אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, מסרים תת הכרתיים, nlp מטפל, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP הפסקת עישון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדויות במכירה, לימודי שכנוע, לשכנע בחורות, שיטות לשכנע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע את המנהל, אומנות התקשורת, nlp לצפייה, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע טוב, nlp פסיכולוגיה, NLP טיפול בחרדות, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע את החברים, איך לשכנע את עצמי, לשכנע אשה לחזור, NLP המלצות, אימון nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, איך לשכנע את הבעל, מניפולציות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מאמן אישי, להגדיל את המכירות, להתכונן לראיון, nlp הצלחה במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל מכירותמנהלי מכירותאיש מכירותאנשי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהצלחה במכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותלהגדיל מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותאיש מכירות טובלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותלהגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותעולם המכירותאיך להצליח במכירותשכנוע ומכירותשכנוע מכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותלעבוד במכירותטיפים למכירותאתה איש מכירותטכניקות מכירותמחלקת מכירותללמוד מכירותיעוץ לאנשי מכירות🔍הצג עוד...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל ... כבר פרשנות אישית, שכן יפה הוא מושג סובייקטיבי. מה שיפה בעיני אדם אחד יכול להיות לא יפה בעיני אדם אחר. איש מכירות שרוצה להימנע מטעויות צריך להבין היטב את ההבדל בין עובדות יבשות לבין פרשנויות סובייקטיביות, ולשאול שאלות ... עובדות? הדרך להימנע מהטעות הזו, לפי אליעד כהן, היא לפתח מודעות עצמית להרגל לפרש במקום לבדוק עובדות. איש מכירות חייב תמיד לעצור לרגע ולשאול את עצמו: האם מה שאני חושב הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה שהלקוח אמר הובן באופן מדויק, או שייתכן ... איך אפשר לתרגל את ההבדל בין עובדות לפירושים בחיי היומיום? אליעד כהן מציע לתרגל את ההרגל הזה לא רק בתחום המכירות, אלא גם בחיי היומיום. הוא ממליץ שכל פעם כשעולה בראש מחשבה כלשהי, אדם ישאל את עצמו: האם זו עובדה או פירוש?, ... או שזה רק אפשרי?. על ידי תרגול זה ניתן לפתח יכולת הבחנה טובה יותר בין מציאות לבין הנחות אישיות. כשאיש המכירות מתרגל זאת ביום - יום, הוא הופך להיות מודע יותר לנטייה הטבעית שלו לפרש, ומסוגל לבדוק בצורה מדויקת יותר את הדברים מול הלקוח. למה חשוב לעצור ולשאול שאלות נוספות? השלב הקריטי ביותר בתהליך המכירה הוא עצירה ושאילת שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח שהבנתי את ... יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, והסיכוי לסגירת העסקה יעלה משמעותית. מהי המסקנה המרכזית לגבי טעויות בתהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מסביר שהיכולת להבחין בין עובדות לפירושים היא קריטית להצלחה במכירות. איש מכירות טוב לא יכול להרשות לעצמו להסתמך על פרשנויות אישיות, אלא חייב תמיד לוודא שמה שהלקוח אומר הוא באמת מה שהוא ... באמת, ובסופו של דבר להצליח לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי מכירות רבות נובעות מחוסר הבנה אמיתי של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר עשה הכל לפי הספר ושאל את כל השאלות הנכונות, אך למרות זאת הלקוח יוצא בלי לקנות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא אי הבנה של המוכר את מה שהלקוח באמת רוצה. המוכר בטוח שהוא מבין את צרכי הלקוח, אך מתברר שבפועל הוא פירש באופן שגוי את דבריו. מדוע חשוב להבחין בין עובדות לבין פירושים במהלך תהליך המכירה? המרצה מדגיש שההבחנה בין עובדות ופירושים קריטית בכל אינטראקציה, לא רק ב
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות , אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד ... זה שבוחר ומשלם. אליעד ממליץ גם לוודא שהצד השני הבין בדיוק מה הוא מקבל ומה הגבולות של השירות. מהן הטעויות הנפוצות בניהול שיחת מכירה ושכנוע? אליעד מדגיש טעויות נפוצות כמו: לא לתת לצד השני ... מעורפלים וחסרי ביטחון, להשתמש בשאלות סגורות ולא לבדוק במהלך השיחה אם הצד השני הבין והשתכנע. על מנת להצליח בשיחות שכנוע ומכירה, חיוני ליצור שיחה דינמית ופתוחה, שבה כל הצדדים יכולים להביע את עצמם בבירור ולהרגיש בנוח. איך לנהל שיחת מכירה? איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות , אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר ...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה תהליך מכירה טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל מיני קומות נוספות, שצריך לבנות אותן, לפני הקומה האחרונה. וקודם צריך לבנות את הקומה הראשונה, לפני הקומה ... שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם צריך לחשוב שמרצדס זה רכב טוב. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס יותר ... להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח ... אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים ... לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא צריך למכור את עצמך, כי אתה כבר מוכר וידוע, אלא אפשרי לדבר עליו ועל הצרכים שלו. או במילים אחרות, תמכור את עצמך כמה שפחות. ותתנהג כמה שיותר כמו מישהו שלא צריך למכור את עצמו, אלא שהוא כבר ידוע ומוכר, ושהלקוח צריך למכור את עצמו לך. ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות , להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו ... טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא ... ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות ...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט ... מישהו אומר לך שאתה יותר יקר מאחרים, תנסה קודם כל להבין מה האמת. והאמת היא, שבאמת יכול להיות שמישהו אחר, מוכר מוצר יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה ...
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
... סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ... עם מישהי עם אופי ספציפי, הרי שעדיין יש שאלות סינון בסיסיות שהוא ינסה להבין לגביה, לפני שהוא מנסה להבין מה האופי הספציפי שלה. וכאשר אנחנו מתכוננים לתהליך מכירה, אנחנו צריכים גם להכיר את שאלות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מכירות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מכירות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, שיווק, קואצ'ר בנושאי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 14_08_2025 השעה 15:13:52 - wesi28