אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, ייעוץ רטורי, איך לשכנע גבר להתחתן, לשכנע אנשים בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בן אדם, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, הרצאות nlp, לשכנע אמא, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע אשה להיות איתך, מיומנויות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות לקוח, nlp למתקדמים, חוקים בהשפעה ושכנוע, לימוד דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדות מכירות, איך למכור רעיון, nlp למתחילים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בנות, שכנוע ומכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP הסבר, כושר שכנוע, שיפור כושר שכנוע, איך לשכנע בנות, איך לשכנע את המפקד, NLP אומנות הפיתוי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתכונן לראיון, איך לשכנע עובדת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
... איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה וכאן אבאר עוד טיפ לאנשי מכירות, איך להצליח למכור יותר טוב? ואיך לדעת יותר טוב לטפל בהתנגדויות של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או מוכר טיפש? ולמה ומתי עדיף להקטין ראש ולא להגדיל ראש? ואיך להיות מוכר חכם באמת? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה כאיש מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות כלשהי. ואל תגדיל ראש ואל תהיה חכם שמבין את ההתנגדות של הלקוח. ואסביר: חכם, מבין דבר מתוך דבר ולא שואל את מה שלא צריך ... וממילא הוא ישאל כל דבר, ולא יבין שום דבר מעצמו ולא יסיק שום מסקנה מעצמו. ועכשיו, כאשר אתה מרגיש שאתה חכם, זה מונע ממך לפעמים לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות, כאשר הוא מביע את ההתנגדות מכירה שלו לעסקה. כי אתה מבין את הלקוח, חושב לפעמים שהלקוח צודק, ואז הלך על העסקה. אבל מוכר טיפש לעומת זאת, לא יבין את ההתנגדות של הלקוח וינסה להבין את ההתנגדות של הלקוח, ואז ממילא יש יותר סיכוי שהמוצר יימכר ללקוח בסופו של דבר. לדוגמה: נניח שאתה מוכר ללקוח רכב שעולה 100 אלף שח. ונניח שהלקוח אומר לך, תקשיב, אין לי 100 אלף שח, אני בכלל במינוס של 100 אלף שח. עכשיו, נניח לדוגמה שאתה מוכר חכם, הרי שאתה מבין טוב מאוד מה הלקוח אמר, בטוח שהבנת אותו נכון, מבין שהוא כנראה לא יכול לבצע את העסקה, וממילא בדיוק נפלה העסקה. לעומת זאת, מוכר טיפש, לא יהיה בטוח שהוא שמע נכון את מה שהלקוח אמר. הוא גם לא יהיה בטוח שהוא הבין נכון את הלקוח. והוא גם לא יהיה בטוח שזה שהלקוח במינוס של 100 אלף שח, שזה מונע ממנו לקנות מוצר שעולה 100 ... הוא יהיה מספיק חכם ואמיץ, לברר את כל מה שהוא לא הבין, ממילא יכול להיות שיתברר שכן יש דרך כלשהי לסגור את העסקה. כי אולי הוא לא הבין נכון את הלקוח, אולי הלקוח לא בטוח במה שהוא עצמו אמר, אולי אין באמת מניעה לבצע את העסקה בכל זאת. והמהות היא, שהמוכר שחושב שהוא טיפש שלא מבין כלום מעצמו בלי שמסבירים לו, הוא ממילא יטרח לברר כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ולא יניח שום הנחת יסוד לגבי ההתנגדות מכירה של הלקוח. ואז כאשר מבררים כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ממילא יש יותר סיכוי למכור את המוצר ללקוח. לעומת זאת, המוכר שמגדיל ראש, שהוא מוכר חכם, הוא לפעמים יהיה יותר בטוח בעצמו שהוא הבין את ההתנגדות של הלקוח, וממילא הוא פחות יטיל בה ספק, וממילא הוא יאבד את העסקה. ...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
... לטוב, ואיך להסביר את היתרונות האלו בצורה משכנעת. בנוסף, הוא חייב להבין מה חושב הלקוח שמתלבט או מתנגד, מה הסיבות להתלבטות שלו, ואז לפרק את ההתנגדויות האלה אחת אחת. האם אפשר לשכנע אדם כאשר המשכנע עצמו לא בטוח לגמרי? עוד נקודה חשובה שאליעד מדבר עליה היא ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
6:38אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ. ... ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, ... ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן. אליעד ממחיש זאת באמצעות דוגמה מעולם ... הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: ... נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך ... להתחשב במה שנראה לך הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים ... מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על ... לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה שהגיוני לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן לו נוחות. לבסוף, הוא מייעץ לה לעדכן את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא נותנת, ולא לחשוב דרך ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, ... בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת ... רק את המוצר עצמו. לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית. איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב ... להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, ... טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ... הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה ... כעניין טכני בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את ... או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר. לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות? אליעד ... הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ... מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? ... של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה. איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך? לפי אליעד, הטעות ... שחלק משמעותי מאוד מתהליך המכירה הוא היכולת האישית שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים ... היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו אם ... בזכות הקשר האישי והחברי שיצרת איתו. מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך? השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל ... מהמוצר עצמו במכירה? אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר ... ביחסיך עם לקוחותיך. מדוע עצמאים מתקשים ליצור יחסים אישיים טובים עם הלקוחות? אנשים שהיו שכירים והופכים ... בלבד. הם מתמקדים במוצר, בשירות, או ביכולות הטכניות שלהם, אך שוכחים שהלקוח לא קונה רק מוצר אלא תחושה ... הידידותית ומהאופן שבו אתה יוצר איתו קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? ...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
... ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן. אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על ... תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע. כיצד לבנות ... איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, תוך שימוש בטכניקות כמו הצגת בעיות ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים למידע מעמיק, ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו? האם ... האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע. איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות? כאשר בעל עסק אומר יש לי מספיק לקוחות, אפשר להציג לו את העובדות הבאות: עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה ... אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים? גם במקרה שבו ... רק באופן חד - פעמי ולא חוזרים לקנות שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק. מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים? חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא ... נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות ... שהוא כן רוצה כסף, יש לחקור מדוע הוא אינו מזהה את הקשר בין הגדלת מספר הלקוחות לבין הגדלת הרווחים. האם החשש הוא בגלל חוסר ודאות בהצלחה? ייתכן שבעל העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ... אם נביא לו 100 לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתו, הוא יכול לבחור את 10 הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, נניח 150 שח במקום 100, וכך יגדיל את הכנסתו היומית ל - 1,500 שח מבלי לעבוד יותר שעות. חשש מהתעסקות נוספת עם הכסף חלק מהאנשים מרגישים שעוד ... לא יעזבו יש בעלי עסקים שטוענים כי אין להם צורך בפרסום נוסף משום שהלקוחות שלהם קבועים ולא עוזבים. אך במציאות, לקוחות תמיד נוטים להשתנות - חלקם עוזבים, חלקם מפסיקים לקנות, ויש צורך מתמיד בהבאת לקוחות חדשים כדי לשמור על רווחיות העסק. ... לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר. גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את ... עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך ... אומר יש לי מספיק לקוחות הוא בעצם מתכוון להגיד אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר. ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף. אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן ... עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
... שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום. אליעד מסביר שכדי להבין לעומק את ... לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא ... בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את השירות וימשיכו להגיע ואף יביאו לקוחות נוספים. בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא חוסר הביטחון של ... אז גם אם בפועל הייעוץ לא ישיג את התוצאה הרצויה, הוא עדיין סיפק ערך אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום. מה עושים במקרה שבו לא בטוחים בתוצאה? ... או הייעוץ יניבו תוצאה חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי העובדה שהוא סיפק את המידע הכי ... אמיתיים לחלוטין, הוא לא ירגיש יותר אי - נוחות לבקש כסף, מכיוון שהוא יודע שהלקוח קיבל את השירות הטוב ביותר שהיה יכול לספק. אליעד נותן דוגמה נוספת מתוך סיפורי מעשיות רבי נחמן מברסלב, שם מתואר אדם חכם שהיה מתייסר לאחר שנתן שירות רפואי, מכיוון שלא תמיד הצליח לרפא את הלקוחות שלו. ההקלה מגיעה כאשר האדם מבין שהוא עשה הכל כדי לתת את השירות הכי נכון ואמיתי שהיה מסוגל לתת, ואז הוא מפסיק ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח יגיע? היא רק לכאורה שאלה ... אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר אין מים, אפשר לתת לו תחושה טובה של ... נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה ... אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות ... פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור ... רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית. כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא נודניק, יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח שלך, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, סוגסטיה, פרסומות בנושאי הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:09:08 - wesi28