לפגוע במוניטין של העסק? אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד ... שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים: ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את ... פגיעה במותג הראשי. למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי ... אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס ... לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ... ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות ... שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך ... - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את ... עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ... אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או ... כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו למלכודת. כי הוא איש המכירות בעצמו, חושב בטעות שהוא כבר העביר ללקוח את רוב ככל המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ... שהוא שאל, אבל באמת לאמיתה, הלקוח לוקח את המידע שלנו ומפרש אותו ומסיק ממנו מה שבא לו. ולכן בתהליך של הדרכת אנשי מכירות, מנהל צוות המכירות הטלפוני, צריך לקחת שאלות נפוצות של לקוחות בטלפון ולהראות לצוות המכירות, את הסיפורים האפשריים מאחורי השאלות של הלקוחות. וגם לקחת תשובות נפוצות של אנשי המכירות ולהראות לאנשי המכירות, כיצד הלקוח יכול לפרש במגוון רחב של דרכים? את התשובות של איש המכירות. תשובות ופירושים שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות, אולי ישכילו להבין? שאל להם לסמוך על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח ... ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע לפגישה פיזית. כי הלקוח חושב שכבר יש לו את כל המידע. וככל שאיש המכירות יותר ירגיש שהוא לא באמת מבין את הלקוח עד הסוף וככל שאיש המכירות יבין, שהלקוח לא באמת מבין עד הסוף את מה שמסבירים לו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שאפשרי לתת ללקוח את התחושה שכדאי לו להגיע לפגישה, כדי לקבל מידע נוסף ולא כדי שינסו למכור לו משהו. ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר שהוא הדעה שלו. ואם נתבונן על עניין המכירות, נראה שמוצר טוב, מדבר בעד עצמו. ומוצר טוב, הוא מוצר שנותן לאדם מענה אמיתי לצרכים של האדם. וכאשר המוצר הוא באמת ... וכאשר המוצר הוא לא מספיק טוב, אז צריך לעטוף את המוצר בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ומוצר שהעטיפה החיצונית שלו יפה, האדם נהנה ממנו יותר. כי העטיפה היפה כאילו אומרת לאדם שהמוצר הזה הוא טוב. אבל אם המוצר הוא מושלם, לא צריך למכור אותו בעטיפה צבעונית. אלא אפשר למכור אותו כפי מה שהוא. מאחר שהוא מספק מענה מדויק, לזה שצריך את המוצר. ולפעמים, המוצר הוא טוב, אבל זה שקונה את המוצר, ... הוא טוב. ואז צריך לעטוף לו את המוצר בעטיפה יפה, כדי למשוך את העין של הקונה, שהוא לא מספיק חכם להבין שהמוצר טוב. אבל מצד האמת, אפשר למכור את המוצר הטוב גם בלי העטיפה שלו. והנמשל של כל הנל הוא, שכאשר רעיון הוא אמיתי וטוב, הרי שזה שאומר אותו, יכול לומר ... הרעיון. כי האדם עצמו יכול להבין את הרעיון, ולראות שהוא באמת עוזר לו ושהוא טוב. אבל, כאשר הרעיון והמוצר הרעיוני הוא לא מספיק טוב, אז כדי למכור את המוצר, לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ואיך מוכרי הרעיונות עוטפים את המוצר הרעיוני שלהם? על ידי זה שהם מנסים לפאר ולשבח את המוצר, על ידי זה שהם מספרים בשבחו של המוכר, דהיינו, מנסים לספר כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא צריך לעטוף את המוצר בהרבה עטיפות יפות. והוא יספר הרבה סיפורים על כמה שהוא חכם, ... על עצמו סיפורים ולשבח את עצמו, בדכ זה נובע מכך שהמוצר שלו לא משהו. אז הוא מנסה ליצור אצל האדם תחושת אמון במוצר שלו, על ידי זה שהוא מנסה למכור את עצמו וכולי. והאדם עושה את זה, גם כדי לחזק את האמון שלו עצמו בדעתו שלו עצמו. כי כאשר יש לאדם ספקות האם הוא צודק ... כי מוצר שהוא מספיק טוב בפני עצמו, הוא לא צריך שגם העטיפה שלו תהיה מושלמת. וכמובן שישנם גם מצבים, שבהם הקונה לא מבין את ערך המוצר. ואז המוכר צריך לעטוף את המוצר הזה בהמון עטיפות, כדי שהאדם ידע להעריך את המוצר, וידע להתבונן בו ולהפיק ממנו תועלת וכולי. ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
מכירות שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי שיתבונן ... ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב ... חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מכירות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, אימון מכירות, קאוצינג בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2383 שניות - עכשיו 14_08_2025 השעה 15:12:20 - wesi28