אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, איך לשכנע את החברים, מדריך אישי, NLP פוביה, אומנות הפרזנטציה, שתילת מחשבה, יועץ תקשורת, חוקים בהשפעה ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בת זוג, מומחה במכירות, מיומנות רטורית, יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אימון אישי, ייעוץ לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע מישהו, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לימוד דמיון מודרך, NLP תבניות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, מה זה לשכנע, שכנוע ושינוי עמדות, מאמן אישי, להתמודד עם התנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שאלות קשות בראיון, ייעוץ רטורי, nlp מטפל, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד nlp, לימוד nlp בחינם, NLP תרגילים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה הלקוח שלך רוצהאיך הלקוח שלך חושבהאלטרנטיבות של הלקוח שלךהבוס שלך הוא הלקוח שלךאיך לדעת איך הלקוח שלך חושבהמנהל שלך הוא הלקוח שלךלדעת איך הלקוח שלך חושבלמה הבוס שלך הוא הלקוח שלךלמה המנהל שלך הוא הלקוח שלךהלקוחות שלךלבחור את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךאיך לבחור את הלקוחות שלךמי הלקוחות שלךמי הלקוח האידיאלי שלךהלקוח האידיאלי שלךאיך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךמי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלךמה הלקוח חושב על המתחרים שלךלאהוב את הלקוחות שלךלשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלבחור את הלקוח האידיאלי שלךמה הלקוח חושב על העסק שלךמה הלקוח חושב על התמחור שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובפרופיל הלקוח הבא שלךמי הלקוח הכי טוב שלךמי הלקוחות הטובים שלךמה פרופיל הלקוח הבא שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםבחירת הלקוחות שלךאיך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלךאיך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךהלקוח הכי טוב שלךהלקוח חושב על העסק שלךהלקוח חושב על התמחור שלךהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךהלקוחות הטובים שלךהדעה של הלקוח על המתחרים שלךאיך לבחור את הלקוח האידיאלי שלךלהכיר את הלקוחות שלךלהפוך את הלקוח לאיש המכירות שלךלמה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלךהלקוחות שלך צריכים לבחורהלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בךהעובדים שלך הם גם הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... בעיכוב תשלומים? אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת העברת האחריות, לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את ...
איך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
איך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
... מלחיצים? אליעד כהן עוסק בהרצאה זו בנושא חשוב מאוד - התמודדות עם לחץ בעבודה, במיוחד במצבים בהם הלקוחות והעבודה יוצרים תחושת עומס ולחץ נפשי. התוכן עוסק בשאלה הבסיסית: למה אנחנו בכלל ... שמלוות את המוכר - אותן מחשבות שאומרות לו שהוא חייב לתת שירות טוב לכולם, חייב לענות במהירות, וחייב שהלקוחות יהיו מרוצים. איך למצוא את מקור הלחץ בעבודה? כדי להתמודד עם לחץ בצורה יעילה, ... לערער את המחשבות שגורמות ללחץ מלכתחילה: האם באמת חובה לתת שירות מושלם לכולם? האם באמת חייבים שהלקוחות תמיד יהיו מרוצים? מה יקרה אם הלקוחות יחכו עוד כמה דקות? האם באמת חייבים לענות מיד לכל בקשה? כאשר אדם מטיל ספק ... מהציפיות של עצמו (אני חייב לרצות את כולם), הוא יכול לנסות לחשוב בצורה חדשה - אולי זה בסדר שלפעמים הלקוחות יצטרכו להמתין? או אולי זה בסדר שלא כולם יהיו מרוצים במאה אחוז? חשיבה כזאת ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
11:41איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... זה מתאים לך, אפשר לומר זה יכול להתאים לך. בכך אנחנו מכירים בכך שמא יש דברים שיכולים להפריע ולהתנגד. זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים עליו בהתחייבות. מתי לא נכון להשתמש ביכול להיות? כשהלקוח כבר מוכן להיכנס לעסקה והוא מחפש סגירה, ... מדוע חשוב לדעת שיש יותר אפשרות תיאורטית מאשר ביצוע בפועל כשמנסים לשכנע אדם במשהו? תשובה: בעת שכנוע או מכירות, לעתים חוששים שהלקוח או האדם שמולנו יגיד לא באופן נחרץ. ... פותח טווח אפשרויות רחב יותר מאשר זה בטוח ככה?. מדוע כדאי להשתמש בהגדרת אפשרות ולא בהגדרה מוחלטת כאשר חוששים מלא מוחלט של הלקוח? שאלה: איך הניסוח של יכול להיות במקום זה ככה עוזר למנוע התנגדות של הלקוח? תשובה: כשאומרים לאדם זה יכול להתאים ... שהדבר עלול לקרות יותר בקלות מאשר להסכים שהוא קורה או כבר קיים. כיצד המניפולציה של יכול להיות מאפשרת ליצור אמפתיה להתנגדות הלקוח? שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר בנוח לומר כן כשמנוסחים ... יכול להיות שזה לא יתאים. זה גורם ללקוח להרגיש שיש התחשבות בספקות שלו, כלומר, מביעים הבנה שגם קיימת אפשרות של חוסר התאמה. הלקוח מרגיש שאיננו נדחף באגרסיביות, ולכן ... יכול להיות משום שהוא עלול להחליש את המכירה? שאלה: באיזה מצב יכול להיות דווקא לא מועיל למכירה אלא מזיק? תשובה: כשברור שהלקוח כבר נמצא בנטייה חיובית חזקה, כלומר, סביר שיגיד כן מוחלט, עדיף להשתמש בשפה מחויבת של זה מתאים לך? ולא בשפה של יכול להיות? כי זו מחזירה את הלקוח למחשבה של יש גם סיכוי שלא. לדוגמה, אם ... של הפוטנציאל דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, ... יש פיל, בחדר אין פיל אם יש אז לא אין אם אין אז לא יש אבל בחדר יכול להיות גם יכול להיות שלא. ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא ... מתאימה לי העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי? לעומת זאת אם אנחנו אומרים ללקוח תגיד לי הדירה הזאת יכולה להתאים לך? מהיבט מסוים הלקוח כאילו אומר מה הוא גילה כלפי אמפתיה ... אני אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי. זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את ההתנגדות שלו ואז בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן אבל כפי שאמרתי קודם אם הלקוח כבר נעול על ה - כן, הוא כבר נמצא ברוב ... אלא רק אולי תציל לך את החיים, אלא שאם הם היו אומרים את האמת שהמערכת הזאת אולי תציל לך את החיים אז אוטומטית קופצת למוח של הלקוח המחשבה רגע אז אולי היא גם תהרוג לי את ... אומר שזה מסתדר כי השאלה האם אתה רוצה לקנות את המוצר? והשאלה האם יכול להיות שתרצה לקנות את המוצר זאת לא אותה שאלה, למרות שאם הלקוח נמצא בחנות ואומרים לו תגיד לי אז אתה ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
6:09איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע ... הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם ... באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. ... זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו ... אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. סיכום על ... הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם ... באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. ... זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו ... אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. סיכום על ... ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח. כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
7:25איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השיטות השונות שבהן ניתן למכור מוצר שיש בו חיסרון, תוך כדי הצגת החיסרון כיתרון בעיני הלקוח. הוא הציע שיטה בה, כאשר ללקוח יש התנגדות או שאלה לגבי החיסרון ... כך שיתקבל רושם שהחיסרון הוא תנאי הכרחי להשגת היתרון. השלב הראשון בהצלחה בשיטה הזו הוא להבין מהם היתרונות המרכזיים של המוצר, ולהבין אילו יתרונות הלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן יש לחפש קשר סיבתי בין החיסרון לבין היתרון שהלקוח רוצה, כך שיתקבל המראה שהחיסרון בעצם נדרש כדי ליהנות מהיתרון. ... נכון. ייתכן שהכספים שנגבים במיסים אינם באמת מוקצים לביטחון, או שאי לכך עלויות המיסים הן תוצאה של ניהול לא נכון של המשאבים. בהתאם לכך, כהן מציע כיצד הלקוח יכול להיזהר מפני מניפולציות בשכנוע מכירתי. הלקוח צריך לשאול את עצמו: - האם היתרון שאותו הוא מקבל אכן קיים ... או שהוא מוגזם? - האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא הכרחי, או שמא מדובר בטריק לשכנוע? - האם יש אפשרות לקבל את היתרון ללא החיסרון הזה? כהן מסביר כי הלקוח יכול להימנע ממניפולציות אם הוא שואל את השאלות הנכונות ומבין אם החיסרון שהוא משלם עבורו באמת הכרחי. לסיכום, אליעד כהן מציין כי שיטת החיסרון לטובת היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוח להפעיל שיקול דעת ולוודא שהחיסרון שהוא מקבל אכן מוצדק, ושיתרון ... על אנשים איך לזהות שקרים והטעיות? איך ניתן למכור מוצר עם חיסרון ולהפוך אותו ליתרון? כאשר מוכרים מוצר עם חיסרון, יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם שאלות הלקוח ולשכנע אותו שמדובר בעסקה משתלמת. אחת השיטות היעילות לכך היא ... שהחיסרון ייראה כהכרחי להשגת היתרון הרצוי. איך הופכים חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? השלב הראשון הוא לזהות מהם היתרונות המרכזיים של המוצר ומהם היתרונות שהלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן, יש ליצור קשר סיבתי בין החיסרון הקיים ליתרונות שהלקוח רוצה, כך שנראה שהחיסרון הוא למעשה תנאי הכרחי לקבלת היתרון. מהי ... לטובה או שאלוהים הציל אותו ממצב גרוע יותר. אך אם אלוהים הוא כל יכול, מדוע לא מנע את האירוע מלכתחילה? כך נוצרת הצדקה מלאכותית לקושי שחווה האדם. איך הלקוח יכול להיזהר משכנוע מניפולטיבי? כאשר מוצג חיסרון כמחיר הכרחי ... האם היתרון שמציגים לי אכן קיים במציאות או שהוא מוגזם מפוברק? מסקנה: איך לזהות מניפולציה בשכנוע? שיטת החיסרון למען היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוחות להיות מודעים אליה ולשאול שאלות קריטיות. לעיתים, חיסרון מוצג ... של שכנוע מכירות והשאלה היא כזאת איך למכור מוצר עם חסרונות, מהרגע נגיד שמוכרים איזה מוצר ולמוצר יש איזה חיסרון בהנחה שצריך להציג ללקוח את החיסרון, הלקוח שואל על החיסרון הלקוח שואל למה יש חיסרון כזה וכזה? וכו ברגע שמגיעים לכזאת סיטואציה ... להתמודד עם הצגת חיסרון של מוצר ללקוח וזה הולך ככה. מה שבעצם צריך לעשות זה לבדוק איזה יתרונות יש במוצר מתוכם אפילו לבדוק איזה יתרונות אנחנו חושבים שהלקוח הכי אוהב במוצר הזה ואז מה שצריך לעשות זה לנסות להמציא למצוא, זאת אומרת למצוא או להמציא קשר סיבתי בין החיסרון שיש במוצר לבין היתרונות שיש במוצר בפרט היתרונות שהלקוח מאוד רוצה אותם וכאשר הלקוח שואל למה יש את החיסרון הזה והזה? אז מה שצריך לעשות או ברגע שמציגים את החיסרון הזה ללקוח, אז מה שצריך לעשות זה להציג ללקוח את החיסרון כאילו החיסרון הזה הוא נועד בשביל היתרון שהלקוח רוצה. לדוגמה נגיד אני אתן עוד פעם דוגמה מנושא של בחירות נגיד ... להיות שהמס הוא גבוהה לא בגלל הביטחון אלא בגלל ההתנהלות הכושלת שלא יודעת לנהל את הביטחון גם זה יכול להיות. בין כך ובין כך הלוגיקה פה היא די פשוטה, הלקוח רוצה לקנות את המוצר ואז הוא אומר לך למה יש חיסרון כזה וכזה, למה ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות ... ללקוח ישירות המוצר שלי הוא הכי טוב, הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל - 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע. איך עובד התת מודע ... ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל..., המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה (ביחס ל...) ונשאר רק עם המסר המקוצר: המוצר הוא ... יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט המוצר הזה הכי טוב, כאשר מדי פעם מציינים שוב ביחס ל... כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של המוצר הזה הכי טוב, גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי. לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: המוצר הזה ... את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר. דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות אליעד נותן דוגמה מתחום הפוליטיקה על אדם שאומר הורדתי את ... מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של הורדת מחירים, מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית. עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם ... ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח ... הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ1... 2... 3 אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע המוצר הזה הכי ...
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
15:14מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
... הראשון או אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשים לומדים את כל הנושא הזה של שכנוע היא בגלל שהם רוצים לדעת לשכנע, ביומיום בן אדם רוצה לשכנע את הלקוחות שלו את האנשים שסביבו לשכנע אותם בכל מיני רעיונות להסכים איתו לעשות דברים מסוימים וכו ...
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
10:27שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... משמעת וקשיים בפועל. עוד דוגמה שימושית בתחום המכירות: כאשר אנו יודעים שהלקוח לא בטוח שהוא באמת רוצה את ... שלו, אלא בודקת האם זה אפשרי מבחינה מעשית. עוד דוגמה: אם אנחנו יודעים שהלקוח לא באמת רוצה את המוצר, אבל ... לאו דווקא במילים הספציפיות האלה כי לדוגמה נגיד המילה יכול לא שואלים את הלקוח אתה יכול לקנות את המוצר? ... כל מיני מילים כאלה שמבטאות רצון. עכשיו לדוגמה נגיד שאנחנו רוצים נגיד שהלקוח יקנה את המוצר אז מה עדיף ...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... להציג את ההצעה כאפשרית ולא כהכרחית. כלומר, במקום לשאול את הלקוח או את האדם השני בצורה מחייבת כמו אתה ... מציעים ללקוח משהו והוא אומר לא בעצם נוצר כאן קונפליקט כי הלקוח בתחושה נגדנו הוא בתחושה של אנטי הוא ... זה הוא יגיד שהוא לא רוצה למה כי נוצרה אווירה של קונפליקט הלקוח במוח שלו חווה שהוא היה בקונפליקט ... אבל אם אתה תיתן ללקוח תחושה מאוד גרוע שאמרת לי לא בעצם הלקוח לא אכפת לו ממך כי מודד את גודל ... לשים לב שלא יוצרים תחושה לא נעים ולהכיל את ההתנגדות של הלקוח, צריך לשים לב שגם יש לזה את המחיר שלו ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר ... בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית ... כדי להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי ... טעות נפוצה מאוד בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות או התנגדות לפני שמגיעים ... את הסיכוי שיקנה את המוצר. גם אם המוכר שואל את הלקוח שאלות והלקוח מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר ... בתודעה ומקשה על השכנוע בהמשך. במקום לשאול את הלקוח האם אתה לא רוצה את הגרסה המתקדמת?, יש לשאול ... הגרסה הפשוטה?. כך נמנעים מהמילה לא, והמוח של הלקוח מתרגל לכן. מתי דווקא כדאי לתת ללקוח להתנגד? ... לשים את ההתנגדות בשאלה אחת לפני האחרונה, כדי שהלקוח ירגיש שסיים להתנגד ויהיה בשל יותר להסכמה ... הספציפית, כי אם ההתנגדות תישכח מהר מדי, הלקוח עלול לרצות להתנגד שוב. הכל תלוי בהקשר ... אותו את השאלה הבאה אז המוח של השומע של הלקוח לא תמיד בודק רגע זה טוב לי או לא טוב לי? ... אסור לגרום ללקוח להרגיש לא בנוח בחנות, אם הלקוח ירגיש לא בנוח בחנות כי בחנות יש ריח של ... כך הוא יגיד לא אסור לנו, הכוונה באידיאל אסור שהלקוח יזכור שיש מילה כזאת כן הוא צריך לזכור רק את ... לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדות עם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, הלקוח שלך, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מניפולציות, מאמן עיסקי בנושא הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1836 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:40:22 - wesi28