אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לנתח טקסטים, nlp טכניקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp חינם, NLP ומכירות, לשכנע מישהו לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP ספר, שיטת ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לשכנע, NLP תבניות, NLP מכירות, השפעה סמויה, לימודי שכנוע, איך לשכנע את חברה שלי, לדעת לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפול בהתנגדויות לקוח, שינוי הרגלים nlp, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לגרום לבחורה, לשכנע גבר להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP סדנא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp הדרכה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה הלקוח שלך רוצהאיך הלקוח שלך חושבהאלטרנטיבות של הלקוח שלךהבוס שלך הוא הלקוח שלךאיך לדעת איך הלקוח שלך חושבהמנהל שלך הוא הלקוח שלךלדעת איך הלקוח שלך חושבלמה הבוס שלך הוא הלקוח שלךלמה המנהל שלך הוא הלקוח שלךהלקוחות שלךלבחור את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךאיך לבחור את הלקוחות שלךמי הלקוחות שלךמי הלקוח האידיאלי שלךהלקוח האידיאלי שלךאיך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךמי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלךמה הלקוח חושב על המתחרים שלךלאהוב את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלבחור את הלקוח האידיאלי שלךמה הלקוח חושב על העסק שלךמה הלקוח חושב על התמחור שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובפרופיל הלקוח הבא שלךמי הלקוח הכי טוב שלךמי הלקוחות הטובים שלךמה פרופיל הלקוח הבא שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםבחירת הלקוחות שלךאיך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלךאיך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךהלקוח הכי טוב שלךהלקוח חושב על העסק שלךהלקוח חושב על התמחור שלךהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךהלקוחות הטובים שלךהדעה של הלקוח על המתחרים שלךאיך לבחור את הלקוח האידיאלי שלךלהכיר את הלקוחות שלךלהפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךלמה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלךהלקוחות שלך צריכים לבחורהלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בךהעובדים שלך הם גם הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש ... מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום ... לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח ... לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של השיער החלק ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על ... המשמעותי על פני החיסרון. סיכום הרעיון המרכזי של אליעד על יצירת ערך במכירות: - במקום לחשוב איך להכריח את הלקוח לקנות, לחשוב על האינטרס האמיתי שלו. - להיות כנים לגבי חסרונות אבל להציג ... פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? ... שהוא רוצה. אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת. ש: איך אני מביאה אותו. אליעד: מי זה אותו? ש: את הלקוח. אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב... ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה. אליעד: על ידי שאת בודקת למה ... למה מה שהוא עושה זה מחויב, כל שאר האופציות לא קיימות. הבנת? ש: כן האמת היא. אליעד: ותחשבי על האינטרס של הלקוח, לא על האינטרס שלך. ותנסי לבדוק. ש: תעשי קבוצות פעמיים בשבוע מחליקי שיער. ...
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
... במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח , לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק? ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ... טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן ... להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר ... בן זוג או את לא מוצאת בן זוג כי אין לך שיער חלק זה לא שקר, מה שאמרתי לה שהלקוחה עצמה חושבת שזה נכון. ש: כן הנקודה הזאת ברורה לי מה איך אנשים חשבו על זה אני לא מבין, כי כיוון שיש מחשבה כזאתי? אליעד: כן כי בסוף היא קיבלה את זה, היא ... גבר זה שקר, זה לקחת דבר אפשרי ולהפוך אותו למחויב. אבל אם אתה משתף פעולה עם הלקוח, הוא מעמיד פנים שאם יהיה לו רכב הוא יהיה יותר מאושר, שניהם יודעים שזה שקר, אתה אומר לו אבל בסדר, אתה יודע כמה מאושר תהיה ברכב החדש אבל כולם יודעים שזה שקר. ... אם אתה תעשה ככה וככה לא יחסר לך כלום שקר, אבל אם אתה כאילו לוקח את המחשבה של הלקוח שהיא לא בהכרח הגיונית אבל היא אפשרית והוא עצמו חושב שהיא נכונה, ואתה עוד לוקח את מה שהוא אמר ואתה עוד חוזר על מה שהוא אמר באופן יחסי, והוא לא מציג את זה ...
איך להפוך מידידה לחברה? אימון לזוגיות, איך לגרום לבחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך? איך להתחיל עם בחורה? אמנות הפיתוי, זוגיות, איך לשכנע בחורה? להיות יותר מידידה
איך להפוך מידידה לחברה? אימון לזוגיות, איך לגרום לבחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך? איך להתחיל עם בחורה? אמנות הפיתוי, זוגיות, איך לשכנע בחורה? להיות יותר מידידה
... אותן, עכשיו מה עושים הלאה? תשובה, אפשרות אחת לנסות לעשות התאמה שלך למה שהיא רוצה, מה את רוצה, מישהו כזה? לך תתאמץ תהיה כזה, תגרום לה להאמין שאתה כזה וואלה רוצה, בסדר זה אופציה א הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר כי, 1. תתאים את עצמך את המוצר ללקוח זאת אופציה ראשונה. אופציה שניה תגרום לה לשנות את הרצון שלה, לדוגמה ... אם אתה רוצה את העסקה אתה מתעקש עליה נכון? ש: כן. אליעד: אז מה עושים? שואלים את הבן אדם למה אתה לא רוצה, כי זה יקר לך, אתה מפחד ששם מפחד שפה. עכשיו אמת זה נקרא לברר את ההתנגדות של הלקוח , לבדוק למה היא לא רוצה. עכשיו תשימו לב אני אמרתי לו דבר ראשון שהוא צריך לבדוק למה היא לא רוצה ואז אמרתי זה חייב להיות דבר ראשון, למה זה ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 הם יתחילו לבדוק רגע, אז למה 2011?. עכשיו, חיסרון נוסף הוא אמר ... יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה חלקם יותר מפעם אחת? למה אתה אמור בכלל להכניס לראש של השומע את המחשבה רגע רגע, איזה חלק יותר מפעם אחת? ... הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה להזדהות. להזדהות תישארו בבית, תסתכלו רק ביוטיוב, כי הוא רוצה ... אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש: אולי הוא רוצה להעצים את עצמו, ולגרום לאנשים לבוא גם כן. אליעד: דרך ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... אומר, לעטוף את האפשרי בתוך מחויב. לדוגמה: נניח שאתה לוקח מוצר שאתה יודע שהלקוח חושב שהוא מוצר טעים ומתוק. ואתה אומר ללקוח, המוצר הזה עשוי מחומרים בריאים ואיכותיים, שגורמים לטעם שלו להיות ככ מתוק וטעים בצורה ...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות הללו עלולות להוביל לאי נוחות ולתחושת חוסר ביטחון. הפחד מקבלת תשובה של לא משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את ... להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו משחק, כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית. מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח? כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את האופציה שהלקוח לא יסכים. במהלך השיחה עם הלקוח, יש צורך לדעת שהפחד לא אומר שאתה לא מצליח. אלא אם אתה מתמודד עם הפחד בצורה נכונה, אתה משדר עוצמה פנימית ויכולת להתמודד עם הכישלונות. זה לא סביר שתצליח עם כל לקוח, אך ... אותך לפחד, ולשנות את התפיסות השגויות שמקשות עליך להצליח. לפני כל שיחה מכירה, אליעד ממליץ למוכר להבין מדוע הוא כל כך רוצה את התשובה כן מהלקוח. האם זה באמת הכסף או שיש פה גם רצון אישי? אם אתה מבין את עצמך ואת המניעים הפנימיים שלך, השיחות יהיו פחות מלחיצות. איך להתמודד עם פחד בשיחות מכירה? מהם הגורמים לפחד ...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
... סוחר, יש לה אינטרס אישי שהלקוח שלה יפסיד את כספו, או יותר מדויק, יפסיד את כל כספו, ... של חברות forex: אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה השער שלך להצלחה מתחיל ... ברמת ניתוח הטקסט: אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. הוא מסביר שעליך קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור ... לעשות כדי שהעסק יעבוד ויתקיים, כמו למשל פרסום בסיסי או פתרון בעיה קריטית שמונעת מהלקוחות להגיע. האם נכון להקים עסק חדש אם העסק הקיים לא מצליח? אליעד מציין שאחת הטעויות הנפוצות היא המחשבה לפתוח עסק חדש או להוסיף מוצרים חדשים, כשהעסק ... לפתיחת סניפים נוספים. מה החשיבות של המהות מול הצורה במכירת מוצרים? אליעד מדגיש שהלקוחות לא באמת קונים את הצורה של המוצר, אלא את המהות. הכוונה היא שהלקוח לא משלם על המוצר הפיזי, אלא על החוויה ועל המשמעות שהמוצר מעניק לו. הוא ממחיש זאת באמצעות דוגמה של חופשה בצימר - הלקוח לא משלם רק על גודל הבריכה או על התנאים הפיזיים, אלא על חוויית הנופש שהוא מצפה לקבל. לכן, אפילו אם יש חסרונות במוצר עצמו, בעל העסק עדיין יכול למכור אותו בהצלחה, אם הוא מצליח לשכנע את הלקוח שהוא יקבל חוויה מצוינת. איך להתמודד עם פחד בעסקים? איך לקבל החלטות עסקיות נכונות? האם כדאי לפתוח סניף נוסף לעסק? איך לשפר את העסק שלי? כיצד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח שלך, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, לקוחות, מומחה שיווק בתחום הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:41:57 - wesi28