אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, להתכונן לראיון, ניתוח טקסט טיעוני, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, זוגיות nlp, איך לשכנע את עצמך, אסטרטגיות משא ומתן, ללמוד לשכנע, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, ייעוץ אישי, שינוי הרגלים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, אומנות הראיון, התנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות לקוח, ניתוח תוכן, אימון אישי, nlp פסיכולוגיה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, דרכים לשכנע, להשפיע על תת המודע, שפת גוף, לשכנע דוד, לשכנע בחור, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע גבר להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, nlp תרגול, אסטרטגיות שכנוע, לנתח טקסטים, לשכנע את בן הזוג, לשכנע אשה להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ... שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח. לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה כל ... לדוגמה הלקוח מניח שאם המוצר עולה X, אז כנראה שהוא צריך ממש בקרוב לשלם את הX. והלקוח לא בהכרח לוקח בחשבון שישנם כל מיני תנאי תשלום וצורות תשלום שונות ומורכבות כאלו ... גדול מהמקרים, הלקוח מניח שהמוצר עולה X. ונניח שבאמת המוצר עולה X. אבל האם ועד כמה הלקוח באמת מבין בטלפון, מה המוצר? האם הלקוח באמת מבין באופן מלא מה המוצר? האם הלקוח יכול לקבל עוד מידע במציאות ולא רק בטלפון? האם ההסבר הטלפוני שלנו לגבי המוצר, הוא מספיק טוב? האם הוא מעביר באופן מלא את חוויית השימוש במוצר בעולם האמיתי? בדרך כלל, התשובה תהיה שלא... אז כאשר הלקוח שואל, כמה עולה המוצר שלנו? ואנחנו עונים לו כמה עולה המוצר שלנו, אז אומנם אנחנו מדברים לכאורה על המוצר שלנו, אבל אנחנו מדברים על מוצר אחד והלקוח מדמיין בראש מוצר אחר. כי תפישת המוצר של הלקוח, שונה כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה ... המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ספציפית, אבל ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? ... ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה ... בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו ... שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח. אז מה ... לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין ... שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות ... לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות ... את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה ... או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר שלנו אולי לא באמת מתאים ללקוח, אז אולי כן הגיוני לשחרר את העסקה ולוותר על הלקוח. אבל אם הלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, לפני שעשינו איתור צרכים מסודר עם הלקוח, אז אולי יש לנו כשל בתהליך המכירה. כי אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את המוצר שאולי כן מתאים לו. ואז אולי עלינו כן לנסות לעשות איתור צרכים עקרוני עם הלקוח, כדי שאנחנו נוכל לומר ללקוח, האם אנחנו חושבים שיש מוצר שמתאים לו? או שלא, ביחס למה שאנחנו מבינים איזה מוצר הכי מתאים ללקוח, ביחס לאיתור ...
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
... חסך לו כסף אמיתי שבאמת יצא ממנו מידי חודש בפועל? האם אותו לקוח שנחסך לו הכסף, אכן באמת קיבל כמה הצעות מחיר על אותו סכום גבוה, ורק אותו מומחה הציל אותו מהסכום הגבוה, וסיפק לו מוצר באותה איכות בפחות עלות? כי כאשר חוסכים למישהו הוצאה שלא קרתה, אפשרי להדביק כאן לסכום החיסכון כמעט כל סכום שנרצה. כי תאורטית כל סכום שנרצה, תאורטית היה יכול להיות נכון כהוצאה שגויה, במידה והייתה מתרחשת כזו. כמו כן, האם באמת זה אומר שגם לך, יחסך הכסף הזה? האם באמת תקבל מוצר באותה איכות בפחות עלות? ובנוסף 1 - נניח שבאמת יחסכו לך כסף 2 - ונניח שבאמת יספקו לך את אותה התועלת ואפילו תועלת טובה יותר בפחות עלות 3 - אולי עדיין אפשרי לרכוש את ...
4 אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? כשלים בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות?
... מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין ... למה אין מכירות? וכאן נסביר מהן 4 האפשרויות העומדות לרשותך, אם אתה מנסה למכור ללקוחות את המוצר או השירות שלך, אבל למרות המאמצים שלך אתה לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר. דהיינו, מקרה שבו מישהו מנסה למכור מוצר או שירות כלשהו, אבל למרות שהוא מנסה למכור, הוא לא מצליח למכור את המוצר ללקוחות, מהן האפשרויות העומדות לרשותו? ברמה הלוגית. והתשובה היא כזו, אם אתה לא מצליח למכור ללקוחות, להלן 4 האפשרויות שלך: אפשרות 1 - לשפר את תהליך המכירה אפשרות 2 - לשנות את המוצר אפשרות 3 - לשנות את המחיר אפשרות 3 - לחפש לקוחות חדשים ואני אסביר אם אתה רוצה למכור ללקוחות מוצר כלשהו ואתה לא מצליח, אפשרות 1 היא, שיש לך כשל בתהליך המכירה. אולי אתה לא מסביר טוב ללקוח את המוצר שלך, אולי אתה לא מבין את הלקוח שלך? אולי אתה לא יודע לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ועליך ללמוד איך למכור ללקוח יותר טוב? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לאתר את צרכי הלקוח וכולי. זאת אפשרות אחת, דהיינו, שהכשל הוא בתהליך המכירה. אפשרות 2 העומדת לרשותך היא, לשנות את המוצר. וכשאני אומר לשנות את המוצר, הכוונה היא או לשנות קצת את המוצר עצמו, או לשנות את המחיר של המוצר. דהיינו, עליך לנסות להבין מהי התנגדות הלקוחות שלך ובהתאם לזה לפעול. לדוגמה, אם הלקוחות מתלוננים על הצבע של הרכב, אולי עליך לצבוע את הרכב שאתה מנסה למכור בצבע אחר. או אם הלקוחות מתלוננים על חיסרון אחר שיש במוצר שלך, אז אולי עליך לשנות את המוצר בהתאם. להוסיף או לגרוע ממנו מאפיינים, עד שהלקוחות ירצו לרכוש את המוצר. אפשרות 3 נוספת העומדת לרשותך, היא לשנות את המחיר של המוצר, דהיינו, כנראה להוזיל את המוצר ולהוריד את המחיר של המוצר. כי בהרבה מובנים, תמיד המחיר כן קובע ויש גם התנגדות מחיר סמויה בכל התנגדות מכירה. דהיינו, מאוד יכול להיות שאם תוריד את המחיר של המוצר, אז ירכשו אותו, למרות החסרונות שיש בו. ועד כאן בעצם הצגנו 3 אפשרויות. 1 - היא ללמוד איך למכור את המוצר יותר טוב. 2 - לשנות את המוצר עצמו 3 - לשנות את המחיר של המוצר. ובמהות, הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר בגלל סיבה כלשהי. באפשרותך, או לנסות לשכנע אותו לרכוש את המוצר למרות הסיבה, או שבאפשרותך לשנות את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. עד כאן ברמה הלוגית 3 אפשרויות. כמו כן יש גם אפשרות 4 - והיא לנסות למצוא לקוחות אחרים. דהיינו, אם לקוח לא רוכש מסיבה X. אז באפשרותך או לשכנע אותו לרכוש למרות ה X. או לפתור ... למה שתצליח אם תנסה שוב ושוב, כי אולי במקרה תמכור שונה, אולי במקרה יגיע הלקוח שכן רוצה את המוצר ושהמוצר שלך כן מתאים לו. דהיינו, יתכן שאין בעיה בתהליך המכירה וגם לא במוצר וגם לא בתמחור, אלא שזה עניין של זמן וכמות פגישות מכירה שעליך לעשות, עד שתצליח למכור. אפשרות 2 - היא לחפש לקוחות אחרים, אבל מסוג אחר, שונה מהסוג של הלקוח שאתה לא מצליח למכור לו. דהיינו, יתכן שאולי הבעיה היא, לא בתהליך המכירה ולא במוצר ולא במחיר ולא בכמות הפגישות מכירה שאתה עושה, אלא אולי הבעיה היא בסוג הלקוחות שאתה פוגש. כי אולי אתה פוגש את הלקוחות הלא נכונים ואולי אם תפגוש את הלקוח הנכון, דהיינו, לקוח עם מאפיינים אחרים שכן ירצה את המוצר שלך, אולי כן תצליח למכור לו את ה
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ניתן לעשות ב 2 דרכים. דרך אחרת קצרה וארוכה דרך אחרת ארוכה וקצרה. ואני אסביר: בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמה שירותי עיצוב פנים, ... ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי טוב וכולי ושאפשרי לרכוש אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך ... שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר עקיף. דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן ... תפתח את המשפך השיווקי שלך עוד יותר לרוחב ותרחיב עוד יותר את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור תכנים שקשורים בדרך יותר רחוקה למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של ... דברים שיגרמו להם לרצות לרכוש את הבית שלך, כי הוא מתוכנן הכי טוב. בשורה התחתונה, הדרך הקצרה והארוכה, היא לעשות קמפיין שיווקי שמספר שאתה מוכר מוצר מספר 1 וכולי. הדרך הארוכה והקצרה היא, ליצור חומרי שיווק שיגרמו לאנשים להבין את האיכות שלך ולרצות לרכוש את המוצר שלך, מעצמם, בלי שתצטרך להשקיע המון בתהליכי המכירה וכולי. ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ... איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות ... ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה ... ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו. אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמה להסתכל על ... יכול לנסות לראות האם לקוחות שואלים אותך כמה זה עולה, או רוכשים בלי לשאול כמה זה עולה. אתה יכול לראות האם הלקוחות בודקים את החשבון של המוצרים שלהם, או מתעלמים ממנו. האם הלקוח שלך מבקש עודף, או משאיר לך את העודף כטיפ. באיזה ... שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק את מה שהם חייבים. אבל אחד המבחנים המרכזיים שאותו הדגשתי קודם, הוא המבחן של האם הלקוחות רוכשים את המוצרים היותר זולים ואת החבילות היותר זולות, או שהלקוחות רוכשים את החבילות היותר יקרות, את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים ומבצעי מכירות ומשחקים, ...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע עבור אותו ... על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו המוצר בדיוק. וגם אם זה נראה אותו המוצר בדיוק, הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר לבין איכות העבודה של המוצר. כי אולי המפרט של המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה. ובמילים ... האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה איכות בדיוק, האם הכל זהה בדיוק במאה אחוז, בחומרים, בעבודה, בשירות, באחריות, בתכנון, בביצוע, ... תנסה קודם כל להבין מה האמת. והאמת היא, שבאמת יכול להיות שמישהו אחר, מוכר מוצר יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה שגם אז אתה יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר ...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
... הלקוח ביקש הנחה ואתה לא רוצה לתת לו. אתה יכול להציע ללקוח כמה אפשרויות. אפשרות 1 - תקנה כמות כפולה ותקבל הנחה. אפשרות 2 - תקבל חצי מוצר ותקבל הנחה חצי מחיר. 3 - אני ... אבל תתחייב שאם יקרה X כלשהו, נניח שיתברר שהעלות שלי יותר גדולה, אז תשלם X פלוס וכיוב. או אפשרות 5 - שאל תשלם הכל מראש, אל תקבל חצי מוצר, אל תתחייב לרכוש עוד, אל תיחשף ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו ... שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת ... אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה. ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ... לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה ... לתת ללקוח להתנסות במוצר וכיוב. כאשר כאן הלוגיקה תהיה להעלות את הערך של הניסיון שלך לעזור ... בך אמון, להתנסות במוצר שלך ולהיות מוכנים לשלם לך גם עבור זה שאתה מוכן אפילו רק להקדיש להם ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי ... במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך. אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם ... לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב ... הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מוצר, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, אימון עיסקי, מאמן עיסקי בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 22:54:16 - wesi28