... אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה
הלקוח צריך? מה
הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, ... המילים: צריך ורוצה. המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של
הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ... גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל
הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את
הלקוח איזה מחשב אתה צריך?,
הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש ... המשמעות של המילה רוצה בתהליך המכירה? המילה רוצה, לעומת זאת, פותחת בפני
הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את
הלקוח איזה מחשב אתה רוצה?, הוא מרגיש ... עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי
שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר ... של 50 אינץ כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?. כך
הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון ... איפשהו בין צריך לרוצה. המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את
הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. מעוניין עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם
הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא ... על הטלוויזיות החדשות שלנו? - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את
הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך. ... דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח איזו טלוויזיה אתה צריך?,
הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. ... איזו טלוויזיה אתה רוצה? מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי
שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו ... החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון? כך איש המכירות לוקח את הרצון של
הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של ... ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה. השפעת בחירת המילים על חווית
הלקוח אליעד כהן מדגיש את חשיבות ... לב בדיוק מתי להשתמש בכל אחת מהמילים בהתאם למטרת השיחה והשלב שבו נמצא
הלקוח בתהליך המכירה. איך המילים הנכונות יכולות לשפר את תוצאות המכירה? כאשר מתאימים את השפה למצב הרגשי של
הלקוח , אפשר לשפר משמעותית את תוצאות ... מאפשרת ללקוח להתחבר למוצר באופן רגשי ואישי. בהמשך, המוכר מוביל את
הלקוח להבין שאותם רצונות הם גם צרכים הכרחיים, וכך מעלה את הסבירות
שהלקוח יבצע את הרכישה. תהליך זה מבטיח שבסוף השיחה
הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, ... השימוש במילים צריך ורוצה. ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על תחושת
הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו. ... יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור
הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל איזו טלוויזיה אתה צריך?,
הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש ... פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים איזו טלוויזיה אתה רוצה?,
הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום ... באופן מיידי. השפעה על תהליך המכירה אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי
שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות ... שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון? באופן זה,
הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו ... הסיכוי שיקבל החלטת רכישה. שימוש במילים לפי ההקשר כדי לשפר את התקשורת עם
הלקוחות, חשוב להבין את ההשפעה של ... משדר עניין אך לא הכרח. לסיכום המילים בהן אנו משתמשים במהלך השיחה עם
הלקוח משפיעות על החוויה והחלטותיו. ...