... פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את
המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. ... המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח
מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. ... בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח
מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את
המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש ... בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם
המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה
המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש. ועלינו להבין גם את
המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות ... עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש
מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, ... נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של
המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל. איזה ... את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את
המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה
מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח. במידה ... 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את
המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו. דהיינו, הלקוח צריך ... מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של
המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא. ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך ... כדי שביחד איתו נוכל להבין יותר טוב, האם
המוצר מתאים לו, או לא. כי הלקוח עשוי לעשות טעויות באנליזה שהוא יעשה למידע הדיגיטאלי שהוא יקבל ... האם הוא רוצה או אולי לא רוצה, לרכוש את
המוצר. כי מרחוק, הלקוח יכול להטעות את עצמו, בהבנה שלו את הצרכים שלו ובהבנה שלו את
המוצר, ובהתאמה שבין
המוצר לבין הצרכים של הלקוח. אבל בפגישה פיזית, מנהל המכירות הוא אמור מהניסיון שלו לעזור ללקוח ... של הלקוח, להסביר ללקוח עוד יותר טוב את
המוצר, וכמובן לעזור ללקוח עוד יותר להבין את האפשרות
שהמוצר מתאים ללקוח או שלא. תחשוב על הדבר הבא: נניח שהלקוח מתלבט בנוגע לרכישת רכב חדש. ונניח ... ללקוח יותר טוב על השיקולים שלו ברכישת
המוצר. וגם יעזור לו להבין יותר טוב את התאמת
המוצרים השונים, לצרכים של אותו הלקוח. במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איתך, ... מאוד טוב, בלעדיך. ושהוא מבין מאוד טוב את
המוצר שלך, בלעדיך. במילים אחרות, תהיה חבר של הלקוח, אל תמכור ללקוח את
המוצר, אלא את התהליך של התאמת
המוצר ללקוח. אתה מוכר ללקוח את האפשרות להבין יותר טוב את תהליך הרכישה. תמכור ללקוח את זה שאתה ...