... המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר
שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, ... הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע
הלקוח . דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה
הלקוח נחשף לשירות למוצר, בהמשך
הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה ... אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה
שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את ... ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה
שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום ... ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי
שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר ... כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם
הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי
הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה
הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי
הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי
הלקוח. ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את ... אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם
הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו
הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את ... מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה
שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ... במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של
הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא ... שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם
הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון ... להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי
הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים ... כמובן איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע על האם בסוף
הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות ... כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על
הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו ... מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך
הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם
הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי
הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול
והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי
הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיוב. ואם
הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על
הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי
שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים ... נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה
שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה
שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה ...