... שבהן משתמשים בשיחה עם
הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת אם ... בתחושת הביטחון וההתחייבות
שהלקוח חש. למשל, כשאומרים כשאתה רוצה מניחים
שהלקוח ודאי ירצה, בעוד שאם תרצה משאיר לו אפשרות בחירה. הוא נותן דוגמה נוספת להבחנה דקה בין שימוש במילה הרגשתי לעומת הרגשת או הרגשנו. כל מילה שנבחרת יוצרת אצל
הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר
ללקוח: החומר מאוד יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה,
הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה? אליעד מציג את השאלה, כיצד ניתן לפתח מיומנות ... לא נכונות. כך, ברגע שתעמוד מול
לקוח, תהיה מסוגל לבחור במילים המדויקות ביותר שישפיעו על תוצאות השיחה. מה הקשר בין רבי נחמן למיומנות מכירה? אליעד מביא דוגמה מרבי נחמן, שאמר כי ... מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית
הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר,
הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מהמתנה והתלבטות לחתימה מיידית. מהי התועלת המרכזית של אימון קבוע ... בתהליך המכירה. כשמדברים עם
לקוח, לכל מילה יש משמעות והשפעה על כושר השכנוע ועל יכולת המכירה. לדוגמה, לעיתים מומלץ להשתמש באם במקום כש..., או להפך, לפי ההקשר. במקרים אחרים, ... או להחליש את היכולת לשכנע את
הלקוח, ולכן חשוב מאוד לשים לב לאופן שבו בוחרים ומנסחים מילים. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה ולהפוך לשכנע טוב יותר? הודגש כי אין די בצבירת ... שחמט של כל משפט: אם אגיד X,
הלקוח יחשוב כך, ואם אגיד Y,
הלקוח יחשוב אחרת. למה כדאי לנתח דיבור יומיומי באופליין? כדי לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים היה לעבוד בoffline. המשמעות היא לנתח את הפעולות ... שאומרים ביום - יום, לא מול
הלקוח עצמו אלא לבד או באמצעות הקלטות. לדוגמה, אם אמרת לחבר אם תרצה במקום כשאתה רוצה, שאל את עצמך מדוע בחרת דווקא במילה הזו. כך תוכל לאבחן אם המילה ... בדיוק את המילים הנכונות מול
הלקוח. לדוגמה, אם תוך כדי הליכה ברחוב עלתה מחשבה: הייתי רוצה לגור בבית היפה הזה, אפשר לשאול: למה אמרתי הבית היפה הזה ולא במקום הזה? למה לא אמרתי ... את החשיבה כך שבזמן אמת, מול
לקוח, תהיה כבר יכולת אוטומטית לבחור את המילים הכי מדויקות שמשפרות את יכולות המכירה. איך תרגול כזה מוביל לתוצאות יוצאות דופן במכירות? כשמאמצים את ... מול אנשים, בין אם מדובר
בלקוח או בכל אינטראקציה חברתית אחרת, ומשיגים יכולת שכנוע גבוהה בהרבה. מהי הדוגמה של רבי נחמן ואיך היא קשורה למיומנות מכירה? הועלתה דוגמה שרבי נחמן ... המעשית במכירות, כשנמצאים מול
לקוח או מול אדם שרוצים לשכנע, הדיוק הזה משפר את כושר השכנוע ואת התועלת של השיחה. איך לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה? עלתה דוגמה שבה איש ... כי הוא פותר בעיה ספציפית של
הלקוח. במקום לומר החומר מאוד יקר, יכול היה להוסיף משפט כמו כך נפתור לך את הבעיה, כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את
הלקוח לחתום מהר יותר. מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע? לעבוד באופליין - לנתח הקלטות ודיאלוגים מהיום - יום, ולשאול למה השתמשתי ... נושא של מילים, כשאתה מדבר עם
הלקוח כל מילה לשים לב מה אתה אמרת, מה הוא אמר, תשתמש במילה שלו וכו. אנחנו נכנסים לשאלה היא איך מפתחים את המיומנות הזאת. איך מפתחים את המיומנות של ... שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר עם
לקוח כל מילה שאתה מוציא מהפה שלך אתה ממש כמו בשחמט, אתה עושה את כל החישובים, אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אוסיף את ...