... לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח
שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או
שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות. הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם
המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות
המוצר שלי הוא הכי טוב, הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו
שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל - 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר
המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע. איך עובד התת ... אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו
המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל..., המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה (ביחס ל...) ונשאר רק עם המסר המקוצר:
המוצר הוא הטוב ביותר. לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים אני המועמד ... זו דרך מניפולטיבית להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית. איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע? אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו
המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט
המוצר הזה הכי טוב, כאשר מדי פעם מציינים שוב ביחס ל... כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של
המוצר הזה הכי טוב, גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי. לדוגמה, אפשר לומר ללקוח:
המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X. לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט
המוצר הוא הכי טוב, כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את ... להימנע ממניפולציות שכנועיות? אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון: האם
המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו? או שהוא טוב רק בהשוואה לאפשרויות פחות טובות ... וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להעביר מסרים לתת מודע? טכניקות NLP בשכנוע כיצד לשתול מחשבות? איך לזהות מניפולציות בשיווק? האם
המוצר באמת טוב? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב
שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר
שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח
המוצר הזה הכי טוב הוא יגיד לא נכון
המוצר הזה לא הכי טוב אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח
שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו
שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע
שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב. והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן
המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח אתה יודע
המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז
המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר
המוצר הזה הכי טוב, אומרים אותו ללקוח
המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3 או במילים אחרות אומרים לו אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע
מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך. עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו
המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי
המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ1... 2... 3 אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא ...