אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, הדרכת אנשי מכירות, דמיון מודרך nlp, להתראיין נכון, תשובות בראיון, גישת NLP, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סדנת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP התניה, NLP ודמיון מודרך, לשתול מחשבות, לשכנע את האשה, איך לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP פירוש, NLP שפע, טיפול בהתנגדות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp מטפל, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP המלצות, לשכנע בחור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע בעל, לשכנע פירוש, סדנאות nlp, NLP דמיון מודרך, לשכנע גבר, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מדריך ל nlp, התמודדות עם התנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לימוד דמיון מודרך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ישנה מאזניים שעל כף אחת מונחות סיבות שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ... מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה. מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר. אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות. כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה? כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו מנטרלים בהדרגה את הסיבות שהלקוח מציג להתנגדות ומפחיתים את כובד המשקל של הצד השלילי במאזניים. כיצד מגדילים את היתרונות עבור הלקוח? השיטה השנייה היא להגדיל את הכף החיובית במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ישנם יותר יתרונות מעשיים, אפילו אם המוצר לא תואם בדיוק את דרישותיו הראשוניות. איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת? אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא שולחן באורך 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 סמ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות. מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות? השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר. מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע? מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא שהחסרונות לא מוסתרים מאחורי הטבות מפתות. בנוסף, גם אם המוכר טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה. כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה? אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח. הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים. באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר. איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח? אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך שאין בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון ... והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר ה
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב ... עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר ... במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. ... הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו ... ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק. איך להבין מה באמת יקר ומה לא? חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית ... לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל הכנסה גבוהה, אותו מוצר בדיוק עשוי להיחשב זול ביחס ... מוצר שנתפס כיקר: להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור. לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק. לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד. להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה ... דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם? כל עוד התשובה לכך ... בלב שלם. האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח? נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים שאפילו אם הלקוח יקבל אותם בחינם, הם לא יהיו שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, ... לשאול את עצמם: האם המחיר שמשולם על ידי הלקוח שווה את התועלת שהלקוח יקבל? אם התשובה היא כן, אז למעשה, אין סיבה לחוש אי - נוחות ... איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר ... והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה ... עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר? - מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור. - מוצר נחשב יקר רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר. - גם מיקום וזמינות משפיעים - אם לקוח נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר ... - המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק. ... במכירת מוצרים יקרים? 1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם? 2. בחן את השוק - אם המוצר ...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
9:14לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... בלבד. מדוע שידור הצלחה מושך אנשים לקנות או להאמין לאדם מסוים? אליעד הסביר שבני אדם מניחים שאם מישהו מצליח, כנראה שהוא בעל ניסיון, מיומנות, ידע או שיש לו לקוחות רבים. המחשבה היא שאם הוא הגיע להצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יודע מה הוא עושה, ולכן כדאי לקנות ממנו או להאמין לו. לדוגמה, אליעד הביא את ... כשידור הצלחה. האם תמיד נכון לשדר הצלחה? אליעד הדגיש שאין תשובה חד משמעית. זה תלוי במטרה של האדם. לפעמים כדאי להציג הצלחה כדי להגביר את הביטחון אצל הלקוח הפוטנציאלי, ולפעמים כדאי דווקא להסתיר הצלחה או ממון כדי לעורר הזדהות. לכן יש לבדוק בכל פעם: מה אני רוצה שהוא יחשוב עלי? ואם משדרים ... אליו לרצות לקנות ממנו. אליעד: כי מניחים אולי הנחת יסוד שאומרת תראה אם הוא הצליח אז איך הוא הצליח בגלל שהוא מכר הרבה, אם הוא מכר הרבה כנראה שהיו לו הרבה לקוחות, הרבה לקוחות כנראה שהוא יותר מיומן כנראה שאם קנו ממנו כנראה שהוא טוב. נגיד לדוגמה נגיד הדת מה היא אומרת? היא אומרת אנחנו כבר שלושת אלפים שנה ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה ... שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות בהן הוא מרגיש ... עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי ... לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה ... הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה איתך שהוא מבטל את האני שלו והופך ... אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה עיר, איפה למדת? פה ופה גם ... באותו מקום, לא בקטע של שקר אלא בהנחה נגיד שלמדת באותו מקום וואלה גם אני למדתי באותו מקום אז הלקוח ברגע שמספרים לו על דברים דומים הלקוח מתחיל להרגיש הזדהות אומר מה זה כאילו אנחנו די דומים אז אנחנו חושבים באותו ראש אנחנו אותו ראש, אנחנו אותו אני, ... לדוגמה? בן אדם נגיד אוכל ארוחת בוקר כולם אוכלים ארוחת בוקר נניח, אוקי ולכן אם לדוגמה אתה יודע שהלקוח אוכל ארוחת בוקר וגם אתה אכלת ארוחת בוקר ותגיד ללקוח וואלה גם אני אוכל ארוחות בוקר מהיבט מסוים אתה כמו הלקוח. אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר לך אכלתי היום ארוחת בוקר בבית קפה מסוים אתה אומר לו וואלה גם אני אכלתי ארוחת בוקר בבית קפה הזה זה לדוגמה דווקא כן יוצר קרבה עם הלקוח. אבל מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, לדוגמה נגיד שהלקוח הוא כל דבר שכל אחד יחשוב איזה משהו שאך ורק הלקוח הוא כזה, הוא נשוי בדיוק אח שלו לזה והוא נשוי לזה בדיוק איזה קונסטרוקציה מסוימת שגם אתה בדיוק כמוהו. אוקי בדברים כאלה אם מצליחים למצוא במה הלקוח שונה משאר האנשים, לא באופן כללי הוא גר פה? גם אני גר פה לא, מעבר לזה לא במקום זה מעבר לזה או להתמקד במהותי ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל ... להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהחוויה של דחייה ... נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב ... דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות ... עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים ... מתמשך. למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים לא מלקוח? הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו ... מבחינתו. איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח? אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח: להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות ... שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה ... מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים: סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה ... נקודת המיקוד שלו מהמכירה למען עצמו למכירה למען הלקוח. כאשר המוכר מתמקד בפתרון בעיות ללקוח, הסירוב של הלקוח לא נתפס ככישלון אישי שלו, אלא כבעיה של הלקוח עצמו. כך הוא יכול להרגיש פחות רע במקרה של סירוב, מאחר שהוא מאמין שבסופו של דבר מדובר בבחירה של הלקוח ולא רק בהצלחה או בכישלון שלו. מה הנוסחה להצלחה בעבודה ... שלך והפוך כל סירוב להזדמנות ללמידה ושיפור. התמקד בלקוח ובצרכיו ולא רק בעצמך. אליעד מדגיש שההתמודדות עם סירובים ... ותחווה פחות קושי בעבודתך. איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות ... למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
... דיבר על המושג חשיבת יש בהקשר של מכירות, כלומר, הגישה שבה המוכר מאמין שהוא יכול למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. הוא מציין שחשיבת יש עוסקת באמונה שהכל אפשרי. על פי ... גבוה יותר להצליח. היכולת להאמין בכך מעלה את הסיכוי של המוכר להימנע מבעיות כמו דחיית לקוחות. מחשבה זו מקדמת את המוכר להתמודד עם התנגדויות, גם כאשר הדברים ... יש? עם זאת, אליעד מציין כי ישנם גם חסרונות בגישה של חשיבת יש. אם המוכר מתעקש למכור ללקוח שאין לו סיכוי אמיתי למכור לו את המוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים על לקוחות שאין להם עניין במוצר. התעקשות כזו עשויה להוביל לבזבוז משאבים ולהפסד זמן, במקום להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע את הרכישה. כלומר, חשוב לדעת להפסיק ולזהות את המצבים שבהם אין סיכוי אמיתי למכירה ולהתמקד בלקוחות פוטנציאליים יותר. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה על מכירות? ... היא חשובה ביותר על מנת למנוע כישלונות במכירה. כאשר המוכר חושב אני לא יכול למכור, הלקוח הזה לא יקנה ממני, מחשבות כאלה מחבלות בהצלחת המכירה. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור את המוצר, גם אם לא כל הלקוחות יקנו ממנו, הסיכוי להצליח יהיה גבוה יותר. מהי חשיבת שפע ואיך ... אליעד, היא הדרך בה המוכר רואה את האפשרויות למכירה בצורה רחבה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד בלבד, חשיבת השפע גורמת למוכר לראות את כל הלקוחות כלקוחות פוטנציאליים. גישה זו מעניקה למוכר תחושת אופטימיות, שמירה על ... אך יש צורך במידה של זהירות. יש מצבים שבהם המוכר לא יכול למכור למישהו באופן ריאלי, כי הלקוח לא מעוניין במוצר או אין לו את הצרכים המתאימים. אליעד מציין כי ... הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין בעצמו ובמוצר שהוא מוכר, גם אם לא כל לקוח יקנה ממנו, הוא ימשיך להתמיד במכירה. האמונה הזו היא מקור ... יש ואיך היא משפיעה על מכירות? ההסבר על חשיבת יש עוסק בשיטה לחשוב שיש אפשרות למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. מדובר בגישה פסיכולוגית שבה המוכר מאמין שהוא יכול ... לצד היתרונות של חשיבת יש, ישנם גם חסרונות. אחד החסרונות העיקריים הוא כשמוכר מתעקש למכור ללקוח, למרות שאין לו סיכוי להצליח. המוכר עלול לבזבז זמן ומשאבים על לקוחות שאין להם עניין אמיתי במוצר, במקום להתמקד בלקוחות שיש להם פוטנציאל לקנות. אליעד מציין כי חשיבת יש יכולה להוביל ... במכירה? אחת הסיבות העיקריות שהמכירה נכשלת היא כאשר המוכר חושב בצורה שלילית על עצמו ועל הלקוח. מחשבה של אני לא יכול למכור או הלקוח הזה לא יקנה ממני מחבלת בהצלחת המכירה. כל מחשבה שלילית שמטרידה ... את חשיבת השפע, שהיא הגישה שלחשוב על אפשרויות רבות להצלחה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד, חשיבת שפע מאפשרת למוכר לראות את האפשרות למכור בכל מקום ... מציין כי החשיבה שיש למכור לכל אחד לא תמיד מועילה. אם המוכר לא מבצע חקירה אמיתית על הלקוח ומבין שהוא לא באמת מעוניין במוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים. חשוב לדעת מתי להפסיק ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את הרכישה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות ... בצורה מיידית הוא האמונה ביכולת האישית שלך. אם אתה מאמין שאתה יכול למכור, גם אם לא כל הלקוחות שלך יקנו, אתה עדיין תצליח כי תמשיך להאמין ביכולת שלך למכור ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך ... לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, ... איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר ... לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא ... הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר ... להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור ... השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות ... כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן: מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי? איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים מישהו בעולם? אם ... לא נועד עבורם? איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם ... ישתמש במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ... שלי? איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: ... מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת. איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי בינוני רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף? מהם היתרונות של ... שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך? ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל ... המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב ... שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ל
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את ... לשכנע ילד לסדר? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? איך לשכנע ילדים? איך לשכנע לא להיפרד? איך לשכנע לא להתגרש? איך לשכנע ללמוד? איך לשכנע לקוח? איך לשכנע לקוח לקנות? איך לשכנע לקוח לרכוש? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך לשכנע לקוחות? איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לשכנע מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא ... שיחת שכנוע לא טוב שכנוע לא נכון שכנוע להגדיל שכנוע להגדיל מכירות שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות שכנוע למנהלים שכנוע למתקדמים שכנוע לקוח שכנוע לקוחות שכנוע מהיר שכנוע מהסיבה הלא נכונה שכנוע מהר מידי שכנוע מוחלט שכנוע מוסווה שכנוע מוקדם מידי ... איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לכך? איך לגרום לכך ש איך לגרום לכך שלא יבגדו בי? איך לגרום ללקוח? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום ללקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? איך לגרום ללקוח לרצות? איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום ללקוח לשנות? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח שלך? איך לגרום ללקוח שלך לקנות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למוטיבציה? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? איך לגרום למטופלים להמליץ ... על איך להשפיע על אנשים? איך להשפיע על האקס שלך? איך להשפיע על האקסית שלך? איך להשפיע על הבן שלי? איך להשפיע על התת מודע? איך להשפיע על לקוח? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על עצמי? איך להשפיע על עצמך? ...
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
... ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון שוק של 100 מיליארד דולר או 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים. הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא רווחים עצומים בזמן קצר, ובכך להלהיב אותו. אליעד כהן ... להצלחה. כאשר הם מציינים שהשוק שווה מיליארדי דולרים או שיש 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים, הם שוכחים את אחד הגורמים החשובים: התחרות. כאשר שוק כה גדול נחשב לפוטנציאלי, כמעט תמיד ישנם הרבה מתחרים. לדוגמה, אם ... לזכור שיש הרבה מפתחים אחרים שיכולים להיכנס לאותו תחום ולהתמודד על אותם לקוחות. מה גורם להצלחה הגדולה של חברות ולהצלחה של יזמים? יזמים לעיתים קרובות טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה בשוק מסוים בהכרח מבטיחה ...
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
... בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח ... כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. התשובה תהיה תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד. מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק ... ביותר. מסקנה: לא תמיד לא יודע הוא חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים ... וודאות או מקצועיות? כיצד להצליח בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא ... וכו. רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד. האם לקוח מעדיף אדם שיודע? באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר אני לא יודע. כיצד למכור לא יודע כיתרון? על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך ... את הפתרון הטוב ביותר על בסיס הנתונים שיגיעו אליי. מסקנה לא תמיד לא יודע הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. שכנוע ומכירות ניהול תקשורת עם לקוחות פסיכולוגיה של החלטות השפעה ושיווק חשיבה ביקורתית ואי - ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מאמן עיסקי, פרסומות בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 04:57:29 - wesi28