... את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר
ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה ... ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום
ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר
ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, ... כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי
שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו
לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי ... וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר
הלקוח . מה הקשר בין מחויב ואפשרי ... זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את
הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר
הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה ... יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן להימנע ממנו. ברגע
שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא נטה ... מדויקת בכיצד להתמודד עם התנגדויות ולהוביל לפעולה. בין אם מדובר בשיחה עם
לקוח, בעבודה עם ילדים או בניהול משא ... לא. איך חלוקה למחויב ואפשרי משפיעה על קבלת החלטות? אפשר לתת דוגמה,
לקוח חושב על מוצר מסוים, ויכול להחזיק ... אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל
שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו באופן מחייב, ... במצבו הנוכחי ולא לשנות דבר. לכן, אם רוצים לחתום עסקה, חשוב להביא את
הלקוח למצב שהוא משוכנע לחלוטין שהפעולה ... בדיבור מחויב ואפשרי במכירות או במשא ומתן? במצב של מכירה, רוצים
שהלקוח יאמין בצורה מוחלטת שהוא זקוק ... לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם
הלקוח מעלה התנגדות, כמו זה יקר לי, הוא ... לך יקר, ואולי יש בזה גם תועלות נוספות בצורה זו, ההתנגדות שלו נחלשת. אם
לקוח בטוח שהוא לא רוצה מוצר (דיבור של ... צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום
ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר ... וודאי, אין אפשרות אחרת, זה הפתרון הנכון, אתה פשוט חייב את זה. ברגע
שהלקוח מפנים שהצד שלנו וודאי, הוא יטה ... מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא
לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש ... לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של
לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש ... ככה ורעיונות שהם מבטאים דבר שיכול להיות ככה. מה זאת אומרת כל רעיון נגיד
לקוח נגיד חושב שהמוצר טוב אז המחשבה שלו ... וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת אני צריך את המוצר
הלקוח חושב לעצמו בראש אני צריך את המוצר, ... שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים
שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר ... אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של
לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש ... למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה זאת אומרת? שהוא יגיד
ללקוח אתה יודע המוצר הזה יכול להתאים לך, ... לך בוודאי שכן. עוד פעם יש גם מקרים כאלה ויש גם מקרים שבהם בשביל למכור
ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו אתה חייב ... על המוצר מדברים ב , רק לא מדברים במילים של גם, זאת אומרת אסור לבטא
שהלקוח לא צריך את המוצר. יש לנו גם יש לנו ... ספק. המהות היא כשבן אדם רוצה לדבר במוחלטות לסגור את העסקה, לדחוף את
הלקוח לחתימה לשכנע את האנשים לבצע את ...