אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, ספרים nlp, לשכנע את אבא, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, מה זה nlp, שליטה בתת מודע, סודות המשא ומתן, לשכנע, nlp קורס, לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, אימון עסקי, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפול בהתנגדות, לשכנע חברים לצאת, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע בנים, לשכנע את הילד, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לגרום לגבר, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע בן זוג, סודות הסוגסטיה, הדרכת מכירות, ללמוד nlp באינטרנט, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, לשכנע את, NLP המלצות, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀מה זה מכירותמה זה מנהל מכירותמנהלי מכירותאנשי מכירותאיש מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדויות במכירותהתנגדויות מכירותהתנגדות במכירותהתנגדות מכירותאיך להצליח במכירותהצלחה במכירותאיך להגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותהדרכת אנשי מכירותאיך להדריך אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותהאם איש מכירות טובעולם המכירותשכנוע ומכירותמכירות טלפוניותמכירות בטלפוןאיך זה לעבוד במכירותטיפים למכירותשכנוע מכירותאתה איש מכירותטכניקות מכירותמחלקת מכירותאימון לאנשי מכירות🔍הצג עוד...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן ... שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח ... אישית, שכן יפה הוא מושג סובייקטיבי. מה שיפה בעיני אדם אחד יכול להיות לא יפה בעיני אדם אחר. איש מכירות שרוצה להימנע מטעויות צריך להבין היטב את ההבדל בין עובדות יבשות לבין פרשנויות סובייקטיביות, ולשאול שאלות נוספות כדי להבין ... לבדוק עובדות? הדרך להימנע מהטעות הזו, לפי אליעד כהן, היא לפתח מודעות עצמית להרגל לפרש במקום לבדוק עובדות. איש מכירות חייב תמיד לעצור לרגע ולשאול את עצמו: האם מה שאני חושב הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור ... אפשר לתרגל את ההבדל בין עובדות לפירושים בחיי היומיום? אליעד כהן מציע לתרגל את ההרגל הזה לא רק בתחום המכירות, אלא גם בחיי היומיום. הוא ממליץ שכל פעם כשעולה בראש מחשבה כלשהי, אדם ישאל את עצמו: האם זו עובדה ... שזה רק אפשרי?. על ידי תרגול זה ניתן לפתח יכולת הבחנה טובה יותר בין מציאות לבין הנחות אישיות. כשאיש המכירות מתרגל זאת ביום - יום, הוא הופך להיות מודע יותר לנטייה הטבעית שלו לפרש, ומסוגל לבדוק בצורה מדויקת יותר ... ביותר בתהליך המכירה הוא עצירה ושאילת שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח ... מהי המסקנה המרכזית לגבי טעויות בתהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מסביר שהיכולת להבחין בין עובדות לפירושים היא קריטית להצלחה במכירות. איש מכירות טוב לא יכול להרשות לעצמו להסתמך על פרשנויות אישיות, אלא חייב תמיד לוודא שמה שהלקוח אומר הוא באמת מה ... עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי מכירות רבות נובעות מחוסר הבנה אמיתי של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר עשה הכל לפי הספר ושאל את כל השאלות ... להבחין בין עובדות לבין פירושים במהלך תהליך המכירה? המרצה מדגיש שההבחנה בין עובדות ופירושים קריטית בכל אינטראקציה, לא רק במכירות אלא גם במשא ומתן, בזוגיות או בחינוך ילדים. כאשר הלקוח אומר משפט מסוים, זוהי עובדה שהוא אמר אותו. אולם ... עובדה. אבל כשהמוכר מוסיף לעצמו כנראה מדובר בשולחן גדול, זו כבר פרשנות. ייתכן שהלקוח בכלל רוצה שולחן קטן. אנשי מכירות נוטים למלא את החסר בפירושים משל עצמם, במקום לוודא מה בדיוק הלקוח מתכוון. כיצד הדוגמה של שולחן ממחישה את ... הנטייה הטבעית להניח הנחות ולאמתן היא לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה, או שזה פירוש שאני מוסיף? איש מכירות טוב צריך להתמקד במה שנאמר בפועל, לחזור ולברר מול הלקוח, לוודא ששמע אותו נכון ולחפש הסברים מפורטים. כך אפשר להימנע מטעויות של אנשי מכירות ולהבין נכון את הלקוח. בנוסף, אם המוכר נתקע בתהליך המכירה והעסקה לא זזה קדימה, כדאי לו לחזור אחורה ולוודא ... מול הלקוח, הוא יוכל לברר במקום להניח הנחות שגויות. מהי המסקנה הסופית לגבי טעויות בתהליך מכירה? בשורה התחתונה, איש מכירות יעיל, שרוצה לברר צרכי לקוח ולהבין את הלקוח באמת, צריך לוודא שהוא לא מערבב עובדות ופירושים. בכל שלב בתהליך ... בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת ואחד מהגורמים שגורמים לכך שלפעמים אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקה, לפעמים בן אדם לקוח בא לקנות ממנו מוצר למוכר והמוכר עושה את הכל לכאורה לפי ...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של ...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על ...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, ... לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות / שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך כלל הוא נמצא במצב שיש לו ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות ... דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את ... יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן ...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
... רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מכירות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציק ללקוחות אמון בין בני זוג לקוח שאכפת לו רק מהמחיר איך חבילות משפיעות על הלקוח? מחיר שוק של מוצר לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות שיווק טבעי מסרים שיווקיים לא מתאים לעבוד במכירות כסף לבקש על מוצר להגדיל מכירות הלקוח רוכש את המוצר אימון לשיווק למכור פגישה פרונטאלית מוצרים באיכות בינונית לשכנע בחורה לשכב שכנוע עצמי יצירת הזדהות עם הלקוח שכנוע תת ההכרה להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לשכנע בחור לרצות אותך יכולת שכנוע לגרום למישהו לא להתגונן הרמוניה עם לקוח לבחור את הלקוחות שלך איך עובדות פרסומות? שיווק למכור את המוצר להציג ללקוח את המחיר לשכנע מישהו לקבל טיפול השיווק כעזר של המכירות להיות עשיר מתחום המכירות לשכנע לקוח לרכוש מוצר לגרום למישהו להרגיש חזק לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? צורך של הלקוח למכור לעובדים לקוח מאושר בקשה לא סבירה של לקוח לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר לקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להיות מוכן איך עובד שכנוע? שחיקה בעבודה במכירות לשכנע אישה לחשוב לא לשאול את הלקוח שאלות למכור מחיר יקר בניית משפך שיווקי להתווכח עם לקוח לשכנע מישהו להסיק איך ליצור אמון באמצעות? לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך שכנוע כסף איזה מוצרים למכור? שכנוע תת סיפי לשכנע מישהו לקנא לתת הנחה ללקוחות חומרי שיווק לתת ללקוח התנסות הלקוחות במוצר שאלות להתנגדויות לקוחות שיווק יוצר ביקוש למתחרים לגרום למישהו לאהוב דברים לשכנע במשהו שקרי בונה אמון עולם המושגים של הלקוח שאלות של לקוח עדויות של לקוחות תהליך איתור צרכי הלקוח הכנת חומרי שיווק מוצר מחויב המלצות של לקוחות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? להשפיע על הרצון לשכנע אקסית להתגעגע אליך מניפולציות של מוכרים איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך איך להציג ללקוח מחיר? למצוא לקוחות חדשים למכור כל דבר לכל אחד להפר אמון תהליך מכירות לענות ללקוח ששואל שאלה לא להצליח למכור איזו הצעה להציע ללקוח? תוכן שיווקי מקצועי לראות את הבוס כלקוח האם המוצר מתאים ללקוח? למכור למינימליסט מוצרי יוקרה טיפול בהתנגדויות של לקוח להתגונן משתילת מחשבות איך להציג ללקוח מחיר מוצר? איתור צרכים עם לקוח אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים לגרום למישהו להבין מה זה פחד איך לנהל משא ומתן? החומר השיווקי הראשון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, להשפיע, טיפים בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6709 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 01:44:21 - wesi28