אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, nlp הפרעות אכילה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp דוגמא, לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שפת גוף, להתכונן לראיון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP טיפול בחרדות, איך לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בעל, יועץ אסטרטגי, איך לשכנע גבר, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, איך למכור יותר, שינוי הרגלים nlp, איך לשכנע עובדים, התמודדות עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע דוד, איך למכור יותר טוב, איך להצליח למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, nlp לחינוך ילדים, nlp טריקים, אסטרטגיות שכנוע, לימוד דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, אימון אישי, NLP דוגמאות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותשירות לקוחותאיך לדבר עם לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםאיך לשדר ללקוחותטיפול בהתנגדויות לקוחותלהעביר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותלקוחות טוביםרצון הלקוחותלקוחות קיימיםלהצליח למכור ללקוחותהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי ... בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. ... שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, איש המכירות לא צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים. מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה? - אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח. - הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש. - הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן). - דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר את הדברים לצרכים האמיתיים שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה פשוטה. דוגמה לרכב עם מערכת מתקדמת נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא הרכב הטוב בעולם בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב? התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש ... ולשמור על המשפחה שלך מכל סכנה. שימו לב להבדל - במקום לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה. הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים מקצועיים שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו. הדרך הנכונה להציג את המוצר במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת ... הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. לקוחות משלמים על תועלת - לא על מוצר לקוחות לא קונים מוצרים בגלל התכונות שלהם, אלא בגלל התועלות שהם מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור ... בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק. סיכום - איך למכור נכון? אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח. הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת. הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו. דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? ...
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין ... לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים מגוון רחב של לקוחות ומצא את הדרך להבדל את עצמו בשוק. אליעד מציע דוגמאות מעשיות להמחשה: 1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק ... יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר ... שמתמקד בבעיה מסוימת כמו חרדות יכול לצבור מוניטין חזק יותר ולטפול בצורה עמוקה יותר בבעיה, אולם הוא עשוי להפסיד לקוחות לעומת מטפל כללי שמטפל בכמה תחומים. מתי כדאי לבחור נישה? אם המטרה שלך היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה ... - לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום. אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ... מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד - אדם יכול להקים עסק למכירת רכבי יוקרה בלבד, ולמכור כל רכב ברווח של ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? ... של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור ... שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים ... נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם ... הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? ... פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר ... באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, ... חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם ... שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור ... שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בדכ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח. וזה בעצם אומר, שאם הבית הנל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי. ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?! פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה. ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה ... חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיוב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת. במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר? אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ... האם זהו המצב האידיאלי?! המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע ...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
... שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה ... מסוימת. ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך. אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון ... דבר עשוי להיות יתרון. אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם. וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי. ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
5:46לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ... השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: מהי הסיבה ... למה הוא מאמין בדעתו? מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו? למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא ... היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. ... שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו. איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני? אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. ... ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ... משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא ... תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך ... פעם מישהו שאל אותי, אמר לי תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה, לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה ...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים. מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח? כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות. יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע. אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות. החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות. אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל ... החלטיות. האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות? לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים. אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת. איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות? באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח. בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח? כאשר רוצים לשכנע ... להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי. מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד? כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו בפעם הראשונה ... משתמש במילה ראשונה, הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב, המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע ... לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר ... להראות אמפתיה: אני מבין שלדעתך המוצר לא התאים לך, או אולי לא הצלחת להשתמש בו בצורה הנכונה. בצורה הזו הלקוח מרגיש שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא מפחיתה את חומרתה בעיני הלקוח. בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים ... לעומת זאת, אם תוקפים מיד בתחילת השיחה, ההתנגדות נתפסת כאותנטית ומבוססת יותר. איך לנצח בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה שאני ... לא, אבל אם זה נגיד על דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד בעיני הלקוחות זה לא טוב בסדר. אליעד: מה השאלה שלך, מה אתה חושב שאמרתי? ש: אני אומר אז זה שזה אומרים ... שלו, שלו זה לא פתר את הקושייה ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא אבל אז אני לא חייב להזדהות איתו, שניה עוד פעם זה נכון ... את זה. ש: לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין ... אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא? אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד כהן, איש המכירות חייב לדעת להבחין בין מצבים בהם ביטחון עצמי הוא הכרחי לבין מצבים שבהם דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג ... הדברים בביטחון מוחלט וללא הססנות. יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף או מתוכנן מראש. למשל, כאשר שני עדים נותנים עדות ... כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש מכירות שמדבר בצורה רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת או אמינות אמיתית. אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, כדאי לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו. כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם למכור בכוח. היכולת להכיל ספקות, במיוחד כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה. מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח? עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין רובוט לבין בן אדם. רובוט יכול להציג מידע בביטחון מוחלט, ללא ... במיוחד בדברים שיש בהם מרחב של ספק - עלול להיראות מתוכנת מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ולדעת מתי כדאי לוותר על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח. כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות? המפתח למכירה מוצלחת לפי אליעד הוא האיזון בין ביטחון עצמי לבין הססנות. כאשר ... בעובדות חד - משמעיות, הביטחון הוא הכרחי ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון. איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ניתן להבטיחם בוודאות, הוא עלול לעורר חשד מיותר שיפגע במכירה. מצד שני, כאשר הוא מכיר במגבלות הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה. מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי? אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים בביטחון רק כי אמרו להם לעשות זאת ולא בגלל שהם באמת ... במה שהם אומרים. לפעמים המוכר אפילו ישדר בכוונה הססנות, כטריק למכירה, למרות שהוא בטוח לחלוטין במה שהוא אומר. לכן, הלקוח חייב להיות ערני ולשים לב מתי הביטחון או ההססנות של איש המכירות אותנטיים ומתי הם טכניקה שנועדה להטעות אותו. ... דורש שיקול דעת והבנת ההקשר: עובדות ברורות מצריכות ביטחון מוחלט, ואילו נושאים עם ספקות דורשים הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח. איזון נכון בין ביטחון עצמי להססנות הוא סוד ההצלחה של כל איש מכירות אמין. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוח מתלבט? מתי לשדר ביטחון עצמי במכירות ומתי לא? במהלך תהליך שכנוע לקוחות ומכירה, עולה השאלה האם על איש המכירות לשדר ביטחון עצמי. באופן טבעי, כאשר המוכר מציג מידע מסוים, עליו לשדר ביטחון כדי שהלקוח יאמין לו. אנשים נוטים לדבר בביטחון כאשר הם מאמינים שמה שהם אומרים נכון, ואילו הססנות עלולה לשדר שקר או ... עלול להיתפס כלא אמין? למרות שההנחה היא כי ביטחון עצמי משדר אמינות, ישנם מקרים בהם דווקא עודף ביטחון יגרום ללקוח לחשוד. לדוגמה, כאשר עדויות נשמעות זהות מדי, הן נראות מתוכננות ובלתי אמינות. כך גם במכירות - אם המוכר מציג את דבריו באופן רובוטי, ללא ספקות כלל, הלקוח עלול להרגיש שהוא חוזר על טקסט שנלמד בעל פה. כאשר אדם בטוח באופן מוגזם בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות, ... בהם ביטחון עצמי מופרז עלול לפגוע במכירה: כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי. כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ושידור ביטחון מוחלט עשויה לגרום לו לחשוב שהמוכר לא מבין ... לא ניתן להבטיח בוודאות תוצאה מסוימת, עדיף שלא להציג זאת כאמת מוחלטת. כיצד ניתן לשדר אמינות וליצור אמון עם הלקוח? במקרים בהם הלקוח מביע חשד או מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז המוצר הזה בדיוק בשבילך, ניתן לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו. כאשר המוכר מכיל את ההתלבטות של הלקוח, הוא משדר הבנה ואמינות. מסקנה: איך למצוא את האיזון? המפתח למכירה מוצלחת הוא לדעת מתי לשדר ביטחון ומתי להיות ... מהוסס. יש להציג עובדות ודברים וודאיים בביטחון מלא, אך כאשר יש ספק או כאשר מדובר בשיקול דעת אישי של הלקוח, עדיף לשדר הבנה ולתת ללקוח להרגיש שההחלטה היא שלו. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך ...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות. מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות? אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח. כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח? הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?. כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח. מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש? כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם: לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר. להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח. להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב. לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר. לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו ... את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר? מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה? במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר. כיצד לזהות את הצורך האמיתי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להגיע ליותר לקוחות? תותח במכירות ראפור והשפעה להגדיל את המכירות קורס שכנוע חרדת ביצוע של אנשי מכירות להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח איך למכור מוצרים יקרים? למכור לידים של לקוחות למכור מוצר שלא שווה למכור אותו להציג מוצר שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח לקוח מבקש הנחה לאיים על לקוח יסודות השכנוע ניהול משא ומתן עם עובדים להשפיע על מישהו לאהוב אותך לשכנע מישהו להקשיב שכנוע למנהלים לשכנע שופט בבית משפט הלקוח צריך או רוצה להסכים עם לקוח לעבוד עם לקוחות בעיתיים איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? מה זה מסע לקוח? מוצר מתכלה איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? להשפיע מוצר לדוגמה למכור בכמה שיותר איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? כמות לקוחות פוטנציאלים איך למכור מוצר חדש? nlp זו תרמית ביצועים של משפך שיווקי איך לשכנע שופטים בבית משפט? איך להצליח כאיש מכירות? האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר לדבר בצורה משכנעת לקוח מבקש הנחה מוגזמת כמה כסף לבקש על מוצר? שיווק עצמי בגוגל להצליח למכור את עצמך לגרום למישהו לרצות להאמין לך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? לבחור את הלקוח לשכנע למכור להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות nlp למומחים מצב שאין מכירות לקוחות חדשים שפת הגוף של הלקוח כמה כסף יש ללקוחות שלך? סלוגן שיווקי מנטור מכירות פולואפ ללקוח בוס כלקוח שגיאות בשכנוע טיפול ב nlp ניתוח שיטות שכנוע להתמודד עם קושי למכור דוגמאות לשתילת מחשבות הקשר שבין שיווק למכירות איתור לקוחות הכנה לראיון עבודה איש מכירות להיות חזק או חלש במשא ומתן להיות מומחה מכירות מסע שיווקי איך למכור מוצרים זולים? מה זה מנהל מכירות? טיפול בתלונות של לקוחות איפה ללמוד שכנוע? לנסח טקסט משכנע שיטות שיווק לעסקים לקוח מרוצה שיווק בתשלום איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? חייב לעשות איתור צרכי הלקוח איך לשכנע עובד? לשפר יכולות שכנוע להגיע ללקוחות חדשים מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? להביא לקוחות חדשים לשכנע בחורה לרצות אותך לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה מה זה שיווק גרוע? להציג ללקוח מידע מקצועי האם כדאי לעבוד במכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? מכירות ושכנוע ליצור הזדהות רגשית חזקה איך לשווק מוצר גרוע? איך להכיר את עולם המושגים של הלקוח? לקוח מפחד לטעות סוגים של שכנוע להיות יועץ של הלקוח לאבד את האמון לשכנע לקוח שמח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, משא ומתן, אוטוסוגסטיה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 10:12:12 - wesi28