אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר שלך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, הצלחה בשכנוע, טיפים למכירות, טריקים לשכנוע בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להצליח למכור, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, הרצאות nlp, סוגסטיה, איך ליצור הזדהות, להשפיע, איך לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, NLP טיפים, NLP עובד, לשכנע את הלקוח, איך אפשר לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, התנגדות מכירות, NLP פירוש, איך לשכנע אשה להיות איתך, אומנות הנאום, מסרים לתת מודע, לשכנע אנשים בכל דבר, טיפים לאנשי מכירות, NLP ודמיון מודרך, NLP תקשורת, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להגדיל מכירות, NLP לימודים, איך לשכנע את עצמי ללמוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקנות את המוצר שלךלמכור את המוצר שלךהמוצר שלך יקרמה המוצר שלךאיך למכור את המוצר שלךלשפר את המוצר שלךיתרונות המוצר שלךלמכור ללקוח את המוצר שלךמה היתרונות של המוצר שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךלרכוש ממך את המוצר שלךלשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלמה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחריםאיך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לוהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךאיך למכור ללקוח את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםכמה הלקוח מבין את המוצר שלךכמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לולא רק למכור את המוצר שלךלגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לולחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשיםלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובמה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחריםלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לולקוחות שלא מכירים את המוצר שלךלמכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלךההתאמה של המוצר לצורך שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
... ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר ... כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ... עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח. יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא ... שלו, אז המוכר עשוי להעלות את המחיר של המוצר, בהתאם לתקציב של הלקוח. ולכן בדרך כלל הלקוח לא ירצה לחשוף למוכר את ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור המוצר? אפשרות אחת לדוגמה יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על המוצר שלנו. אבל אם היה ללקוח את הכסף לשלם על המוצר, הוא היה רוכש את המוצר שלנו, אולי אפילו בסכום גבוה יותר ממה שביקשנו ממנו. אפשרות נוספת לדוגמה יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות לכסף שלו. דהיינו, שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול לרכוש בכסף שלו. ומשום כך, הוא מעדיף את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים בכסף שלו, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על המחיר, שווה לו את העלות שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ללקוח אין כסף לרכוש את המוצר, יכולה להיות לכך התייחסות מסוימת, ואם ללקוח יש את הכסף, אבל הוא חושב שעדיף לו לעשות עם הכסף שלו, שימושים אחרים, למרות שהוא לא יכול להשיג את המוצר שלנו מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריך לעזור ללקוח להבין יותר טוב את היתרונות של המוצר שלנו, על פני היתרונות שהוא חושב שהוא יקבל משימושים אחרים בכסף שלו. ואם הלקוח חושב שהוא יכול להשיג את אותו המוצר בדיוק, במקום אחר, ביותר זול, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכך בצורה שונה. ולהבין, מהם היתרונות שיש ... מחדש את כל נושא התמחור? אם באמת יש מוצר פחות או יותר זהה למוצר שלנו במחיר יותר זול. שאז מבחינה אובייקטיבית, לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלנו (עע דרופשיפינג). לעומת מצב שהלקוח לא באמת צריך את כל התועלות של
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר . כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה? והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור ... היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו. ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח. לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו ... תהיה לנו יותר התאמה עם הלקוח. אאכ החלטנו שמי שהמיקום לא מתאים לו מכל סיבה שהיא, לא מנסים לגרום לו לרצות את היתרונות שבמוצר, שאז אולי כן הגיוני לסנן את מי שלא רוצה את המוצר בגלל המיקום שלו. אבל מצד האמת, הלקוח רוכש את המוצר בגלל היתרונות למרות החסרונות. ולכן צריכים קודם כל לדבר על היתרונות ורק אחר כך לדבר על החסרונות האפשריים שיש במוצר. לסיכום, באיתור צרכי הלקוח, ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... מיני סיבות. אחת הסיבות היא, כדי לדעת איך להציג ללקוח את המוצר, ביחס לצרכים שלו. לדוגמה אם הכי חשוב לו זה שהרכב יהיה מהיר, אז נדבר איתו על המהירות ... ביותר והיא, כדי לדעת איזה מוצר להציג ללקוח מתוך כל המוצרים שלנו. וכדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים להיות הלקוח שלנו, כי אולי הוא בכלל לא הלקוח ... מסוים ספציפי, אז קודם כל ננסה להבין אם הלקוח אכן צריך את המוצר הספציפי שלנו, ורק אחר כך ננסה לאתר את שאר צרכי הלקוח לצרכי התאמת המוצר ללקוח. ואני אחדד. יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שבו אנחנו רוצים כן לנסות למכור ללקוח. שאז במקרה כזה, כדאי לא לדבר עם הלקוח על ... מניחים שכן נוכל להתאים ללקוח. אבל יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שאנחנו לא רוצים לנסות למכור קרח לאסקימואים, שאנחנו לא רוצים לנסות לשכנע את ... ייהנה מהתשובה שלנו. ורק אחר כך לדבר על צרכי הלקוח שאולי המוצר שלנו פחות מתאים ללקוח. ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ... כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ... לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח. אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות ... ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב ... צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר שלנו אולי לא באמת מתאים ללקוח, אז אולי כן הגיוני לשחרר את העסקה ולוותר על הלקוח. אבל אם הלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, לפני שעשינו איתור צרכים מסודר עם הלקוח, אז אולי יש לנו כשל בתהליך המכירה. כי אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את המוצר שאולי כן מתאים לו. ואז אולי עלינו כן לנסות לעשות איתור צרכים עקרוני עם הלקוח, כדי שאנחנו נוכל לומר ללקוח, האם אנחנו חושבים שיש מוצר שמתאים לו? או שלא, ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר ... התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה ... מכירה. אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות ... לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל ... במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר , האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח ... הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? ... מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני ... את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש ...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
... חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו מסיבות אחרות, שאינן קשורות למחיר של המוצר. אבל צריכים לדעת את האמת, והיא שלא משנה למה הלקוח לא רוכש את המוצר ולא משנה מה הלקוח אומר ומה אנחנו חושבים שזאת הסיבה לכך שהלקוח לא רוכש את המוצר, הרי שבמובן מסוים זה בגלל שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו. לדוגמה, נניח בן אדם שלא רוכש רכב בצבע אדום, כי הוא לא אוהב את הצבע. דהיינו, הלקוח אומר בפירוש, שהוא לא רוצה את המוצר, בגלל הצבע של המוצר ושאם יהיה רכב בצבע לבן, הוא כן ירכוש את המוצר. אז האם יהיה נכון לומר, שהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו, או שמא הוא לא רוכש את המוצר, בגלל הצבע של המוצר? והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי ... בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר? לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה ...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
... מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, ... לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי המשמעות של כמות המוצרים ומגוון המוצרים שאתה מספק ללקוחות שלך, גם באופן שוטף וגם באופן נקודתי בנקודת זמן מסוימת. ואיזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? וכמה מוצרים ... באופן שוטף וגם ביחס לתקופות ספציפיות שיש חוסרים במלאים השונים. דהיינו, שיש אפשרות שבעל העסק שואל עצמו, האם להרחיב את סל המוצרים שהוא מציע ללקוחות שלו או האם לצמצם את סל המוצרים באופן עקרוני. והשאלה הזאת יכולה להיות גם בתקופות ספציפיות ומסיבות ספציפיות. לדוגמה, נניח שספק מסוים לא יכול לספק לך מוצר מסוים, מסיבות שונות שלו. האם עליך לנסות לחפש ספק אחר? אולי לייבא את המוצר לבד? אולי לייצר את המוצר עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור הלקוחות שלך, באופן כללי ובאופן קבוע? וכמובן שיש בזה המון שיקולים והמון היבטים שונים. ויש לדוגמה שיקול של האם אתה מחזיק את המוצרים באופן פיזי במלאי שלך, או שאתה לא באמת מחזיק מלאי בפועל, אלא רק מנהל מלאי וירטואלי ואתה מבצע הזמנה מהספק שלך back to back עם ההזמנה של הלקוח? וגם לדוגמה מהם תנאי התשלום שלך מול הלקוח ומול הספק? ומה העלות שלך להחזיק במלאי את המוצר? וכיוב שיקולים שונים שלא ניכנס אליהם כרגע. אבל יש עוד שיקול שצריכים לקחת אותו בחשבון, והוא שברמת העיקרון כנראה שללקוח יותר ... הגדולים לעשות כסף, היא באמצעות זה שהם מרגילים את הלקוח לרכוש מהם את מוצרי הצריכה הקבועים שלו. לדוגמה באמצעות זה שסל המוצרים שלהם במוצרים הכי נפוצים, הוא הכי זול שיש וכיוב. ואז כשהלקוח רוכש מוצרים משלימים לסל המוצרים שלו, אז דווקא במוצרים האלו הם עושים יותר כסף ורווח על חשבון הלקוח. כי לדוגמה יש מוצרים שללקוח יותר קל להשוות בהם את המחיר ... אותו במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור שאם אתה לדוגמה מוכר נעליים ולא מזון, אז ברור שאם הלקוח שלך ימצא חנות מזון לרכוש מזון, כנראה ... אבל כן צריכים לזכור שאחת הדרכים לגרום ללקוח להיות נאמן לעסק שלך, היא גם באמצעות זה שאתה מסוגל לספק ללקוח את כל מגוון המוצרים שהמתחרים שלך יכולים לספק ללקוח שלך. ושאם מתישהו אתה לא תחזיק מוצר כלשהו במלאי שלך עבור הלקוח שלך, אז הלקוח שלך יכול או להפסיק לרכוש את המוצר באופן קבוע, או להמתין לך שהמוצר יחזור למלאי ושהוא ירכוש אותו ממך, או שיש ללקוח שלך אפשרות גם לעבור למתחרים שלך. ואז יתכן שהלקוח יפסיק לרכוש ממך, גם את המוצרים שאתה כן רוצה למכור לו. ולכן צריכים לקחת בין מגוון כל השיקולים, גם את השיקול הזה, של לא לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר שלך, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המוצר שלך, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, אימון עיסקי, לשכנע בתחום המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 11:35:36 - wesi28