אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, להשפיע על התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, טקטיקת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את המורה, טיפים לאנשי מכירות, שאלות קשות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, התמודדות עם התנגדויות מכירות, nlp לימוד חינם, nlp תרגול, איך לשכנע את המפקד, התמודדות עם התנגדויות קניה, שפת גוף, איך לשכנע את הלקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול בשיטת nlp, מדריך אישי, משא ומתן, ייעוץ פוליטי, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, nlp וחרדות, התנגדות מכירה, מיומנויות שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל מכירותמנהלי מכירותאיש מכירותאנשי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהצלחה במכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותלהגדיל מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותאיש מכירות טובלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותלהגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותעולם המכירותאיך להצליח במכירותשכנוע ומכירותשכנוע מכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותלעבוד במכירותטיפים למכירותאתה איש מכירותטכניקות מכירותמחלקת מכירותללמוד מכירותיעוץ לאנשי מכירות🔍הצג עוד...
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
... בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות , איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח? והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? ... להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא ... שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר ... לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל ... השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, ... לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך. ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ... האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה. לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר ... שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו. אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ואיזה ... או שזאת שאלה שקשורה לאספקת השירות והמוצר אחרי שהלקוח ישלם. נניח שאנחנו מוכרים דירה ללקוח. הגיוני לפני שהלקוח יחתום על בקשת רכישה, שנדע כמה חדרים הוא צריך, מה התקציב של הלקוח, מה חשוב לו בבית, למה בכלל הוא רוצה לעבור דירה ... שאלות שמיותר להיכנס אליהן לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. באותו הקשר, בשיחת מכירה, מי אמור לדבר יותר, הלקוח או איש המכירות? תשובה: כל מקרה לגופו. אבל בעיקרון בהתחלת השיחה, אמור להיות איתור צרכים, שבו איש המכירות שואל שאלות את הלקוח והלקוח עונה תשובות. לאחר מכן, איש המכירות צריך לקחת שליטה על השיחה ולא לתת ללקוח לנהל אותו. דהיינו, יש נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ושיעשה סוג של סיכום צרכי הלקוח, כדי שהלקוח יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות , צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך מסוים, ושאפשרי לרכוש אותו במחיר מסוים, בתנאי תשלום כלשהם. לדוגמה, במקרה של מכירת שירותי כתיבת הסכם ממון, איש המכירות עושה סיכום: אני מבין שאתם צריכים הסכם ממון, שיתעסק ב 1,2,3. הסכם כזה ייקח בחשבון גם את 1,2,3 כמו שביקשתם. באפשרותנו להכין לכם הסכם כזה. בשביל להכין ... שבכל שלב, ללקוח יכולות להיות שאלות, לדוגמה בשלב שמדברים על המחיר, איש המכירות עושה איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי. וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש את שלב איתור הצרכים, שבו הלקוח יותר מדבר. ויש את השלב של הצעת המחיר, שבו איש המכירות מדבר ומסביר ללקוח, מה ההצעה שמציעים לו וכולי, בהתאם לאיתור הצרכים שנעשה קודם לכן. לסיכום: איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח הוא לקוח משלם, כאשר הלקוח ...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
... תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר למשכורת? תגמול עובדים הוא כל סוג של תשלום או הטבה נוספת לעובד מעבר לשכר ... יבוא על חשבון הצלחת החברה בתחומים אחרים. לדוגמה, אם חברה מתגמלת את אחד העובדים הבכירים שלה על פי היקף המכירות בלבד, ייתכן שאותו עובד ישקיע את רוב האנרגיה שלו בתחום המכירות, אך יזניח תחומים חשובים אחרים כמו שירות לקוחות, פיתוח עסקי או איכות מוצרים, פשוט כי הוא לא מקבל תגמול עבורם. כיצד תגמול לא נכון יוצר עסק בתוך ... לשנה הבאה, או להפך, להעביר הכנסות משנה לשנה, ובכך להציג רווח גבוה יותר באופן מלאכותי. העובד יכול גם למכור נכסים במהירות כדי להגדיל את הרווח בטווח הקצר, גם אם הדבר יפגע בעסק בטווח הארוך. איך נכון להגדיר מודל תגמול כדי להימנע מניגוד אינטרסים? כדי למנוע ... שהוא יידרש לפעול לטובת העסק כולו ולא רק לטובת תחום צר שבו הוא מתוגמל. לדוגמה, אם מתגמלים עובד לפי תוצאות מכירה, כדאי לשלב גם מדדים של שביעות רצון לקוחות, איכות השירות, ואפילו עמידה בתקציבים, כך שהעובד לא יתמקד רק בכמות המכירות אלא גם באיכות הכוללת של עבודתו. מדוע הגדרת המושגים חשובה במיוחד בתגמול עובדים בכירים? כאשר מגדירים מודל תגמול לעובדים בכירים, חובה להגדיר במדויק מושגים כמו רווח, מחזור, ומכירות. ההגדרה המדויקת מונעת מצבים שבהם העובד יכול לעשות מניפולציות על הנתונים. חשוב להגדיר מראש מי קובע את הנתונים, מתי נקבעים הנתונים, ואיך הם ... חייב להיות מאוזן ולכלול מספר פרמטרים שונים, ולא תחום בודד. חשוב להגדיר מושגים מדויקים כמו רווח, מחזור, ומכירות. יש לקבוע מראש מי ומתי מודדים ומחליטים על נתוני התגמול. יש להימנע מתגמול היוצר אינטרס מנוגד לאינטרס הכללי של החברה. ככל שהעובד בכיר יותר, נדרשת ... עובדים? מהו אחוז הבונוס המקובל? בונוסים לעובדים לפי ביצועים מודל חלוקת רווחים לעובדים שיטות תגמול לעובדי מכירות תגמול עובדים - שיקולים, טעויות והשלכות תגמול עובדים הוא נושא מהותי בכל ארגון, וכשמתגמלים עובדים, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים. תגמול עובדים אינו ... אחרים. דוגמה לניגוד אינטרסים נניח שיש מנהל בחברה שאחראי על תחומים שונים, ואומרים לו שהוא יתוגמל לפי היקף המכירות בלבד. במקרה כזה, הוא עלול להתמקד במכירות בלבד, גם אם זה יבוא על חשבון איכות השירות, שביעות רצון הלקוחות או היבטים אחרים שחשובים להצלחת העסק בטווח הארוך. כך למעשה, הוא פועל מתוך אינטרס ... רווחים לעובדים, איך לקבוע שכר משתנה? מהו אחוז הבונוס המקובל? תגמול עובדים בעסק קטן, איך לעודד עובדים למכור יותר? שיטות לתגמול מנהלים בכירים, תמריצים מבוססי יעדים, שכר בסיס מול עמלה - מה עדיף, השפעת תגמול על מוטיבציה של עובדים, בניית מודל תגמול, תגמול איש מכירות, מודל תגמול עובדים, תמרוץ אנשים, מודל תמריצים לעובדים, עובד שרוצה העלאה במשכורת, עובד שרוצה עוד כסף, תגמול לפי הרווח, תגמול לפי המחזור, תגמול לפי המכירות, כמה משכורת לתת למנהל? עמלת מכירות, כמה משכורת לתת למנכל? איך לתגמל מנכל? איך לתגמל מנהל? עובד שותף בעסק, תגמול יעדי מכירות, עמלות מקובלות לאנשי מכירות, איך מתגמלים איש מכירות? עובד שרוצה אחוזים, תגמול בהתאם לרווח, תגמול בהתאם למחזור, תגמול בהתאם למכירות, עובד שרוצה להיות שותף, שותפות עם עובד, מדיניות תגמול בכירים, יצירת אינטרסים מנוגדים לעובד, ניגוד אינטרסים של עובד, ניגוד אינטרסים בגלל תגמול עובדים, תגמול מהרווח, תגמול מהמחזור, תגמול מהמכירות, תמרוץ עובדים, תמריצים לעובדים, איך לתמרץ עובדים? העובד רוצה העלאה בשכר, איך לשלם לעובד? מודל תגמול לאנשי מכירות, שכר איש מכירות, אחוזי מכירה, שיטות תגמול לסוכני מכירות, תוכנית יעדים מכירות
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
... עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי מהו שינוי עמדות ואיך הוא משפיע על מכירות? אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי של שינוי עמדות במהלך מכירה ומסביר איך כדאי לגשת אליו. במקום להתמקד בטכניקות מכירה חיצוניות בלבד, יש להתמקד בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. כשהלקוח ... לגבי המוצר. כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה? הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כרע ב - 20% וטוב ב - 80%, והמטרה במכירה היא לשנות את הפרופורציה הזאת, כלומר, להחמיר את התפיסה החיובית של המוצר ולשנות את ... בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר. מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי? המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים בחיים. לשם הדגמה, הוא מבקש לחשוב כיצד ... בהקשרים שונים, כך מתחדד היכולת לשכנע גם במכירות. כיצד להתאמן על שינוי עמדות בחיים היומיומיים? אליעד מציע לנצל כל הזדמנות בחיים ... שלומד לשלוט בה יוכל לשמש אותה לא רק בתהליך מכירה, אלא גם בעבודת עצמם. הקשר בין שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות מכירה מוצלחת, לפי אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של ... סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים. איך להתמחות בשינוי עמדות? המרצה ממליץ לאנשים שמעוניינים ללמוד מכירה להתמקד במיומנות שינוי עמדות באופן כללי. כשמישהו אומר אני לא בטוח, המטרה היא לשנות ... מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם. איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה? לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא תוצאה של שינוי עמדה אצל הלקוח, ולכן על המוכר להכיר לעומק את מנגנון שינוי העמדות כדי למכור ביעילות. שינוי עמדה הוא המפתח להצלחה במכירות, לא טכניקות שכנוע שטחיות, אלא הבנת האסטרטגיות שעומדות מאחורי שינוי רעיונות של ... לשנות עמדות בחיי היומיום? מהו שינוי עמדות במכירה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? כיצד לשכנע את עצמך לפעול בניגוד להרגלים ישנים? למה כדאי לראות במכירות תהליך של שינוי עמדות? מוסבר שכאשר אדם רוצה ללמוד למכור או לשכנע, לא מומלץ להתרכז רק בטכניקות מכירה חיצוניות, אלא דווקא בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. במקום להסתכל על המכירה כעל פעולה שבה מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה, מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות ... שלו. איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה? מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל 20% רע ו - 80% טוב או כל חלוקה אחרת של יתרונות וחסרונות. בתהליך המכירה עצמו למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. ...
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות?
... עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות? וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! זא שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני הוא ממשיך לעבוד כאיש מכירות, כאשר כל הכסף שהוא מרוויח מהמכירות, הולך למישהו אחר. דהיינו, אתה כאיש מכירות גם לא צריך את הכסף של הלקוחות שלך, אבל אתה גם לא מרוויח מהם כסף. האם במקרה כזה עדיין היית נהנה מתהליך המכירה?! ועליך לשאוף לכך שהתשובה תהיה חיובית. או לדוגמה עליך כאיש מכירות לדמיין את הסיטואציה הבאה, שבה אתה לא צריך כסף, כי יש לך מספיק. ואתה מחלק את המוצר שלך בחינם לאנשים, ללא כסף. האם היית נהנה לעשות את זה?! והמהות של השאלה היא, עד כמה אתה כאיש מכירות, מרגיש שאתה באמת נותן ערך ללקוחות שלך? עד כמה אתה באמת חושב שהמוצר שלך יכול לעזור להם? כי כאשר בן אדם עושה טוב לאחרים, בדכ הוא מרגיש טוב מעצם העשייה עצמה, גם ללא תגמול כספי כלשהו. ועליך כאיש מכירות, לנסות בראש ובראשונה למכור לעצמך את הרעיון שאומר, שגם אם לא היית מקבל כסף על העבודה שלך במכירות ובמקרה שאתה לא צריך את הכסף, שעדיין היית ממשיך למכור לתת ללקוחות שלך את המוצר שירות שלך. וככל שתמכור לעצמך יותר טוב את הרעיון הזה, ככה ממילא תהיה לך יותר אנרגיה למכור להם את המוצר, בלי קשר לכך שאתה כן גובה מהם כסף וכן צריך מהם את הכסף. כי איש מכירות מרגיש שחיקה בעבודה, בין השאר משום שהוא כל הזמן ממוקד בתחושת החיסרון הכספי, שיש לו. כי ברוב העבודות, התגמול הוא לא פר הצלחה שנמדדת בכל רגע מחדש. בשונה מאיש מכירות, שבדכ התגמול הוא פר הצלחה, כאשר בכל מכירה, איש המכירות נבחן מחדש. כך שבמשך חלק גדול מהזמן בעבודה, איש ה
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
... במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו ... אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת. מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות? דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023, אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר ... לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים. מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה? אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח: יצירת אמון ואמינות: כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה. חיזוק הקשר לטווח ארוך: לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו. ... יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית. תדמית מקצועית ואמינה: מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר. מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה? מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר: ... בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר יפה ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם. הארכת תהליך המכירה: כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול ... זאת, לומר לו בצורה כללית המוצר יהיה זמין מהר מאוד זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט. מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת? המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב ... האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה. כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח? אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה. עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות. לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור ב
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי ... מרוצה מכך. כי זאת התגובה הטבעית שמישהו מגיב כאשר אומרים לו שמישהו אחר צד ג אחר, אמר עליו משהו חיובי. ובפרט אם אתה איש מכירות שאתה רוצה למכור. והרי שאתה תרצה שהלקוח יחשוב עליך דברים חיוביים. ואם כן, אתה תהיה ... מצפה שתגיב בצורה X, בצורה שאתה מרוצה ממה שהוא אמר לך. והלקוח מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא ... עצמו צריך לאמת את המידע כגורם אנושי. במילים אחרות, אם אתה תגיב בצורה X, כמו שהלקוח מצפה שאתה תתנהג, מעצם זה שאתה איש מכירות שרוצה שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה לא איש מקצוע, אלא שאתה איש מכירות. וזה גורם ללקוח לא להאמין לך. ולכן, תגובה אפשרית נוספת ללקוח שאומר ... מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. אבל אני כן אומר, שכן הגיוני להגיב ללקוח דווקא בדיוק ההפך ממה שהוא מצפה שאתה תגיב כאיש מכירות. במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, ... פי טי, הרי שבמובן מסוים זה מקטין אותך, ובנוסף אם תגיב בשמחה, הרי שזה מחזק את המחשבה של הלקוח, שאתה לא איש מקצוע אלא איש מכירות. לכן יש היגיון להגיב דווקא את ההפך, להקטין את השבחים של הצאט גי פי טי שאז הלקוח חווה אותך כאיש מקצוע ולא כאיש מכירות. ובנוסף אתה מגדיל את עצמך על פני הצאט גי פי טי. ובמהות, כשאתה פועל בניגוד לציפיות של הלקוח, שמאמין שאתה אמור לעשות X בתור איש מכירות, הרי שאתה מחזק את האמונה של הלקוח בך. אפילו אם אתה תקטין את השבח של ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך ... יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך מוכרים מוצר שכזה?! וכמובן שאין כאן עצה שאומרת לשקר ללקוח. כי לא מדובר כאן על ... במידע שגוי לגבי המוצר. אבל כן ניתן כאן את כיוון החשיבה הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, ... רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה שאומרת שאם אתה לא היית קונה את המוצר הזה, הרי שהמוצר הזה גרוע עבור ... הלקוח, שלא תמיד היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת בטוח ... שיש?! ולכן, לא באמת חובה להאמין במוצר שלך. ולא חובה להרגיש רע, כאשר אתה מוכר מוצר שאתה לא מאמין בו, או שאתה לא היית רוכש אותו. כי לפעמים, עבור הלקוח, ... את המוצר הזה, ביחס לנקודת המבט שלו כלקוח. כמו הדוגמה הקלאסית, שלפעמים מוכר חושב, שהמוצר שלו יקר מידי ולא שווה את הכסף. אבל עבור הלקוח, שבדכ יש לו הרבה יותר כסף, מאשר יש לאיש המכירות, הרי שעבור הלקוח, זאת עסקה טובה ביותר, ביחס לעלות תועלת של הלקוח. ובשורה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מכירות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, הדרכת מכירות, קואצ'ר בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2773 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 13:07:48 - wesi28