אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, ללמוד דיבייטינג, איך לשכנע בנות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע עובדים, יועץ אסטרטגי, NLP שפת גוף, ייעוץ אסטרטגי, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, לימודי שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את בעלי, לשכנע דוד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להגדיל את המכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, מה זה לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP לימוד, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP אימון אישי, NLP שתילת מחשבות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP שיווק, לשכנע טוב, לשכנע בחורות, להתמודד עם התנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... יראה ישמע, דרך אותה נקודת מבט, גם אם זו לא האמת. זא גם אם האמת היא שהמוצר הוא לא תקין, אם הוא יהיה בתחושה שהכל תקין באופן כללי, הוא יניח וישער ויאמין שגם המוצר תקין. אם הוא יהיה בתחושה שאתה רוצה לעשות לו טוב, באמצעות הבנה ישירה בדברים שהוא בטוח בהם, זה יגרום לו ... שלו, הוא חווה רגש של אהבה ושל שייכות וכיוב. ואז אחכ אתה מדבר איתו על מוצר כלשהו, והחוויה של האהבה שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמה משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של אני רוצה, על ... הוא נכנס למצב רגשי של אני רוצה. ואז התחושה הזאת, משתייכת אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת חבילה רגשית, שעובדת על בסיס הזיכרון הרגשי של האדם. שיוצרים לאדם חוויה כלשהי, כגון של אני אוהב אני רוצה וכיוב. ואחכ מציגים לו מוצר כלשהו רעיון כלשהו. ואז הוא עושה השלכה רגשית ודימוי רגשי, של החוויה הרגשית שלו כלפי הדבר שאותו הוא יודע ... על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך, למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ברמה השכלית, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לדוגמה: הלקוח צריך להרגיש שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת יקרה. שאז הוא גם ירצה את המוצר. ואז לדוגמה אתה יכול לומר לו איזה דבר, כגון: אתה רוצה לשמור על הבריאות שלך, אתה לא רוצה שיקרה לך אסון, אתה רוצה לרכוש את המוצר שלי שישמור על הבריאות שלך וכיוב. שחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שאיתם הלקוח מזדהה בלי שום בעיה. וחלק ... ויש גם רשימו שכלי. לדוגמה מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיוב, זה יגרום ללקוח לחשוב, שגם במוצר הזה, יש אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיוב. כגון לדוגמה, שמוכרים לאדם מוצר אחד בזול בצורה מאוד רצינית, ואז הוא מאמין שגם שאר המוצרים זולים וכיוב דוגמאות נוספות. ויש כאן רמת תחכום נוספת, שבה אתה מאגף משני הצדדים, את המידע שאתה נותן ... שמוטל בספק, אתה מכניס אותו לתחושה הבנה שאתה רוצה שהוא יבין ירגיש ביחס למוצר רעיון שלך. ועוד אוסיף, כי כל הנל הוא רק אחד מהחישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך להחליט איך לפרש ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
5:54טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... החיובי? לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או לחשוף חיסרון של מוצר, גם אם לא רוצים לעשות זאת. אליעד כהן מסביר שישנן דרכים ספציפיות להעברת המסר ... המסרים, ולכוון במדויק למה שברצונו להשיג. איך לטפל בטעויות כדי להדגיש יתרונות של מוצר? ישנה גם שיטה נוספת שאליעד מתאר כדי לחזק את המסר החיובי. לעיתים ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, מה שמוביל את הצד השני לשאול או לבקש הסבר ... לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות או שיש צורך בגילוי נאות על ... הוא לשים לב באיזו צורה ממסגרים את המידע, כדי לצמצם את הפגיעה ברושם החיובי של המוצר. איך ממחישים זאת בדוגמה של בגדת בי? הוזכרה דוגמה קיצונית, כאשר מישהי שואלת בגדת ... כדי לחזור ולהסביר שוב ולהדגיש אותו יותר. לדוגמה, אם רוצים להדגיש יתרון גדול במוצר, אפשר להסביר אותו באופן לא ברור תחילה, לראות שהלקוח לא הבין, ואז להסביר זאת שוב, ... ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, ... אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר. עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך ... יכול להקטין. אליעד: מה זה אומר? ש: לדוגמה, אם יש לי, סתם לדוגמה, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, או בדיוק הגעת לחיסרון אז זהו הוא כל כך רע, כאילו מעצים את החיסרון ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד ... שזה יוצר התנגדות ואנטגוניזם. עדיף להראות אמפתיה: אני מבין שלדעתך המוצר לא התאים לך, או אולי לא הצלחת להשתמש בו בצורה ... זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא ... את חומרתה בעיני הלקוח. בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה ... ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא אבל אז אני לא חייב ... המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין שזה לא התאים לך לא מוצר גרוע לך זה לא התאים, אז עדיין לא התאים לו צריך לראות מה עושים נכון אבל זה לא מוצר גרוע או יכול להיות שלא ידעת להשתמש במוצר נכון או יכול להיות שהמוצר שלך נגיד המוצר שלך. ש: אין אפשרות שגם עבורו זה טוב? אליעד: יש ... אתה אומר זה עבורי אני אגיד לו בוא נתבונן נראה שעבורך זה בכלל טוב המוצר יכול להיות אבל אני אומר אינסטינקט קודם כל עבורך ... היחידי שיש עוד כאלו. אליעד: אבל זה יהיה פחות טוב אם מישהו מתלונן על מוצר. ש: לא ברור שזה יהיה פחות טוב זה משהו לא נורא לבוא להגיד המוצר הזה על הפנים הוא גרוע אז אתה אומר לו דווקא יש ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות. הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות המוצר שלי הוא הכי טוב, הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל - 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך ... משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל..., המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה (ביחס ל...) ונשאר רק עם המסר המקוצר: המוצר הוא הטוב ביותר. לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל ... להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית. איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע? אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט המוצר הזה הכי טוב, כאשר מדי פעם מציינים שוב ביחס ל... כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של המוצר הזה הכי טוב, גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי. לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X. לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט המוצר הוא הכי טוב, כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה ... להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון: האם המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו? או שהוא טוב רק ... או פוליטי שנשמע. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להעביר מסרים לתת מודע? טכניקות NLP בשכנוע כיצד לשתול מחשבות? איך לזהות מניפולציות בשיווק? האם המוצר באמת טוב? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח המוצר הזה הכי טוב הוא יגיד לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את ...
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
13:12שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
... לפירושים וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי לשכנע ולמכור לאנשים רעיונות, מוצרים או עמדות. כל זה מבוסס על ... מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן להציג עובדות ... ופירושים? הסרטון עוסק בשיטה פסיכולוגית שנועדה לשכנע ולמכור לאנשים מוצרים, רעיונות, או עמדות על ידי ... מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן לציין עובדות ... מסוכן מאוד זה פירוש, מי אמר שהוא מסוכן? נגיד לדוגמה, נגיד רוצים למכור מוצר, אז נגיד אפשר לומר ללקוח, נגיד ... לא בהכרח. ולכן, בשורה התחתונה, מה שצריך לעשות, אם בנאדם רוצה למכור מוצר, הוא יכול לעטוף את העובדות, לקחת ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... לפעמים בן אדם לקוח בא לקנות ממנו מוצר למוכר והמוכר עושה את הכל לכאורה לפי הספר בודק מה הלקוח רוצה מציע את זה ללקוח והלקוח לא רוצה לקנות ולפעמים אחת מהסיבות שבגללה לא מתבצעת המכירה היא משום אי הבנה. מה זאת ... אותו למצב שכאשר הוא בא למכור מוצר ללקוח והלקוח מספר לו איזה סיפור ואז אוטומטית המוכר שעשה את התרגול הזה יודע לזהות רגע מה אני בטוח שהוא אמר לי שהוא רוצה ומה אני לא בטוח שהוא אמר לי שאני רוצה ויש לי ... ליפול במלכודת שבה הוא מוכר ללקוח מוצר שהלקוח בכלל רצה מוצר אחר בגלל אי הבנה ובגלל הסקת מסקנות שגויה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
8:54העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
... יכולה להוביל אנשים לבחור דווקא את המוצר שרוצים שיקנו? אליעד כהן מסביר שאם רוצים למכור ללקוח מוצר ספציפי, אבל כביכול חייבים להמליץ לו על מוצר אחר, אפשר להשתמש בשלילה. למשל, אם אומרים ללקוח: אל תקנה את המוצר ההוא, עדיף את זה, דווקא האמירה הזו גורמת לו לחשוב ולשקול שוב את המוצר שנאמר לו לא לקנות, ואולי דווקא להימשך אליו. כלומר, השימוש בשלילה גורם למוצר האסור להיות יותר בולט ומושך במחשבה של האדם. איך השלילה חושפת את מחשבותיו האמיתיות ... איך שלילה משפיעה על בחירתו של אדם במוצר או בפעולה? נניח שרוצים למכור לאדם מוצר שני, אבל חייבים לכאורה להמליץ לו דווקא על המוצר הראשון. אם אומרים לו אל תקנה את המוצר ההוא, אז באופן טבעי המוח שלו חושב שוב על המוצר ההוא, ומתחיל לשקול אותו. לפעמים זו דווקא הדרך לגרום לו להתעניין במוצר שרצית שיבחר מלכתחילה. הטריק הוא שאזכור דבר - מה בשלילה מעלה אותו למודעות, גם אם ... אותו דבר נגיד רוצים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו רוצים שהוא יקנה דווקא את המוצר השני אבל אנחנו צריכים להגיד לו שיקנה את המוצר הראשון אז אפשר להגיד לו תקשיב תקנה את המוצר הזה את המוצר שאנחנו צריכים להגיד לו לקנות אבל אם אנחנו בכלל רוצים שהוא יקנה את המוצר השני אז אפשר להגיד לו אתה יודע אל תקנה את המוצר ההוא ששם שככה וככה תקנה את זה ואת זה. עכשיו שימו לב עוד פעם מה לנסח איך לנסח זה ...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
... לא רוצה לקנות, השאלה היא לא רק מה אמרת לו שיקנה, אלא כיצד ניתן לשנות את העמדה שלו כלפי המוצר או השירות. כלומר, מדובר בתהליך שבו אנו מחזקים את הדעות החיוביות ומחלישים את הדעות השליליות שיש ללקוח לגבי המוצר. כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה? הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כרע ב - 20% וטוב ב - 80%, והמטרה במכירה היא לשנות את הפרופורציה הזאת, כלומר, להחמיר את התפיסה החיובית של המוצר ולשנות את הרעיון שהוא חשב עליו לפני. ברוב המקרים, כאשר אדם לא רוצה לקנות משהו, מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר. מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי? המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים ... רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים. איך ... המכירה כעל פעולה שבה מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה, מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות שונות על המוצר או השירות, והמטרה האמיתית היא לשנות את הדעה הקיימת שלו. איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה? מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל 20% רע ו - 80% טוב או כל חלוקה אחרת של יתרונות וחסרונות. בתהליך המכירה עצמו למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. לכן, המכירה היא תהליך של שינוי דעות: לשכנע את הלקוח שההיבט הטוב גובר על הרע, או לשנות את הפרופורציות של טוב ורע שהוא מייחס למוצר . מדוע מומלץ ללמוד שינוי עמדות בכל תחומי החיים? מוסבר שלימוד שינוי עמדות הוא נרחב בהרבה מאשר רק מכירות. אפשר להתאמן על כל נושא, ... לשכנע אותו לכבות את האור או להנמיך את העוצמה שלו. אם מישהו טוען אני לא בטוח אם לקנות את המוצר, אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי. כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין ... מוצלחות? נטען שכל מכירה מוצלחת היא בעצם תוצר של שינוי עמדה אצל הלקוח. אם מישהו לא קנה את המוצר קודם לכן ועכשיו כן קונה אותו, בהכרח התרחשה אצלו תזוזה מחשבתית לגבי המוצר. לכן, אדם שיש לו יכולת גבוהה בשינוי העמדות של אחרים (וגם של עצמו) יצליח יותר במכירות לעומת אדם שמכיר רק משפטי שכנוע או טכניקות ... תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק שכנעתי אותו לקנות את המוצר או הלקוח לא רצה לקנות את המוצר זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן לראות את זה בצורה יותר מופשטת ובצורה המופשטת בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל שכנענו אותו לקנות את המוצר אבל ניתן להסתכל על זה כעל חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה. מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא רק כאקט של מכירה ... הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר אני לא יודע אם את זה טוב או רע לקנות את המוצר או שיש לו אפילו בראש רעיון שאומר זה רע לקנות את המוצר, או שיש לו בראש שלו רעיון שאומר זה 20% רע 80% טוב, 80% טוב 20% רע לא משנה ואנחנו בעצם כדי לסגור את העסקה אנחנו בעצם צריכים לשנות ... שמתרחשים בראש של הקונה, בראש של הקונה יש לו כמו שני קולו בתוכו קול אחד שאומר לו טוב תקנה את המוצר הזה זה מוצר טוב יש לו קול אחר בראש שאומר לו לא אל תקנה את המוצר הזה זה רע אל תקנה אותו ובעצם הרעיון הוא שאנחנו צריכים לשנות את הדעה שלו לגבי המוצר. עכשיו מה זה אומר פרקטית מה אפשר לקחת מזה פרקטית? מה שאפשר לקחת פרקטית כשמישהו רוצה ללמוד מכירות צריך לנסות להתמקד באופן כללי איך ... רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את ה
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
... מזווית אחרת: במקום לחשוב אני מציק ללקוח כדי לקחת לו את הכסף, לחשוב אני לוקח מהלקוח כסף כדי לעזור לו, כי אני מספק לו מוצר שישפר את חייו. במילים אחרות, להפוך את נקודת ... בעל ערך. אפשר גם לבדוק עם עצמך האם התחושה שאתה מציק ללקוח נכונה אובייקטיבית. למשל, לשאול את עצמך: אם הייתי נותן ללקוח את המוצר בחינם, האם עדיין הייתי מרגיש שאני מטריד אותו? אם התשובה היא לא, אז כנראה שהבעיה נעוצה בתחושתך לגבי הכסף שאתה גובה מהלקוח, ואז כדאי לבדוק מדוע אתה מאמין שהמוצר אינו שווה את המחיר. אליעד ממליץ לעשות תרגיל מחשבתי נוסף: לחשוב שאילו היו נותנים ללקוח את המוצר לא רק בחינם, אלא אפילו משלמים לו על השימוש בו, האם גם אז היית מרגיש שאתה מציק? אם התשובה עדיין חיובית, סימן שאתה מאמין שהמוצר עצמו גרוע וגורם נזק. במקרה כזה, הפתרון הוא להבין לעומק האם המוצר באמת חסר ערך, או שאתה פשוט לא רואה את היתרונות שלו בצורה נכונה. אם בכל זאת נראה לך שהמוצר גרוע ושהוא מזיק, עדיין אפשר לבדוק האם המוצר הזה הוא רע באופן מוחלט או שאולי יש מישהו שהמוצר הזה יכול לעזור לו. אם כן, אולי עבור אותו אדם המוצר שווה, ואז כבר לא מדובר בהכרח בהטרדה אלא בהצעה ... ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו. ... גם אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור לך שההצקה נעשית לטובת אותו אדם. כאשר איש מכירות מאמין בלב שלם שהמוצר או השירות שלו באמת מועילים ללקוח, אז גם אם ... המפתח הוא בשינוי התפיסה שלך לגבי פעולת המכירה: לא לראות אותה כהטרדה, אלא כהזדמנות לעזור ללקוח. מה עושים אם בכל זאת חושבים שהמוצר רע? אליעד מציג דוגמה שבה איש המכירות חושב שהמוצר ממש גרוע ואפילו מזיק. במקרה כזה, אליעד מציע לשאול את השאלה האם גם במצב שבו אתה היית הלקוח, היית יכול למצוא תועלת כלשהי באותו המוצר. אם התשובה שלילית לחלוטין, אז באמת תהיה לך בעיה מצפונית עם מכירת המוצר. אם התשובה חיובית, כלומר, אתה יכול למצוא תועלת כלשהי במוצר, תוכל להרגיש פחות תחושת אי - נוחות בעת המכירה. הוא נותן גם דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר מוצר שבאמת מזיק או לא מועיל, עדיין אפשר למצוא ... להתמודד עם התחושה הלא נעימה במכירות, החל משינוי נקודת המבט על מה שאתה נותן ללקוח ועד בירור מעמיק של אמונותיך לגבי איכות המוצר וערכו ללקוח. איך להפסיק להרגיש מציק ללקוחות? טיפול בהתנגדויות במכירות איך להתמודד עם אי נוחות במכירות? איך לשפר מיומנויות טלמרקטינג? למה קשה לי למכור? איך להאמין במוצר שלך? טיפים לאנשי מכירות מתחילים ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
11:33אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את ... חודש הבא נספר סיפור אחר. ש: וחודש אחרי זה? אליעד: גם סיפור אחר עכשיו נשנה את כמות החבילות את כמות המוצרים את כמות היעדים ואת התאריכים את השמות נשנה משהו. עכשיו ... את היעדים זהים בדיוק אז הוא לא יכול לעשות השוואה בין דבר לדבר. מה עושות נגיד חברות שיווק שרוצות למכור מוצר נגיד יש להם מוצר שלא מצליחים למכור אותו ועוד מוצר מחברים לך את זה פלוס זה ופלוס זה אומרים לך הנה זה חבילה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מוצר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מומחה שיווק, אוטוסוגסטיה בנושא מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 23:04:36 - wesi28