... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה
הלקוח מחפש? מה
הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? ... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה
הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של ... להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של
הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה
הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את כל העסקאות בהן ... המוכר צריך להדגיש את התחושות
שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב ... במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה
שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את ... בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה
שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה ... שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של
הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר. איך להימנע ... מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה
שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי ... אני עובד בחברה X ויש לנו את המוצר Y.
הלקוח לא אכפת לו מכל המידע הזה. הוא לא קונה את ... במוצר. מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של
הלקוח? כאשר
הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון ... פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם
הלקוח בא לרכוש טלוויזיה, המוכר לא צריך לדבר על המפרט הטכני, אלא להתמקד בחיסרון של
הלקוח: האם אתה מרגיש שאתה לא נהנה מחוויית צפייה ... יש צורך להבין את התחושות והצורך של
הלקוח. גם אם יש לך רק כמה שניות לשוחח עם
הלקוח, עליך לדעת בדיוק איך למקד את הפוקוס שלך ... לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה
הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין ... המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה
הלקוח באמת רוצה בשיחה. במהלך השיחה, על המוכר לשים לב לשפת הגוף של
הלקוח, להקשיב למה שהוא אומר, להבין את הצרכים ... בצורה טובה יותר על החלטת הרכישה של
הלקוח. מהות המכירה שיטות מכירה מוצלחות מכירה ממוקדת צורך איך להבין את
הלקוח ההבדל בין צורה למהות במכירה שיפור יכולות ... הכל? ש: זה כאילו ענית על הצורך של
הלקוח. אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? ... את השיטה? נו, מי יודע? ש: בסוף זה
שהלקוח יקנה זאת אומרת
הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת. אליעד: ... אומר אני מוכר לו, מה אתה מוכר? נעליים,
הלקוח בא, מה לקנות? נעליים, מה אתה מוכר לו? ש: ... אליעד: איך מוכרים? ש: אתה בא מדבר עם
הלקוח שמע יש לי מוצר ואז הוא מתחיל זה, אתה ... אם אתה רוצה לתפוס את הריכוז של
הלקוח, נגיד שיש לך דקה לדבר איתו, חצי דקה. ש: ... אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה
הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת ... שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם
הלקוחות טיפשים, הוא אומר כן תספר לי על עצמך, מה ...