אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, ייעוץ לאנשי מכירות, NLP דיאטה, NLP דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע את המנהל, איך לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, תעמולה, איך לשכנע גבר להתחתן, NLP תת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות משא ומתן, אומנות הסוגסטיה, nlp טכניקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP טראומה, NLP ערכים, לשכנע את המפקד, עקרונות ה nlp, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה לחזור אליך, טיפול אישי, NLP וסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע עובדים, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, הכנה לראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, ניתוח טקסט טיעוני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל. אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא ...
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
10:27שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... התמדה, משמעת וקשיים בפועל. עוד דוגמה שימושית בתחום המכירות: כאשר אנו יודעים שהלקוח לא בטוח שהוא באמת רוצה את המוצר, עדיף לנו לשאול אותו: זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? ולא אתה רוצה לקנות את המוצר?. באופן כזה, אנו מאפשרים לו לדלג על השאלה האם הוא רוצה, ולענות רק על ההיתכנות המעשית של הפעולה. מתי ... השאלה איך אפשר להשתמש בזה כאשר אנחנו רוצים לגרום למישהו לעשות פעולה מסוימת או לבחור באפשרות כלשהי. נניח שיש מוצר שאנחנו רוצים שיקנו, או פגישה שאנחנו רוצים לקבוע עם מישהו, או כל עניין אחר שבו אנחנו מבקשים לכוון אדם ... בשלילה. מתי עדיף לשאול האם אתה רוצה ומתי עדיף לשאול האם אתה יכול? נניח שאנחנו מנסים לגרום למישהו לקנות מוצר או להגיע לפגישה. אנחנו חושבים: איך לשאול אותו כדי להעלות את הסיכוי שיסכים? השאלה המתבקשת היא האם להשתמש בנוסח שמדגיש רצון - אתה רוצה לקנות את המוצר? אתה רוצה להגיע לפגישה? - או להשתמש בנוסח שמדגיש יכולת - זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? מסתדר לך להגיע לפגישה? אתה יכול להגיע מחר?? שאלה: מדוע לבחור לפעמים ביכול ולא ברוצה? תשובה: יש מצבים שבהם ... הרצון שלו, אלא בודקת האם זה אפשרי מבחינה מעשית. עוד דוגמה: אם אנחנו יודעים שהלקוח לא באמת רוצה את המוצר, אבל הוא יכול להרשות אותו לעצמו ברמה הטכנית, אז עדיף לשאול על הרצון. למה? כי אז הוא עלול להודות ... הפעולה הזאת? ואז השאלה הנשאלת היא איך עדיף לשאול את אותו בן אדם לשאול אותו אתה רוצה לקנות את המוצר? או לשאול אותו אתה יכול לקנות את המוצר?. וכשאני אומר יכול ורוצה זה לאו דווקא במילים הספציפיות האלה כי לדוגמה נגיד המילה יכול לא שואלים את הלקוח אתה יכול לקנות את המוצר? שואלים אותו זה אפשרי מבחינתך לקנות את המוצר מסתדר לך לקנות את המוצר, מתאים לך לקנות את המוצר?, המילים האלה לדוגמה של מתאים לך מסתדר לך, יכול להתאים לך נראה לך שזה יכול להסתדר לך כל המילים ... נראה לך שאתה מעוניין כל מיני מילים כאלה שמבטאות רצון. עכשיו לדוגמה נגיד שאנחנו רוצים נגיד שהלקוח יקנה את המוצר אז מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה לקנות את המוצר? או עדיף להגיד לו נראה לך שמסתדר לך לקנות את המוצר, נגיד שרוצים לקבוע פגישה עם בן אדם מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה שניפגש? או עדיף ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... להרגיש חוסר אמון? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר. למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את ... את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת ... ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח ... עם הלקוח איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא ... ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם ... הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך. ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, ... מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו וכו. יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי ... כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו כן הנה, המוצר הזה מתאים לך למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה מתאים לי, אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו כן, המוצר הזה מתאים לך והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא ... יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר. לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו ... יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, ...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
9:14לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... - משמעית, אלא מדובר בהחלטה אסטרטגית שמושפעת מהמטרה הספציפית של האדם בכל מצב. הוא הדגיש שאם המטרה היא למכור מוצר, שירות או את עצמך לאדם אחר, שידור הצלחה יכול להיות יעיל, אבל לא תמיד זה נכון או מועיל. הדוגמה ... נכון. ש: הבנתי אותך. אליעד: תלוי מה אתה רוצה להשיג. ש: למכור לצורך העניין. אליעד: מה למכור את עצמך מוצר אחר, נגיד יש לדוגמה חברי כנסת שרוצים למכור את עצמם ולכן הם לא רוצים לשדר הצלחה כי הוא חושב ...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
4:45הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
... אותי. המנהל יכול לשאול את העובד: למה אתה לא רוצה שישקרו אותך? העובד יענה: כי אני לא רוצה לקנות מוצר ולהידפק. ואז המנהל יציע לו לחשוב אחרת: אם היית יודע מראש שהמוצר יביא לך תועלת אמיתית וגדולה ורק באמצעות השקר היית קונה אותו ובסוף היית מרוצה, האם היית מוכן שישקרו לך? ... משקר את הלקוח כי הוא חושב שהוא גורם נזק ללקוח. אבל אם לדוגמה נגיד הלקוח מקבל תועלת מאוד גדולה מהמוצר והשקר שמשקרים את הלקוח הוא הכרחי לטובת המכירה אז יכול להיות שתגיד לעובד שלך שהוא המוכר תגיד לו תקשיב ... לא היית רוצה שישקרו אותך? הוא אומר לא, למה אתה לא רוצה שישקרו אותך? כי אני לא רוצה לקנות מוצר ולהידפק, אוקי ואם היית יודע שהמוצר הזה יביא לך תועלת אבל רק אם ישקרו אותך אתה תקנה אותו ובדיעבד אתה תהיה מרוצה מזה אתה מוכן ... המחויב הוא בתועלת כי ההיגיון שאומר לא לשקר זה כדי לא לגרום לו נזק אבל אם הוא קיבל תועלת מהמוצר שהיא גדולה מהנזק שנגרם לו מזה ששיקרת אותו אז זה כן בסדר. ש: זה תלוי מה המחויב של אותו ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה האישית. רע ... הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון העסק. וירגיש לא בנוח, לדאוג לאינטרס של העסק, מול האינטרס של הלקוח. בכל עסקה, יש ניגוד אינטרסים. בעל עסק, כשהוא לוקח מוצר מהעסק של עצמו, הוא עושה זאת על חשבון העסק (בגדול / במינימום עלות). האינטרס של העסק, לעשות כסף. האינטרס ...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
... מכיוון שהמוח תמיד שומר על ספק מסוים. לדוגמה, אם מנסים לשכנע אדם במשהו שהוא לא נכון, כמו למכור לו מוצר לא תקין או רעיון שקרי, ככל שהרעיון או המוצר יהיה הגיוני יותר ומלווה ביותר סיבות טובות להאמין בו, כך גדל הסיכוי שהוא ישתכנע, גם אם יש ספק קטן. ... של מי שהוא רוצה לשכנע, היכולת שלו להסביר באופן ברור וטוב גדלה משמעותית. לדוגמה, אם אדם רוצה לשכנע מישהו שהמוצר שלו הכי טוב, הוא צריך להבין לעומק את המוצר שלו, מה הופך אותו לטוב, ואיך להסביר את היתרונות האלו בצורה משכנעת. בנוסף, הוא חייב להבין מה חושב הלקוח ... שאדם עושה היא תוצאה של שכנוע פנימי כלשהו. לדוגמה, כאשר אדם אוכל, הרעב שלו שכנע אותו לאכול. כשהוא קונה מוצר, משהו שכנע אותו לקנות את המוצר הזה. לפעמים האדם יודע בדיוק מה שכנע אותו, ולפעמים הוא לא מודע באופן מלא מה גרם לו לפעול, אבל ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמה לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמה רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש). ננתח סיבה ותוצאה: סיבה: אין תקופת ניסיון. תוצאה: לא רוצה לקנות את המוצר. נשאל 4 שאלות עפ הנוסחה שהסברתי במקום אחר, של איך לנתח סיבה ותוצאה. 1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין. 2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר. 3 - האם זה שאין תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר? או שמא יש אפשרות שבן אדם יקנה מוצר, גם בלי תקופת ניסיון? תשובה: יש אפשרות שלקוח יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון. 4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע. מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר? ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחויבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק ... אני מפחד לאבד את הכסף שלי בעסקה. ויש לנו כאן משפט סיבה ותוצאה חדש. סיבה: אין תקופת ניסיון לשימוש במוצר. תוצאה: הלקוח חושב שזה עלול לגרום לו להפסיד את כספו. ונגיע לשאלה 3 השואלת האם באמת זה שאין ללקוח ... אומר אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת על הכסף שלי. ואני רוצה להתנסות במוצר, כדי להיות בטוח שאקבל תועלת מהמוצר ושלא סתם אאבד את כספי. ומה אומרים ללקוח שאומר בצורה ישירה, אני מפחד שלא אקבל תועלת מהמוצר? אני לא חושב שהמוצר מתאים לי? תשובה: שואלים אותו, מה אתה חושב שאולי לא מתאים לך במוצר? מה אתה לא בטוח לגבי המוצר? ולכן, ללקוח שאומר, אני רוצה תקופת ניסיון, ללקוח כזה נשיב: אני מבין שאתה רוצה תקופת ניסיון לשימוש במוצר. מה בדיוק תרצה לנסות במוצר? מה תרצה לדעת יותר לגבי המוצר? והתשובה של הלקוח, בעצם תראה לנו, מה הוא לא בטוח בו לגבי המוצר שלנו. אם הלקוח היה חושב שהמוצר מתאים לו, הוא לא היה רוצה תקופת ניסיון.
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
4:23זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
... בעל העסק צריך דווקא להתאמץ יותר, לבדוק מה הסיבה שהלקוח קנה במקום אחר, ולתת לו הצעה טובה יותר או מוצר טוב יותר כדי למשוך אותו בחזרה. אליעד מדגיש שבתהליכים עסקיים אנשים מבינים את ההיגיון הזה בקלות, אולם כשזה מגיע ... מקבילה לתהליך של מכירה. בזוגיות, הבחורה שאתה רוצה היא כמו לקוח והגבר שהיא מעדיפה הוא החנות המתחרה. אתה בעצמך המוצר שאתה רוצה למכור. המטרה שלך היא להפוך את הלקוח, כלומר, את הבחורה, ללקוח שלך, ולכן עליך להיות אטרקטיבי יותר מהחנות המתחרה. אם הלקוח כרגע קונה במקום אחר, הגישה הנכונה היא לא להיפגע ולהעניש אותו, אלא לשפר את המוצר שלך ולהציע משהו יותר טוב ונחמד. אליעד מסביר שאם תגיד אם הלקוח שלי קונה במקום אחר, אני לא רוצה ... ומה שצריך לעשות זה להסביר לבן אדם תקשיב יש פה תהליך של מכירה הבחורה לצורך העניין זה הלקוח שלך המוצר לצורך העניין זה אתה המוכר לצורך העניין זה אתה והחנות המתחרה זה הוא, עכשיו הלקוח שלך רוצה לקנות את המוצר שלו של הבחור החדש אתה רוצה שהאקסית שלך או הבחורה שאתה רוצה אתה רוצה שהיא תקנה את המוצר שלך אתה צריך לשפר את המוצר שלך להיות יותר נחמד ללקוח שלך ככה מחזרים אחרי לקוח זה הכל. אם אתה תגיד אם הלקוח שלי הולך לקנות מוצר אצל המתחרים אני לא מוכן למכור לו יותר זכותך רוב הסיכויים שהוא לא יקנה אצלך יותר ככה זה עובד ...
מחויבות בזוגיות, בגידות בזוגיות, לגרום למישהו להתחייב לך, לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך, לגרום למישהו לא לבגוד בך, למנוע בגידה, הסרת אחריות אישית בזוגיות, עצלנות בזוגיות, מחויבות זוגית, פחד ממחויבות, רכושנות בזוגיות, יחסים
מחויבות בזוגיות, בגידות בזוגיות, לגרום למישהו להתחייב לך, לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך, לגרום למישהו לא לבגוד בך, למנוע בגידה, הסרת אחריות אישית בזוגיות, עצלנות בזוגיות, מחויבות זוגית, פחד ממחויבות, רכושנות בזוגיות, יחסים
... יודע להרגיש טוב לבד. אם האדם נכנס לזוגיות כדי למלא חיסרון, הוא הופך את בן הזוג לרכוש ולסוג של מוצר, ומכאן נובעות הרבה בעיות ביחסים. מה הדרך הבריאה לגרום למישהו להיות מחויב אליך? אליעד מציין שתי דרכים עיקריות ובריאות ... לא יודע איך למלא את החיסרון הזה לבד אז הוא בעצם הבן זוג או הבת זוג שלו הופך להיות מוצר הוא צריך למלא את החיסרון שלי הוא צריך למלא לי את הרצון שלי ואז מתייחסים לשני כמו רכוש ואז ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצר, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה התקציב של הלקוח? nlp לילדים המוצר זול במה תלוי מחיר של מוצר? לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... nlp טיפול פרובוקציה בשיווק לשכנע ילד לא לשקר להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון להתמודד עם התנגדות של לקוחות לשווק מוצרי יוקרה לשכנע כל בן אדם בעולם לקוח מתייחס למוצר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? לקוחות יציבים איך להציג ללקוח דירה? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? כמה חומרי שיווק ליצור? לשכנע מישהו להפסיק לאהוב איך לעשות מניפולציות? הדרכת אנשי מכירות סוגים של צרכי הלקוח איך אפשר למכור? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות לשכנע באמצעות הומור לאתר את הצרכים של הלקוח השיווק של ביבי מה הכי חשוב ללקוח? ניהול מכירות למכור לעובדים שלך למכור למינימליסט עקרונות שכנוע כימיה עם לקוח למכור משהו גישות לשכנוע אנשים התנסות במוצר לגרום למישהו לא לקנא מה הכי חשוב להסביר ללקוח? לקוחות מאוכזבים איך למכור מוצר יקר? אסטרטגיות במשא ומתן לקוח עם דרישות סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה יצירת חוסר אמון לגרום למישהו לאהוב משהו לקבוע מחיר של מוצר איך לשכנע בחורות? יצירת אמון עם הלקוח נסיגה במשא ומתן טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות להכיר לקוח האם אפשר ללמד למכור? לקוח לא רוצה לענות לטלפון לגרום ללקוח לרכוש מוצר יכולת לשכנע לקוח לא רוכש מוצר יקר להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ליצור אווירת אמון במה תלויה איכות השיווק? לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר מצגת שיווקית לתעדף את הכנת חומרי השיווק שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים קריירה במכירות למכור הרבה לקוחות שלא מכירים את המוצר שאלות ראיון עבודה מכירות לגרום לאקס לתת בך אמון מוצרים זולים להצליח בתפקיד איש מכירות סודות השכנוע לא להציב יעדי מכירות לשכנע אישה להתאהב לגרום למישהו להימשך רק אליך ליצור קמפיין שיווקי תסריט שיחה של לקוח לקוח קודם ביטל בקשת רכישה לשכנע עקשנים קבלת החלטות של לקוח מוצר יקר מידי אימון מכירות למתקדמים הגדלת אמון של לקוח איפה לומדים לשתול מחשבות? לפתח כושר שכנוע מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? שיווק גרוע איך לשכנע מישהו לענות לסקר? איך ללמוד nlp? לא נולדתי איש מכירות למכור מוצר יקר ללקוח תזמון של שכנוע אסטרטגיית שימור לקוחות לקוחות של העסק שלך איש מכירות חכם לשכנע מישהו להימשך אליך לשפר את כושר השכנוע מניפולציות של יועצי משכנתאות לגרום למישהו לקנא עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, השפעה, שינוי עמדות בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8438 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 18:51:24 - wesi28