... חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את
הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי ... מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון,
הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש ... שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה
שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה ... ירצה לטעום אותה. במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה
שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה ... שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את
הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? ... חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו
שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית
שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, ... ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל
הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים ... של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיוב, שבהם
הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל. כאשר עיקר הדגש הוא, האם
הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע
שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו ... אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של
הלקוח, עד כמה
הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את
הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם ... אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי
שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה
שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון. ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה
שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה ... שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור
הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של
הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, ... על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל
הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה ... לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם
הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם
הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת,
הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו
ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל
הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר ... לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור
הלקוחות שלך. ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. ... וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי
הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר. ... מקצועיים שונים תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי
שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ...