אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, דמיון מודרך ו nlp, NLP טיפול בחרדה, גישת ה nlp, לשכנע את המפקד, NLP ביקורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע את בן הזוג, יחסי ציבור, הכנה לראיון בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP שכנוע, לשכנע שוטר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע שכנה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע לקנות מוצר, התניה קלאסית, להתמודד עם התנגדות במכירה, שיטות לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP הרצאות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP טיפול בחרדות, NLP שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לימודי שכנוע, nlp דוגמא, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מיומנויות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך למכור נכון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה הלקוח שלך רוצהאיך הלקוח שלך חושבהאלטרנטיבות של הלקוח שלךהבוס שלך הוא הלקוח שלךאיך לדעת איך הלקוח שלך חושבהמנהל שלך הוא הלקוח שלךלדעת איך הלקוח שלך חושבלמה הבוס שלך הוא הלקוח שלךלמה המנהל שלך הוא הלקוח שלךהלקוחות שלךלבחור את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךאיך לבחור את הלקוחות שלךמי הלקוחות שלךמי הלקוח האידיאלי שלךהלקוח האידיאלי שלךאיך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךמי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלךמה הלקוח חושב על המתחרים שלךלאהוב את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלבחור את הלקוח האידיאלי שלךמה הלקוח חושב על העסק שלךמה הלקוח חושב על התמחור שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובפרופיל הלקוח הבא שלךמי הלקוח הכי טוב שלךמי הלקוחות הטובים שלךמה פרופיל הלקוח הבא שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםבחירת הלקוחות שלךאיך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלךאיך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךהלקוח הכי טוב שלךהלקוח חושב על העסק שלךהלקוח חושב על התמחור שלךהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךהלקוחות הטובים שלךהדעה של הלקוח על המתחרים שלךאיך לבחור את הלקוח האידיאלי שלךלהכיר את הלקוחות שלךלהפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךלמה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלךהלקוחות שלך צריכים לבחורהלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בךהעובדים שלך הם גם הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, ... כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהגדיר ... שונה, קהל יעד שונה, טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן אחזור ואומר, כי אחת הטעויות הנפוצות היא, להתמקד בלהגדיל חשיפות באופן כללי. וזה רלוונטי גם לסוג התכנים שמעלים לאינטרנט, שלפעמים מעלים תכנים ...
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
... גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת ... תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה. ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל ... איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, ... תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב. ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ... להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא ... הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו ...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את ... המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח של הלקוח המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, אלא יש על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר. כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר הסברתי למה לקוח מבקש הנחה, שיש לזה כל מיני סיבות, שאינן ... על המחיר. אז בעצם העצה היא, לבקש את המחיר הגבוה, אבל לשתול ללקוח מחשבה, שהוא יכול לבקש הנחה ולבקש לרדת במחיר. כמה מחיר גבוה לבקש מעל המחיר? כמה כסף לבקש מהלקוח? איך לתמחר את המוצר? איך לקבוע מחיר למוצר? כל אלו שאלות אחרות, שכבר הסברתי אותן כאן לתמחר וגם כאן כמה כסף לבקש. אבל ברמתה העיקרון, העצה ... יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי. ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את המחיר בצורה מוחלטת, אלא בצורה יחסית. לדוגמה הלקוח שואל, כמה זה עולה? ואתה לדוגמה יכול לענות משהו בסגנון של מחיר המחירון הוא X,המחיר הרשמי הוא X, לפי המחירון הרשמי המחיר הוא X. כאשר בכל ... מבקש הוא הצעת מחיר חלשה, שאפשרי לנהל עליה משא ומתן ולא הצעת מחיר חזקה, שאי אפשר לרדת ממנה במחיר. ויש עוד לוגיקה נוספת בהקשר הזה, והיא מתאימה לעסקאות שבהן הלקוח לא הולך לסגור עסקה כאן ועכשיו, גם אם תגיד לו את המחיר הנמוך או לא משנה מה. כי יש מצבים שללקוח יש עוד התלבטויות. והלקוח צריך לקבל החלטה, שלא בהכרח קשורה למחיר. ולכן יש סיטואציות שהלקוח שואל לגבי המחיר, אבל זה רק שיקול אחד מהשיקולים שלו ויש ללקוח עוד שיקולים נוספים שבכל מקרה הוא צריך לחשוב עליהם. ובמקרה כזה, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, אתה יכול לענות תשובה קצת יותר ארוכה ללקוח ולומר לו בעיקרון המחיר הרשמי הוא X, אבל קודם כל תראה שהמוצר מתאים לך, ואחר כך ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 4
... של משהו אחר במקביל. אל תגדיר הגדרות שחופפות אחת את השניה - לדוגמה אל תגדיר הגדרה אחת בשם הסחורה והגדרה אחרת בשם הסחורה של הלקוח, אלא אם הסחורה של הלקוח, מתייחסת לתת קבוצה של ההגדרה הקודמת של הסחורה באופן כללי. דהיינו, כבר קרו מקרים, שהסחורה הוגדרה כ X. והסחורה של הלקוח הוגדרה כ Y. כאשר אין קשר בין X לבין Y. ולכן אם לדוגמה Y הוא חלק מ X, אז הגיוני להגדיר שהסחורה של הלקוח, היא תת קבוצה מתוך קבוצת הסחורה הכללית. אם לא, אז תגדיר 2 הגדרות נפרדות. 1 - הסחורה של הלקוח. 2 - הסחורה של משהו אחר וכיוב. (עע תורת הקבוצות). קודם כל תגדיר את ההגדרה ורק אחר כך תשתמש בה - דהיינו, אם ... אלא תכתוב את הדבר בצורה ישירה ומפורשת. שים לב לחוסר סימטריה בניסוחים שונים. לדוגמה, בהתחייבויות לא סימטריות בין הצדדים. לדוגמה הלקוח יעשה X וגם Y וגם Z. והספק יעשה Z וגם Y, בלי X. למה השמיטו את X? האם במכוון? בשוגג? למה זה לא כתוב באותו ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה ... אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך. ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך. ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן ... ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך. ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל ... מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט. ולכן יהיה ... זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר. ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי. ...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... 10, אז כנראה שיכנסו עוד מתחרים, שיהיו מוכנים למכור אותו בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר. אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול. כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות הייצור. דהיינו, אם עולה לייצר מוצר עלות X וניתן לדוגמה למכור אותו רק בחצי X מסיבות שונות, ... ונסביר שוב: המחיר שאתה משלם על מוצר, הוא תמיד יהיה הכי גבוה שאפשרי לקבל ממך. ואין לו קשר לכמה שעולה לייצר את המוצר. מה שכן, אם יעלה יותר לייצר את המוצר והלקוחות לא יסכימו לרכוש את המוצר במחיר יותר גבוה, אז יפסיקו לייצר את המוצר. והרבה מאוד שירותים ומוצרים, לא מייצרים אותם, כי אין בהם מספיק רווח. והרבה ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי תוצאות ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת? וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב ... ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח? אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח , היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך. הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 שח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. ... מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה. ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, ... המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה אם היית יודע בוודאות שאתה יכול לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה, כנראה שהיית מבקש עוד יותר כסף ומתחייב ללקוח על התוצאה והלקוח היה משלם פי כמה על התוצאה. אז למה בעצם אתה לא עושה את זה? תשובה: כי אתה לא בטוח שתספק ללקוח את התוצאה. ואתה חושש מכך שאתה תגדיל את עלויות הייצור שלך. כי לכאורה אפשרי לשאול, למה ... הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף. במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד יותר ותקבל פחות. כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות הבקשה של הלקוח. וכמו שאמרתי, זכותו של הלקוח לבקש את זה. וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים שתשלם להם רק על תוצאות בלבד. לדוגמה, שרלטן שנותן לך ברכה ומבחינתו תשלם לו רק אם הברכה תתקיים ... תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך. ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי ... גם רק עבור הסיכוי שאתה תוכל להביא לו תוצאות וכולי. בכל מקרה, מהות העניין היא, שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מוכן לשלם לך סכום X, רק עבור הסיכוי והאפשרות שאתה תצליח לעזור לו. כאשר אתה מהצד שלך, צריך לגרום ללקוח להבין, שהגיוני שהוא ישלם לך, גם על האפשרות שאתה תוכל ... העניין, כדי להגדיל את הסיכוי שהם ימצאו פתרון לבעיה שלהם. לסיכום: זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו. זכותך לסרב ללקוח או לקבל את ההצעה של הלקוח או להציע הצעה נגדית ללקוח. מה כדאי לך לעשות? תשובה: תלוי באלטרנטיבות שלך, בחישוב הכללי, להשיג את המטרות העסקיות שלך, תלוי בהיצע ובביקוש שלך וכולי. מה שכן, תבין שמהות הבקשה של הלקוח, היא שתגדיל את עלויות הייצור שלך ושתרוויח פחות. ובמהות, אתה צריך לבחור, או להרוויח פחות, כי תקבל כסף על תוצאות בלבד, או שתרוויח פחות בטווח הקצר, כי תשקיע יותר בשיווק של העסק ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל ... האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הלקוח שלך, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, אימון מכירות, שכנוע בתחום הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:53:51 - wesi28