אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, להתמודד בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp לימוד חינם, טריקים לשכנוע בטקסט, אומנות הראיון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, nlp עוגנים, לשתול מחשבות, nlp למתחילים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP דיאטה, ייעוץ רטורי, nlp מזה, nlp תרגול, סודות הרטוריקה, NLP הרצאה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, קורס מכירות, סדנאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מדריך ל nlp, יכולת שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע שכן, לשכנע את אמא, הזדהות רגשית, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
... לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור ... דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של הלקוח. לדוגמה, אם המוצר עולה 300 דולר, ואיש המכירות אומר לעצמו אני לא הייתי קונה את המוצר הזה ב - 300 דולר, הוא שוכח שייתכן שללקוח יש מיליונים, ועבורו הסכום אינו משמעותי בכלל. אפילו במצב קיצוני, למשל שהלקוח הוא הומלס, ויש לו רק עשרה דולר, והוא צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש ... ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך?, למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. כאשר נותנים ללקוח הנחה מוגזמת או לא הגיונית, הלקוח עשוי לחשוב שמלכתחילה ניסו לגנוב אותו או לרמות אותו. למשל, אם איש המכירות ביקש 100 ועכשיו מבקש רק 50, הלקוח יכול לתהות האם בתחילה ניסה להרוויח עליו באופן לא הגון, ולכן עלול להימנע מרכישה בכלל. באופן ...
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
... רוצים גם וגם. האדם הממוצע לא רוצה אהבה רבה מדי וגם לא אהבה מועטה מדי. הוא רוצה את זה בדיוק באמצע, במינון נכון. כדי להסביר את העניין, אליעד נותן דוגמה של לקוח שנמצא בחנות ורוצה לקנות מוצר. אם המוכר יאמר לו שהמוצר גרוע מאוד ושהוא לא כדאי, הלקוח כמובן לא יקנה אותו. מצד שני, אם המוכר ישבח את המוצר יותר מדי ויגיד שזה הדבר הכי טוב בעולם, הלקוח גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו עיקרון פועל גם כאשר מדובר במחיר: מחיר זול מדי או יקר מדי יכול להרתיע את הלקוח. צריך תמיד למצוא את האמצע ... רוצה שיאהבו אותו או כמה הוא רוצה אם בן אדם רוצה גם וגם איך אפשר לדעת כמה הוא רוצה מהאגף הזה וכמה הוא רוצה מהאגף הזה זאת השאלה הבנת את השאלה שאלה פשוטה, יש לקוח שאתה בא למכור לו מוצר אם אתה ...
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
... מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות , למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, ... לרכוש את המוצר במקום אחר בזול יותר. התחושה הזו הולכת ומקצינה: גם אם כל האנשים האחרים מוכרים באותו מחיר או אף יותר גבוה, האדם עדיין מרגיש שהוא גונב, כי הוא מודע לאפשרות שהלקוח יכול היה לקנות במקום זול יותר. אליעד מסביר שהתהליך מתחיל בכך שהאדם מטיל ספק בשאלה אם הפעולה שלו מוסרית ...
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי / יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה?
... בך, האם היית רוצה שאנחנו נהיה בכנסת, כדי שנוכל לדאוג לך? הסבר: השאלה הזאת בוודאות תיצור את התשובה כן. כי זה מנטרל את העניין של אחוז החסימה. ובעולם המכירות, זה בעצם גורם ללקוח לומר שהוא רוצה את המוצר. בניסוח השאלה יש שימוש במילה אנחנו, כדי לשדר לבוחר, שהוא עצמו נבחר לכנסת יצירת הזדהות אישית. בנוסף, השאלה אומרת כדי שנוכל לדאוג לך. זאת שתילת מחשבה ...
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
11:33טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
... ובסופו של דבר מדובר במערכת יחסים רופפת שאינה מבוססת על הערכה הדדית. זה כמו למכור מוצר ללקוח שלא באמת רואה בו ערך, אלא פשוט נכנע ללחץ. במצב כזה, מאחר שהלקוח לא באמת משוכנע שהמוצר שווה, הכל עלול לקרוס או להפוך ללא מספק ... צודק אתה צודק זאת אמת אמת יש לה תעודה משוגעת. אבל זה לא משנה היא בסוף צריכה לרצות אותך הלקוח שלך משוגע והוא לא רוצה לקנות את המוצר במילים אחרות זה לא משנה ...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
... מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה ... הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - למה זה כל כך יקר? - המוצר הזה לא שווה את ... לבקשה שלך. לאחר מכן, במקום להגיע לעסקה, תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: ... קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי של הלקוח, דבר שמאפשר למוכר להרגיש אמפתיה כלפיו. כאשר המוכר מבין שאתה מעריך את ... לתת הנחה למישהו שמזלזל במוצר שלו או בפעילות העסקית שלו? בסופו של דבר, כל אדם זכאי לקבוע את המחיר שהוא רוצה לגבות, ואם הלקוח אינו מרוצה מהמחיר - הוא תמיד יכול ללכת למקום אחר. הדרך הנכונה - הערכת ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... הכנה מספקת. טעויות כאלו עשויות לגרום לאובדן אמון ולדחייה מצד הלקוח או בן הזוג. אליעד כהן מסביר את החשיבות של הכנה והתאמת המוצר או השינוי לפני ... הוא כאשר אדם מאמין במוצר שלו ובטוח שהוא טוב. הוא מציג אותו ללקוח או בן הזוג, אך לא מקבל את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר ... האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק את המוצר ומגלה שמדובר בדיוק באותו המוצר, רק עם עטיפה חדשה? במקרה כזה, הלקוח לא רק שיבטא תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם ... בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה. כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג? במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב ... האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש לבצע שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את ... ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה בצורה נכונה לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא ... מצד השוק. הצגת מוצר בצורה חפוזה ללא הבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח תוביל לכישלון. יש להימנע מהצגת פרזנטציה מוקדמת מדי, ויש להמתין עד שהמוצר באמת ... פרזנטציה מוקדמת מדי או חזרה עליה ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח. תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין התקדמות אמיתית. כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה ... רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים. איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? מה הטעויות הנפוצות בהצגת מוצר חדש? איך לדעת ... אדם רוצה למכור משהו, הוא בטוח שהמוצר שלו טוב ולכן מציג אותו ללקוח. אך אם הלקוח מסרב, המוכר עשוי להרגיש לחץ ולנסות לשנות את המוצר באופן שטחי במקום להבין מה בדיוק לא עבד בפעם הראשונה. איך חוסר סבלנות פוגע באמון של הלקוח? כאשר אדם מציג מוצר, מקבל סירוב, ואז משנה את המוצר מעט ומנסה שוב לשכנע את הלקוח - הלקוח מזהה שמדובר כמעט באותו המוצר. במקרה כזה, לא רק שהמוצר לא משתנה מספיק, אלא שהלקוח מתחיל לאבד אמון במוכר, כי הוא מרגיש שהוא מקבל משהו ממוחזר ולא פתרון אמיתי. אם אותו תהליך חוזר על עצמו כמה פעמים, הלקוח עלול לאבד כל אמון במוצר או במי שמנסה למכור אותו. איך זה קשור להחזרת אהבה ... אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי. איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן בת זוג? במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב ... באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי ... אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא ... מוקדם מדי או חזרה עליה שוב ושוב ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח. - תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין כאן התקדמות אמיתית. - כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה ... המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים. איך לגרום ללקוח לתת בי אמון? איך להחזיר אקסית בלי לאבד את האמון שלה? מה הטעויות הנפוצות בהצגת ... למה אנשים לא קונים למרות שהמוצר טוב? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי ... למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
... כאשר הוא בעצם משדר את המסר ההפוך. איך דוגמת הפלאפל והשניצל מסבירה את הקשר בין שיווק עצמי לאופן שבו אנשים נמשכים אלינו? כפי שדוגמה של אדם המוכר פלאפל לא יכול להתפלא כאשר הלקוחות רוצים רק פלאפל ולא שניצל, כך כאשר אדם משווק את עצמו על בסיס יופי או כסף, הוא מושך אליו אנשים שמעוניינים בדיוק בזה. אם רוצים ... הוא מושך אליו אנשים שמחפשים בדיוק את זה. כדי לגרום לאנשים לראות בך משהו אחר, צריך להציג ולשווק את המשהו האחר - בין אם מדובר באופי, באהבה או בחוכמה. לא ניתן למכור פלאפל ולצפות שהלקוחות יבקשו שניצל. איך משלבים בין המראה החיצוני לבין תכונות נוספות? אפשר כמובן להמשיך לטפח את המראה או להשקיע בנכסים חיצוניים, אבל ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
... למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח , להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את ... לך אופציות נוספות, מה שמעלה את הערך שלך בעיני המראיין וגורם לו להרגיש שאתה מועמד מבוקש. איך להפוך את הלקוח למי שמוכר את עצמו? באופן דומה, במכירות, עליך לשדר ללקוח שאתה לא מנסה רק למכור לו. במקום לנסות לשכנע אותו לקנות ממך, ... אותו למכור את עצמו לך. לדוגמה: למה אתה מעוניין דווקא במוצר הזה? האם אתה בטוח שזה המוצר שמתאים לך? כך, הלקוח יתחיל להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא ראוי לקנות את המוצר, ... אופציות נוספות, המראיין מתחיל לראות בך מועמד מבוקש יותר, מה שמעלה את הסיכוי שירצה בך. מכירות - לגרום ללקוח לרצות אותך אם אתה איש מכירות ורק מנסה לשכנע את הלקוח לקנות ממך, אתה עלול לשדר נואשות. במקום זאת, הפוך את התהליך: בדוק אם בכלל מתאים לך למכור ללקוח הזה. שאל אותו למה הוא מעוניין דווקא במוצר שלך. תן לו להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא לקוח ראוי. כך, אתה מעלה את הערך שלך בעיניו ויוצר יותר ביקוש. איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוחות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, שכנוע, לקוחות בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 06:49:59 - wesi28