...
מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות
המכירה, אומנות השכנוע, שיטת
מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות
מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת
מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת
מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת
למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של
מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות ... כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות
מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה ... שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל
מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם ... ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות
מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה ... שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של
המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי
המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של
המוכר. כי למרות שגם
המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה ... הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר
המוכר מנסה
למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של
המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר.
והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל ... ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת
מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח
במכירות . ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת ... שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את
המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות
מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן
מכירות שהוא מומחה
למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות
מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע
ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות
המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות
המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת
מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת ...