... צרכי
הלקוח, 2 סוגים של צרכים של
הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי
הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי
הלקוח? איתור צרכי
הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי
הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי
הלקוח , למה לאתר את צרכי
הלקוח? איזה צרכים של
הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי
הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות
ללקוח? איזה צרכים של
הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי
לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של
הלקוח ואיזה צרכים של
הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי
הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי
לקוח לאתר? איזה צרכי
לקוח לא לאתר? ועוד. אז בעיקרון את צרכי
הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי
שהלקוח כבר רכש את המוצר שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר את צרכי
הלקוח, כדי לספק
ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך. לדוגמה,
לקוח שרכש מוצר מקרר, נצטרך לדעת להיכן
הלקוח רוצה שהמוצר שלו יגיע. או לדוגמה
לקוח שרכש שירותי יעוץ אישי, נצטרך לדעת מה בדיוק הוא רוצה וצריך לדעת כדי לתת לו יעוץ. או לדוגמה
לקוח שרוכש שירותי עורך דין פלילי, במקרה כזה נצטרך לדעת מה בדיוק
הלקוח צריך, כדי שנוכל לספק לו בדיוק את מה שהוא צריך בהתאם לצורך שלו. אחזור שוב: אחרי
שהלקוח כבר רכש את השירות מוצר, אז במידה ונרצה לגרום
ללקוח להיות מרוצה ולספק לו את השירות הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של
הלקוח, כדי שנוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, ...