... ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע:
שהמוצר טוב או
שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש ... טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את
המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. ... יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען
שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות. איך ... להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל
המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר
המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש
שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה. אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר
המוצרים, או חושב
שהמוצרים האחרים אינם מספיק טובים - עדיף לומר
המוצר הזה טוב, כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל. דוגמה מעשית לשימוש ... לא משתמש במילים טוב או הכי טוב בצורה מבודדת, אלא מתאים את
המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין את התחרות מול מוצרים אחרים ויוצר ... הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו
המוצר הזה הוא טוב, ורק אם אתה רואה שהלקוח מתחבר ומסכים, ניתן להעלות את עוצמת המסר ולומר לו בעצם, זה
המוצר הכי טוב עבורך. שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה ... אחד מהם אינו מוחלט באמת. כאשר אומרים הכי טוב ברור מאליו
שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק טוב, בתת - ... הכי טוב, יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר
המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם טובים, ורק בהשוואה אליהם הוא הכי טוב. לעומת זאת, כשאומרים
המוצר הזה טוב, זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים ... לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל
המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר
שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר
המוצרים, עדיף לומר
המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא ... בשבילך. הביטוי הזה מצמצם את ההשוואה לכל השאר, וממקם את
המוצר כפתרון אישי ומדויק לצרכים של הלקוח. איך להשתמש בביטוי הכי טוב כדי לחזק או להחליש ... זה דווקא מחליש את המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע
שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע הכי טוב, זה יישמע לו מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר ... שלו, עדיף לומר זה טוב בשבילך. אם רוצים להדגיש את עליונות
המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - הכי טוב, אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות. איך לשכנע אנשים ... מזכיר לי... אליעד: מה יותר טוב הוא טוב או הוא הכי טוב,
המוצר הזה הוא מוצר טוב או
המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב. ש: אני חושב שהכי טוב, אבל למה אני מתלבט אתה שואל אותי? כי ... זה רק טוב. אבל זה הכי טוב. יפה, אלא מה, אז מתי טוב להגיד
המוצר הזה הוא מוצר טוב ומתי עדיף להגיד
המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב. מה החיסרון של ההכי טוב שאם אתה אומר הכי טוב אתה בעצם אומר יש ... טוב לא שיש עוד מוצרים טובים, אם אתה אומר זה טוב מה שנשאר
מהמוצרים המוצר הזה הוא מוצר טוב. ש: אכן אולי האמת. אליעד: נכון, אז מה יותר חזק להגיד
שהמוצר הזה הוא טוב או להגיד
שהמוצר הזה הוא הכי טוב, מה עדיף? ש: לא יודע. אליעד: נו אז איך נדע, איך נדע מה לומר. ש: ...