... לשכנע לקוח שהמוצר הוא הכי טוב בשוק, חשוב להבין היטב מה המטרה העמוקה שלנו: האם המטרה היא באמת
שהלקוח יחשוב שהמוצר הכי טוב, או
שהלקוח ירכוש מאיתנו את המוצר וישלם עליו כסף. ... כסף). לפעמים מרוב שניסיון השכנוע מתמקד בכך שהמוצר טוב יותר משל המתחרים, דווקא מרחיקים את
הלקוח מלרכוש את המוצר. מה ההבדל בין מהות ... להגיע למהות. לדוגמה, אתה יכול לנסות לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה לשכנע,
הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור ... מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים יותר מהחסרונות שלו.
הלקוח יחליט לקנות את המוצר אם הוא ירגיש ... גדולים יותר מהחסרונות. אליעד מדגיש שחייבים להיות מודעים גם לחסרונות של המוצר, כמו למשל
שהלקוח צריך לשלם כסף, או שהמוצר לא מבצע פעולה ... ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך לשכנע את
הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על ... מהמחיר שהוא משלם. איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של לקוח? אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע את
הלקוח, צריך לדעת להפוך אפשרי למחויב ומחויב לאפשרי. לדוגמה,
כשהלקוח חושב שחיסרון מסוים במוצר הוא מחויב ... כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה הוא רק אפשרי, כלומר, שאפשר להסתדר גם בלי מה
שהלקוח חושב שחייב להיות במוצר. ולהפך, את היתרונות של המוצר
שהלקוח רואה רק כאפשריים, צריך להפוך למחויבים, כלומר, להראות שאלה דברים שחייבים להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של
הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה. איך להשתמש במניפולציה חיובית בשכנוע? אליעד כהן מביא דוגמה לשימוש במניפולציה חיובית כאשר
הלקוח או הילד אומרים לא בא לי. כשילד אומר לא ... לשחק, מה שמקל עליו להחליט לסדר. עוד דוגמה שאליעד נותן, היא להפוך חסרונות שנתפסים כמחויבים אצל
הלקוח או הילד, לאפשריים. לדוגמה, אם הילד ... על ידי השוואה למשהו שהוא כבר עושה בקלות או שהסכים לעשות בעבר. איך לזהות את הרצון האמיתי של
הלקוח או הילד? אליעד כהן מדגיש את חשיבות ...