... שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם
הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת ... דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת אם תרצה לעומת כשאתה רוצה, שכן המילים האלה יוצרות הבדל בתחושת הביטחון וההתחייבות
שהלקוח חש. למשל, כשאומרים כשאתה רוצה מניחים
שהלקוח ודאי ירצה, בעוד שאם תרצה משאיר לו אפשרות בחירה. הוא נותן דוגמה נוספת להבחנה דקה בין שימוש במילה הרגשתי לעומת הרגשת או הרגשנו. כל מילה שנבחרת יוצרת אצל
הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר
ללקוח: החומר מאוד יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה,
הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ... יותר, המוח נעשה חזק ומדויק יותר, ומסוגל בזמן אמת לבצע פילטרים מהירים של מילים נכונות או לא נכונות. כך, ברגע שתעמוד מול
לקוח, תהיה מסוגל לבחור במילים ... את פתרון הבעיה, הוא מסביר שבחירת המילים נכונה משפיעה מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית
הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר,
הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן ... למה כל מילה חשובה כל כך במכירה ובהשפעה? אחד הנושאים המרכזיים שנדונו הוא חשיבות תשומת הלב לכל מילה בתהליך המכירה. כשמדברים עם
לקוח, לכל מילה יש משמעות והשפעה ... במקום הרגשתי או הרגשנו, לפי המטרה שעומדת מאחורי השימוש במילה. הרעיון הוא שכל מילה יכולה לחזק או להחליש את היכולת לשכנע את
הלקוח, ולכן חשוב מאוד לשים לב ... אליעד העלה את החשיבות של פיתוח חשיבה מאומצת שתתמקד באופן שבו מוציאים מילים מהפה. זה כולל ניתוח שחמט של כל משפט: אם אגיד X,
הלקוח יחשוב כך, ואם אגיד Y,
הלקוח יחשוב אחרת. למה כדאי לנתח ... לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים היה לעבוד בoffline. המשמעות היא לנתח את הפעולות והמשפטים שאומרים ביום - יום, לא מול
הלקוח עצמו אלא לבד או באמצעות ... מילים מהפה, הן עוברות בראש לחלקיק שנייה. לכן, ניתוח ומודעות למחשבות מקדימים את היכולת לבחור בדיוק את המילים הנכונות מול
הלקוח. לדוגמה, אם תוך כדי הליכה ... הזה? למה לא אמרתי אני רוצה לגור פה או אני רוצה לגור בבניין הזה? תרגול מתמיד של שאלות מסוג זה יעצב את החשיבה כך שבזמן אמת, מול
לקוח, תהיה כבר יכולת אוטומטית ... למוח, אשר מכשיר אותך לזהות מיידית מתי מילה אחת נכונה ואחרת פחות נכונה. כך מרחיבים את טווח ההשפעה מול אנשים, בין אם מדובר
בלקוח או בכל אינטראקציה חברתית ... לרמת הנשימה. כשמקפידים מאוד על כל מילה ועל כל פעולת דיבור, זה מקנה יכולת דיוק גבוהה מאוד. ברמה המעשית במכירות, כשנמצאים מול
לקוח או מול אדם שרוצים לשכנע, ... לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה? עלתה דוגמה שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ספציפית של
הלקוח. במקום לומר החומר מאוד יקר, ... משפט כמו כך נפתור לך את הבעיה, כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את
הלקוח לחתום מהר יותר. מהן התובנות ... להצלחה של המכירה, הוא? לשים לב לכל מילה שאתה מוציא מהפה ולכל פעולה שאתה עושה. נכון? בא נדבר על נושא של מילים, כשאתה מדבר עם
הלקוח כל מילה לשים לב מה אתה אמרת, ... מה ההתנגדויות שלך לבוא לכל מילה. אליעד: מה הנוסחה הכללית, מה הדרך באופן כללי לשפר את היכולת שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר עם
לקוח כל מילה שאתה מוציא מהפה שלך ...