... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת
מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת
מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים ... אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר
המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר
מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח ... המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר
מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או ... הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון
במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ... לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש
שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה
שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון
למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של
למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר
המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה
שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. ... שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב
שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם
המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא
מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא ... ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות.
המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, ... מאוזנת בין רווח להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר.
המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ...