... לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי
למכור? האם איש
מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי
למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה
למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש
מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח
למכור? התמדה לאנשי
מכירות, מוטיבציה לאנשי
מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה? וכאן אסביר לגבי תחושה של איש
מכירות שמקבל לא מלקוחות, דהיינו, איש
מכירות שמנסה
למכור ומקבל סירוב מלקוחות שלא רוצים לקנות. ובעקבות כך, אותו איש
מכירות מרגיש רגשות של ייאוש תסכול עצבים וכיוב. והשאלה היא, האם הרגשות האלו הגיוניים? האם הגיוני מצד השכל וההיגיון שאיש
מכירות ירגיש את הרגשות האלו כאשר הוא לא מצליח
למכור וכאשר לקוחות מסרבים לקנות? מה הגיוני להרגיש מצד השכל? האם באמת איש
מכירות צריך לדעת לקבל לא? האם באמת איש
מכירות צריך ללמוד לקבל לא? מה האמת? אז מנטורים
למכירות יגידו לך, שאיש
מכירות צריך לדעת לקבל לא ואיש
מכירות צריך ללמוד לקבל לא. כי אחרי הלא, מגיע הכן המיוחל. ורק איש
מכירות גרוע, ירגיש רע לקבל לא מלקוחות. ואיש
מכירות מקצועי וכולי, אמור לדעת להכיל סירוב של לקוחות גם שוב ושוב גם פעם אחרי פעם. אבל האם זאת האמת? מה באמת הגיוני להרגיש? האם הגיוני להתייאש אם אתה שוב ושוב לא מצליח
למכור? האם הגיוני להפסיק לנסות אם אתה שוב ושוב לא מצליח
למכור? מה הגיוני לעשות מצד האמת? והתשובה היא כך: נניח שאתה רוצה להשיג מטרה כלשהי, שלא קשורה
למכירות אלא בתחום אחר כלשהו. ונניח שאתה מנסה להשיג אותה בדרך כלשהי. ונניח שאתה מנסה את הדרך הזאת שוב ושוב ולא ... לנסות אבל בדרך אחרת. ויש כל מיני מקרים אפשריים ותגובות אפשריות. אבל אין כאן כלל חד משמעי. במילים אחרות, אם אתה מנסה לעשות משהו, כגון
למכור ואתה מקבל סירוב מלקוחות, הגיוני שתנסה להבין מה קורה? האם אתה פועל באופן יעיל? האם אתה מדבר נכון ללקוחות? אולי הבעיה בך? אולי הבעיה במוצר? אולי הבעיה בלקוחות? אולי הבעיה בדרך
המכירה? אולי הבעיה בתמחור? אולי הבעיה בשיווק? הכל יכול להיות. ורק אחרי ניתוח מעמיק, רק אז הגיוני להרגיש יאוש או תסכול או תקווה או כל תחושה אחרת. בהתאם לניתוח שעשית, להבין למה אתה מקבל לא מלקוחות. במילים אחרות, קודם כל לנסות לנתח את תהליך
המכירה ורק בהתאם לזה, יהיה הגיוני להרגיש כך או אחרת. המסקנה שאיש
המכירות אמור להסיק מכך שהוא מקבל לא מלקוחות, צריכה להיות בהתאם לניתוח תהליך
המכירה וכולי. ורק בהתאם לזה יהיה הגיוני לקבל החלטה כזו או אחרת. אבל בטוח נכון, שאמירות כגון שאיש
מכירות צריך ללמוד לקבל לא ואיש