אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר שלך, nlp תרגול, nlp למומחים, סודות התת מודע, אומנות הראיון, לשכנע אשה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סוגסטיה עצמית, איך לשכנע את, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע אנשים להגיד כן, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע את האקס לחזור, לכתוב טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מומחה שיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התנגדות מכירה, לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לכתוב טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, השפעה סמויה, שיטה לשכנוע ההמון, NLP טיפול, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, אימון nlp, לשכנע את האקסית לחזור, NLP טיפים, ראיון בתקשורת, לשכנע את הלקוח, לנתח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקנות את המוצר שלךלמכור את המוצר שלךהמוצר שלך יקרמה המוצר שלךאיך למכור את המוצר שלךלשפר את המוצר שלךיתרונות המוצר שלךלמכור ללקוח את המוצר שלךמה היתרונות של המוצר שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךלרכוש ממך את המוצר שלךלשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלמה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחריםאיך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לוהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךאיך למכור ללקוח את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםכמה הלקוח מבין את המוצר שלךכמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לולא רק למכור את המוצר שלךלגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לולחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשיםלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובמה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחריםלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לולקוחות שלא מכירים את המוצר שלךלמכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלךההתאמה של המוצר לצורך שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... אומר לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר הדירה הזאת לא מתאימה לי האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר. ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון ... ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד 6 ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ... בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר , דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
13:35איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... כבר חווה חוויה של הסכמה, המוכר יכול לחזור לנושא המרכזי - הטלוויזיה או המוצר שהוא רוצה למכור - ולנסות שוב לשכנע את ... מוצר, אליעד מציע להשתמש בטכניקה של הסכמה בתנאי. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: ואם המוצר היה עולה חצי מחיר, היית מוכן לקנות ... אמנם הלקוח הסכים רק בתנאים מסוימים, אבל בפועל הוא אמר שהוא רוצה את המוצר. הסיבה לכך שהטכניקה עובדת היא שהמוח של הלקוח שומע את עצמו אומר אני רוצה את המוצר, אפילו שהוסיף לזה תנאי. תת - המודע של ... מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה המקורית. ... שבו המוכר מסכים יותר מדי עם ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו, המוכר לא צריך להסכים יתר על ... ליצור מצב שבו הלקוח מתבצר בעמדתו המקורית, ומתקשה לאחר מכן להשתכנע שהמוצר שווה את המחיר המלא. לדוגמה, אם המוכר ... לא רוצה לקנות טלוויזיה מסוימת, אפשר לשוחח איתו על יתרונות אחרים של המוצר או על סיבות אחרות שהוא לא מסכים איתן. ... מסכים לנושא מסוים, קל יותר לשוב ולהחזיר אותו לנושא המרכזי, כמו מכירת המוצר. ככל שההסכמות יהיו יותר רבות, הסיכוי ... מה בדיוק מפריע לו ולהתמודד עם התנגדויותיו באופן מעמיק. אם לקוח אומר שהמוצר יקר מדי, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן ... מהגזמת ההסכמות, שכן זה יכול להוביל למצב בו המוכר לא יוכל למכור את המוצר כפי שהוא רוצה. חשוב להבין שלא כל ... אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה יכול להיות על הסיבות שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר, יכול להיות כל דבר. ולהגיע אתו להסכמה. ... ועכשיו, אני אוסיף עוד דבר, בהקשר הקודם של: הלקוח שלא מסכים לקנות את המוצר, מה שצריך לעשות זה: המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מצב אני המוכר חושב שהלקוח היה מוכן להסכים לקנות את המוצר? לדוגמה, אם נגיד המוצר היה עולה חצי מחיר, הלקוח היה מוכן ... אז מה שצריך לעשות ברגע שלקוח אומר אני לא מוכן, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה, שואלים את הלקוח תגיד לי, ואם זה ... אותו. מה בעצם עשינו? גרמנו ללקוח להיות בחוויה שהוא מסכים לקנות את המוצר, מה לעשות שהמוצר לא עולה חצי, הוא עולה כפול מהחצי, אבל ... מתאים לך הרכב? בא נביא את הלקוח למצב שהוא קודם כל מסכים שהוא רוצה את המוצר, שהסכים שהוא רוצה את המוצר, אחרי שהוא מסכים שהוא רוצה את המוצר, עכשיו אני אגיד לו: טוב, אז איך אתה ... את עצמו: באיזה מקרים אני יכול לשכנע את הלקוח להסכים שהוא רוצה את המוצר הזה שהוא רוצה את הדבר הזה. באיזה מקרים ... מפריע לך? אבל, כבר נוצרה תחושה של הסכמה, הוא כבר הסכים שהוא רוצה את המוצר. אמנם, הוא הסכים שהוא רוצה את המוצר בתנאי ש, אמנם הוא הסכים שהוא מוכן ... גם בחלקים, לא רק ביחידות שלמות ולכן, אם בנאדם אומר: אני מוכן לקנות את המוצר בתנאי ש או אם היה ככה וככה, אז הייתי קונה את המוצר, התת מודע של השומע, של הלקוח היה: שהוא רוצה לקנות את המוצר הזה. נכון שהוא אמר בתנאי ש, נכון שהוא ... זה נכון, אבל אף על פי כן, בתת מודע שלו הוא אמר שהוא רוצה לקנות את המוצר. והתת מודע של השומע שמע את המילים ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
15:03איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה יקר, אפשר להשיב אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר או בעיניך המוצר הזה יקר. כך הופכים את האמירה מעובדה מוחלטת לדעה אישית, ופותחים אפשרות לשכנע אותו אחרת. לדוגמה נוספת, אם מישהו אומר אתה טיפש, אפשר לענות אני ... למשל, אם לקוח טוען המוצר לא מתאים לי, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך. כך יוצרים תחושה שהשומע עצמו לא בטוח בטענה שלו, וזה פותח פתח להמשך שכנוע. דוגמה נוספת לכך היא כשמישהו אומר המוצר הזה לא טוב, אפשר לומר אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להיות טוב. המילה אולי יוצרת חוסר ודאות בתודעה של השומע, מה שמאפשר להמשיך ולנסות לשכנע אותו בכיוון הרצוי. איך להשתמש נכון בשילוב ... למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, הלקוח יכול להתעקש ולומר בצורה חזקה יותר אמרתי שהוא בוודאות לא מתאים לי. לכן צריך ... שאומר אני חושב שהמוצר יקר מדי, מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום לשאול שאלות או להציע אלטרנטיבות שיעזרו לו לחשוב מחדש על הדברים. האם דיבור אובייקטיבי הוא ... מביע עמדה נחרצת כמו המוצר הזה יקר, אפשר לשלב בתגובה מונחים שמציגים אותה כטענה אישית בלבד. לדוגמה: אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר או בעיניך המוצר הזה יקר. על ידי תוספת אתה חושב או בעיניך, מצמצמים את הטענה מעובדה מוחלטת לתפיסה אישית. פעולה דומה אפשר לבצע גם בהתבטאויות כמו אתה טיפש, ... למשל, אם מישהו אומר המוצר הזה לא מתאים לי, אפשר להשיב: אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להתאים לך. כך משדרים: שהדעה שלו אולי לא מוחלטת. שהוא עצמו אמר רק אפשרות, גם אם במקור טען שלא מתאים לו באופן ברור. ביטויים כמו ... אומר. אם הופכים המוצר הזה לא מתאים לי לאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים והוא מרגיש שעיוותו את דבריו, ייתכן שהוא יחריף את התנגדותו במקום להחליש אותה. לכן כל בחירת ניסוח תלויה בהקשר. כיצד לזהות נקודות ... אצליח, אני חושב שהמוצר הזה יקר), סימן שהוא עצמו אינו בטוח לחלוטין בטענותיו. ניתן להבחין בכך ולנצל זאת כדי לשאול שאלות המשך או להאיר נקודת מבט אחרת שתערער את העמדה ... בן אדם נגיד אומר המוצר הזה יקר, אז מה אומרים הוא דיבר בצורה אובייקטיבית הוא אמר המוצר הזה יקר אז איך הופכים לו את זה? אומרים לו אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר, אני מבין שבעיניך המוצר הזה יקר, אני מבין שנראה לך שהמוצר הזה יקר, אוקי ואז בעצם הפכנו את מה שהוא אמר לסובייקטיבי, זה כמו שמישהו לדוגמה שאומרים לו בעיניך זה ככה אבל זה לא בהכרח ככה. עכשיו שימו לב נגיד שמישהו אומר המוצר הזה יקר אז ברור שאפשר להגיד לו אתה יודע אתה חושב שהמוצר הזה יקר אבל הוא לא יקר, אוקי אבל אני אומר אפילו שמשלבים את זה בתוך שיחה לאו דווקא להביע התנגדות ישירה לאו דווקא כמישהו אומר אתה טיפש, לא ... כמו נגיד מישהו אומר המוצר הזה לא טוב לי, המוצר הזה לא טוב, אוקי המוצר הזה לא טוב לי אז דרך ראשונה אפשר להגיד לו אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה לא טוב אם רוצים לעשות את זה עוד יותר אז אפשר להגיד אני מבין שאולי אתה חושב שהמוצר הזה לא טוב, פה זה כבר ניסוח יותר בעייתי כי הוא יכול להגיד מה זאת אומרת אולי המוצר הזה לא טוב אמרתי ש
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
... כדי להצליח בשכנוע, יש להציג מסר נגדי חזק יותר באופן משמעותי מהמסר המקורי. אליעד ממחיש את זה בדוגמה הבאה: כאשר יש אמירה תקנה את המוצר ואמירה נגדית אל תקנה את המוצר , נוצרת שקילות, ואין שכנוע ממשי. אך כאשר האמירה השנייה היא בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר, האדם שאומר את המשפט הזה נשמע בטוח הרבה יותר, ולכן הוא משכנע יותר. באופן דומה, כדי לשכנע נגד האמירה ביבי חזק בביטחון, עדיף לומר ביבי מאוד מאוד חלש ... את הרכב אם אין לך כזה. כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב אני לא צריך לקנות, תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר. כך בכל פעם שהלקוח יחשוב יקר, הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות. איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני? בקמפיין הפוליטי לדוגמה, ... אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: אתה לא צריך לקנות את המוצר אם.... רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי. איך לסכם את הטכניקה ... יוכל להסכים עם מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה ... איך אנו מצליחים לשתול מחשבה בראשו של השומע, כך שהוא יפרש את המסר הנגדי באופן שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך. איך לשכנע אנשים? שכנוע בקמפיינים פוליטיים התגברות על התנגדויות במכירות העברת מסרים אפקטיביים שלום לכולם, הפעם אני ... מאוד מאוד חלש הוא הרבה יותר חזק מאשר המשפט שאומר ביבי חזק שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש. זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: תקנה את המוצר, נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר אז אומרים: תקנה את המוצר. מישהו אומר לו אל תקנה, מישהו אומר לו כן תקנה, מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: תקנה את המוצר ומישהו אומר לו: אל תקנה את המוצר, אז עוד פעם זה מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו תקנה את המוצר ומישהו אומר לו בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר, מי נשמע יותר בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר. בא נגיד שמישהו אומר: אל תקנה את המוצר ומישהו בתגובה אומר לו: אתה חייב, אתה מוכרח עכשיו, לקנות את המוצר, יכול להיות שבכלל לא צריך את המוצר, אבל מה משדר יותר ביטחון? ההוא שדיבר בצורה יותר קיצונית. ולכן, אם יש מסר שאומר: ביבי חזק בביטחון, המסר שצריך להיות כנגדו: ביבי חלש מאוד בביטחון או ביבי ... את הרכב כאילו כשאתה חושב עם עצמך לא לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה. בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה יקר, סתם, המוצר הזה יקר, עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה יקר, אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב המוצר הזה יקר שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר. אז אפשר לדוגמה להגיד לו תקשיב, אם אין לך מה לאכול, אז המוצר הזה יקר, אבל יש לך מה לאכול, נכון? אז בא תקנה את המוצר מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול. עכשיו, מזה בעצם בהקשר שלנו פה של ביבי לצורך העניין, אז נגיד אומרים: ביבי חזק בביטחון מולו יש קמפיין שאומר ... את ההתנגדות שלו למה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא תצדיק אותה במקרה שלא מפריע לנו. זאת אומרת, אנחנו רוצים להגיד לבנאדם תקנה את המוצר המוצר טוב לך, הוא אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, המוצר לא טוב לי מה עושים? גם אומרים לו:
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
3:18להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום ... את הרעיון שהוא רוצה וצריך למכור את המוצר, ולשכנע את עצמו שהוא מוכן להשקיע מאמץ בתהליך הזה. כיצד ניתן לשכנע את עצמך לרצות למכור? אליעד כהן מסביר שהשיטה ... צריך לדעת לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר באותה מידה בדיוק יש תהליך של מכירה שמתבצע בין המוכר לבין עצמו. בכל פעם שמוכר מוכר לך מוצר לפני כן המוכר היה ... למכור לעצמו את הרצון למכור לך את המוצר, מה זאת אומרת בכל פעם שאתה כאיש מכירות הולך למכור מוצר לפני שאתה הולך למכור את המוצר אתה צריך למכור לעצמך את הרעיון שאתה רוצה למכור את המוצר, שאתה מוכן להתאמץ כדי למכור את המוצר וכו. מה אני בעצם רוצה להגיד שהדרך להתמודד עם קושי למכור, כשאיש מכירות מרגיש שיש לו קושי למכור מה שהוא צריך ... עצמנו איזה סיבות יהיה לו לקנות את המוצר , איזה סיבות יהיה לו לא לקנות את המוצר? ומנסים להגדיל את כמות הסיבות שיש לו לקנות את המוצר יותר מאשר כמות הסיבות שהוא לא ירצה לקנות את המוצר, כי העסקה מתבצעת כשלקוח חושב שיש יותר יתרונות מחסרונות במוצר. אותו דבר בדיוק, אותה שיטה בדיוק מי שקשה לו למכור ...
כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
13:33כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
... רע להם. לפי דבריו, בני אדם קונים מוצר כאשר הם חושבים שהמוצר יעשה להם טוב יותר מהאפשרויות האחרות. לכן, מי שרוצה להיות מומחה במכירות, צריך ... תפיסותיו לגבי טוב ורע, הוא יכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר שהוא מציע הוא טוב עבורו. כל אדם שנלמד את התהליך העמוק הזה, כמו איך להבחין בין טוב ... לדחוף את זה למילה טוב. בנאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, כשהוא חושב שהעסקה הזאת של המוצר תעשה לו יותר טוב מרע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו, אז הוא מבצע את העסקה, אם הוא חושב ... אפשרות אחרת לקנות מוצר אחר, שיהיה יותר טוב, הוא יקנה את המוצר האחר. אין אפשרות אחרת, הוא חושב ששווה ויקנה את המוצר. בפשיטות, אנשים רוצים שיהיה להם טוב. בשביל לקנות, הם רוצים לחשוב שהמוצר הזה עושה להם טוב. ולכן, מי שרוצה לדעת למכור, מה שהוא צריך לעשות זה לא ללמוד מכירות ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג את הנתון הזה בצורה חד - משמעית ובטוחה: המוצר הזה מגיע עם חמש שנות אחריות. באופן דומה, אם המוצר זכה לציון גבוה במיוחד בקטגוריה שלו, איש המכירות צריך לומר את זה בביטחון מלא וללא כל היסוס: המוצר הזה קיבל את הציון הגבוה ביותר השנה בקטגוריה שלו. גם כשמדובר במידע טכני שניתן לבדיקה ... כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה ... דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, כדאי לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב ... לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ... ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ... או חוסר וודאות. לכן, באופן כללי, כאשר איש מכירות מוסר מידע עובדתי על המוצר, מומלץ שידבר בביטחון. האם עודף ביטחון עצמי עלול להיתפס כלא אמין? למרות שההנחה היא כי ... בעובדות ברורות - אם למוצר יש 5 שנות אחריות, יש לומר זאת בביטחון מלא: המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות. כאשר המוצר זכה לציון גבוה בקטגוריה שלו - יש להציג זאת כעובדה מוגמרת. כאשר מדובר במידע שניתן להוכיח בקלות - למשל, תכונות טכניות של המוצר. מתי עדיף לשדר הססנות או להימנע מביטחון מופרז? לעומת זאת, ישנם מקרים בהם ביטחון עצמי ... עלול לפגוע במכירה: כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי. כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ... מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז המוצר הזה בדיוק בשבילך, ניתן לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו. ... זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך. יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר ביטחון ... יכול ליצור את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו רגע הוא מדבר בover- ... שהוא לא יכול להיות בטוח בהם ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר טוב זה גורם ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמה המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד יש לו 5 שנות אחריות בביטחון, מה אתה מהסס דבר בביטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו זאת עובדה, זאת אמת דבר בביטחון אל תדבר ... להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמה כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמה שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמה כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי ... לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בביטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט המוצר הזה מתאים לי או לא? המוכר אומר לו בביטחון כן זה מתאים לך בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה ... את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?. ה - over ביטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בביטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר ביטחון הוא ... לא תמיד מבטא. ולכן אני אחדד עוד פעם את הנקודה בדברים שהמוכר אומר על המוצר שלו תשדר ביטחון זאת עובדה, תגיד את האמת תשדר ביטחון אבל באופן כללי האם צריך כשלקוח מביע ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ... מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של ... להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו. אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח ... הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת. איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי? אליעד מדגיש כי על הקונה להיות מודע למצבו הרגשי ... שלהם בצורה שכלית ורציונלית, כדי להימנע מטעויות שעלולות לנבוע מרגש חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי ... שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו. השפעת העצבות על תהליך הקנייה כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את ... - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך ... שהאדם נמצא במצב של חשיבה חיובית, מתמקד בטוב, נוטה לאמץ גישות חדשות ולפתוח את עצמו לחוויות חדשות. גם אם המוצר אינו מושלם, הוא עשוי בכל זאת לרכוש אותו כי הוא מתמקד במה שטוב ולא במה שחסר. כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה? עם זאת, לעיתים ... לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר - וכך לקנות את המוצר גם אם הוא לא באמת זקוק לו. זו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור המוכר, אך גם סכנה עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית ... צורך לתקן משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה באמת משתלם לי? ויבחן את המוצר בצורה מחושבת יותר. כשהאדם מרגיש טוב, הוא יכול להרשות לעצמו לבחון את המוצר בצורה ביקורתית בלי לחשוש שהחלטתו תשפיע לרעה על מצב רוחו. לעומת זאת, אדם שנמצא במצוקה נפשית גדולה עשוי לחשוש מהרע שיבוא אם יגלה שהמוצר אינו מתאים לו, ולכן יעדיף לשכנע את עצמו שהוא דווקא כן צריך אותו. המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית ... רואה את היתרונות שבמוצר. עם זאת, אם הוא מרגיש מסופק ושלם עם עצמו, הוא עשוי להיות ביקורתי יותר ולבחון את המוצר בצורה אנליטית, מה שעלול דווקא להקשות על המכירה. איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות? כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף רגשי. לעיתים אדם לא קונה מוצר שמתאים לו בגלל שהוא נמצא בדיכאון ואינו מאמין שמשהו יכול לעזור ... יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו. עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב ... ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי. והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו. זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. ... להסתיר ממני משהו? אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה. מתי ... למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין ... לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד ... ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת. מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת? גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני ... להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות. בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת ... שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה ... הוא מנסה להסתיר? - אם המוצר באמת טוב, למה הוא לא פשוט מוכר לי אותו בלי משחקים? לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם. מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד? יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה ... קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו. כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה? כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה ... ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי ... גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. - להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר. לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח? כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר היה נחמד אליו. במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים ... מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר ... טוב ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו ... אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה אתה מנסה להיות חבר שלי אתה לא חבר שלי, אני לא רוצה להיות חבר שלך לא אכפת לי מי אתה לא אגיד ... יש לך למה למכור את המוצר תמכור את המוצר, מה אתה מנסה לקנות אותי דרך זה שכאילו תהיה חבר שלי ודרך זה למכור לי את המוצר?. אני רוצה להסביר יש אנשים נגיד בודדים שרע להם או כאלה שהם לא בודדים ולא רע להם אבל כשמישהו משדר להם שהוא חבר שלהם זה עושה להם טוב ... כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום ... אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא מאותו רעיון כמו שלי זה לא ... לי מוצר דבר איתי על המוצר. אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר שלך, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המוצר שלך, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, לשכנע, למכור בנושאי המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 12:42:03 - wesi28