... הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי שהלקוח כבר רכש את
המוצר שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר ... הלקוח, כדי לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך. לדוגמה, לקוח שרכש מוצר מקרר, נצטרך לדעת להיכן הלקוח רוצה
שהמוצר שלו יגיע. או לדוגמה לקוח שרכש שירותי יעוץ ... הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, והוא איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח רוכש את
המוצר ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב ... גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את
המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח ... עם הלקוח, או כדי לסנן את הלקוח החוצה, אם הוא לא מתאים להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות. לדוגמה הלקוח צריך
שהמוצר יעלה עד X, והשירות שלנו עולה 2X, אז נסנן ... לערוך. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל, על הצרכים שלו, שקשורות לקבלת ההחלטה שלו, האם בכלל הוא רוצה לרכוש את
המוצר הזה באופן כללי. יש גם שאלות וצרכים של ... סיבות, לדוגמה: עלות של זמן ביחס לתועלת. כאשר בעולם אידיאלי, היינו עושים איתור צרכים מלא, מייצרים ללקוח את
המוצר, מציעים לו לרכוש אותו אחרי שהוא ישתמש בו ... כל צורך שיש ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, האם זאת שאלה שאמורה לסייע ללקוח להפוך להיות לקוח משלם ולרכוש את
המוצר, או שזאת שאלה שקשורה לאספקת השירות
והמוצר אחרי שהלקוח ישלם. נניח שאנחנו מוכרים דירה ...