אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח שלך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בן אדם, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, דיאטת nlp, מדריך אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp הדרכה, NLP לעסקים, לשכנע את חברה שלך, לשכנע גבר להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ניתוח תוכן, nlp עוגנים, NLP לימוד עצמי, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את המנהל, ייעוץ תקשורתי, איך לשכנע לקוח לקנות, מסרים לתת מודע, ייעוץ אישי למנהלים, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, מיומנויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את הבעל, איך לשכנע לקוחות, הצלחה במכירות, לשכנע בעל,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
... היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים. האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים לחלוטין? חשוב להבין שלא תמיד ... עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח . הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך. לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות? הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש ... קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם ... פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי ... לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני. מה הבעיה ... 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה ... דיל טוב, ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן. כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח? חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם: לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר ... וללא משחקים. התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות. איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב ... עסק אמין יותר. לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד. מה חשוב לזכור כאשר נותנים ... הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות ... מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק ... ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר ... היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו. מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח? אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם ... עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם. איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח? צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ... לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים. איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר ... שבו אתה פועל. נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה. התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם. לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות. אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ... ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת באמינות? ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור ולשאול: איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים? ... נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי, ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח? למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע ... בעייתיים, יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך. מדוע לקוחות בעייתיים יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים? אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות ... לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: אני גובה יותר כי אתה בעייתי, אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך. האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב? אליעד מדגיש ... להפוך אותה לכדאית. האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות? אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח ... והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום. לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות: לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי. להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה. ... העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי. דוגמה מעשית נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים. האפשרות הראשונה היא לומר: הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר. האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה? כוח היצירתיות בעסקים ככל שהעסק שלך יידע להפוך ... בעייתיים הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח. לסיכום ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם ...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה: מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו? מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף ... השני בפגישה? איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה? לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר ... שלכם. אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים שיהיה ...
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
... אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין ... למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה. לעומת זאת, כששואלים אדם במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו טוב יותר. במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם נשאל אותו במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?, הוא כנראה יחשוב על דברים כמו מערכת סאונד איכותית או צבע יפה יותר. אלו ... הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר. איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח? למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה מה חסר לך?, יש סיכון שהוא יענה שלא חסר לו כלום. אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם. מצד שני, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו. לדוגמה, אם נשאל אדם מה חסר לך בבריאות שלך?, סביר להניח שהוא יענה לא חסר לי כלום, אני בסדר. אבל אם נשאל במה אפשר ... במכירות ובשכנוע? אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף ... אפשר לשדרג אותך?. כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים: בהתחלה, לשאול את הלקוח: במה אפשר לשדרג אותך? מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו ... באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: האמת היא, שהמערכת שיש לך כרגע לא מספיק נוחה ... לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה. עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו. מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות? המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש ... וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית. כלומר, המטרה הסופית היא ... בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של במה אפשר לשדרג אותך? אל התפיסה של הלקוח שלמעשה חסר לו משהו ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון. לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך? התחל בשאלה במה אפשר לשדרג אותך? כדי לפתוח את הלקוח. אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו. הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך. השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע ...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד שהלקוח יוותר על הרכישה. המחשבה שעוברת להם בראש היא שאם המחיר יהיה גבוה מדי, הלקוח מיד יברח ויחפש מוצר או שירות במקום אחר. אליעד מסביר שיש שני מצבים ... משא ומתן, שבו יש אפשרות לדיאלוג. כאשר המחיר מופיע בפרסום או על מדף, הלקוח רואה את המחיר הגבוה ואם הוא מרגיש שזה יקר לו מדי, הוא מיד ממשיך ... לגבי מחיר של סוכריה, והמוכר עונה לו שהסוכריה עולה מיליון דולר, גם אם הלקוח חושב שהמוכר לא שפוי, הוא עדיין יכול לנהל איתו שיחה ולהבין מדוע המחיר ... רק אם לאחר שהמוכר הציע את המחיר הגבוה, הוא לא ממשיך לנהל דיאלוג עם הלקוח. אם לאחר ההצעה הגבוהה, הלקוח עוזב בלי לדבר, זה סימן שהמוכר לא הצליח לשמור על קשר ותקשורת אפקטיבית. לעומת זאת, אם המוכר שומר על קשר עם הלקוח, תמיד ניתן לפתוח במשא ומתן ולהגיע לפתרון מתאים לשני הצדדים. מה לעשות אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב כך. הלקוח עצמו בדרך כלל ישמח להגיד למה המחיר נראה לו גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש לקבל הנחה או התאמה במחיר, בעיקר אם הוא מעוניין ... עם אותו מוכר. איך להציג הצעת מחיר בצורה נכונה? כדי להימנע ממצב שבו הלקוח בורח בגלל מחיר גבוה, אליעד ממליץ להציג את המחיר כחלק מתהליך של משא ... לך את הצעת המחיר, אשמח שתבדוק ותחזור אליי עם התובנות שלך. בצורה כזו הלקוח מבין שמדובר בדיאלוג, ומרגיש בנוח לבקש הנחה או הסברים נוספים. אליעד ... היא בעצם חלק ממשחק או תהליך מתוכנן מראש. מתי מחיר גבוה באמת יבריח את הלקוח? אליעד מדגיש שמחיר גבוה יבריח לקוח אך ורק אם הלקוח לא מקבל הזדמנות לנהל שיחה על המחיר. אם המחיר מוצג בצורה קבועה ובלתי ניתנת למשא ומתן, לדוגמה במחירון פומבי ללא אפשרות לשיח, הלקוח עלול לוותר מיד. אבל בכל מצב אחר שבו מתקיים דיאלוג, תמיד יש הזדמנות ... ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא לדעת לנהל את הדיאלוג עם הלקוח בצורה חכמה ויעילה. המחיר הגבוה עצמו לעולם אינו הגורם האמיתי לכך שהלקוח בורח, אלא חוסר תקשורת והיעדר דיאלוג נכון. איזה מחיר להציע? ניהול משא ... לתת הנחה ללקוחות? מוצרים יקרים, איך למכור שירותים יקרים? איך לפחד שהלקוח יברח לך? לקוח שאומר יקר לי, למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? איך לא להציע ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, ... פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר ... שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך? חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי. מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: אני צריך את המחיר הכי ... מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד ... על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את ... שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות ... בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, ... קשר למחיר. לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות. איך לזהות את סוג הלקוח? לקוח שמחפש איכות אומר: תן לי את המוצר ... שמחפש מחיר אומר: אני רוצה את המוצר הכי זול שאפשר, לא משנה לי האיכות כל כך. התאמת העסק לסוג הלקוח אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא ... מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר. הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר. ... עבורו. לעומת זאת, עסקים שמתחרים על מחיר, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מחירים נמוכים יותר. הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה ... רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף. הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... איכותי יותר ללא קשר למחיר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה. מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת. השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - האם עדיף להתחרות על איכות בלבד או להיכנס לתחרות על המחיר הזול ... המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם. לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב של מיליון דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם התקציב הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ... תמיד להציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שהלקוח משלם, ללא קשר לגובה התקציב. ככל שהעסק יהיה מקצועי ויעיל יותר, הוא יוכל לנצח בתחרות בכל סיטואציה עסקית, כל עוד הוא לא מתחרה במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו. ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר ... מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן ... איכותי, או תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח שלך, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח שלך, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, תורת המשחקים, קאוצינג בנושא הלקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:01:51 - wesi28