אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, איך לשכנע אנשים לתרום, סודות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, איך למכור יותר, NLP דיכאון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע בנים, לשכנע אשה, טיפול בהתנגדות במכירה, סודות ההשפעה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, להתמודד עם התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מומחה מכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, יכולת שכנוע, לשכנע את עצמך, nlp לימוד חינם, ראיון קשה, פרסומות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, מטפל nlp, איך לשכנע את הלקוח, לשכנע אנשים לתרום, NLP מאמרים, דמיון מודרך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותשירות לקוחותאיך לדבר עם לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםאיך לשדר ללקוחותטיפול בהתנגדויות לקוחותלהעביר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותלקוחות טוביםרצון הלקוחותלקוחות קיימיםלהצליח למכור ללקוחותהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן וכאן יתבאר, כי תיאורטית העסקה הטובה ביותר, היא עסקה של win win situation. דהיינו, עסקה שבה ... משום שתמיד קיים ניגוד אינטרסים כלשהו בין הצדדים. כי מצד האמת, אם המוכר היה באמת באחדות ובהרמוניה מוחלטת עם הלקוח, דהיינו, אם המוכר היה באמת אוהב בלב שלם את הלקוח ואם הלקוח היה באמת אוהב בלב שלם את המוכר, האם באמת הם היו מבצעים את אותה העסקה בדיוק, באותם התנאים בדיוק?! ואם הלקוח / מוכר, היה הבן / בת / אהוב שלך, האם תנאי העסקה היו זהים?! או שבגלל הזרות של המוכר מהלקוח, לכן תנאי העסקה מבטאים את זה שכל אחד מהצדדים מפסיד קצת. בקיצור, גם בעסקה של win win situation, עדיין המצב האידיאלי של הלקוח לא בא לידי ביטוי. כגון לדוגמה הרצון לא לשלם בכלל. וגם הרצון האידיאלי של המוכר, לא בא לידי ביטוי ...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך וכאן אבאר נקודת מבט בנושא של לעצור לקוח, לפנות ללקוח וכולי. והעניין הוא, כי יש מצבים שאיש המכירות מפחד לעצור את הלקוח לגשת אליו ולהציע לו את המוצר. וזה משום שאיש המכירות מפחד לקבל לא מהלקוח. דהיינו, איש המכירות לא רוצה להגיע למצב שהלקוח יגיד לו, לא. וכך לדוגמה גם בסיטואציה של להתחיל עם בחורה וכיוב, שבדכ הפחד מדחייה, שהאדם מפחד לקבל לא ... בכל מיני תחומים בחיים, שלפעמים האדם מפחד להתחיל משהו חדש, שמא הוא יכשל וכולי. ויש תיאוריה שאומרת, כך: גש ללקוח, את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן. דהיינו, שעל איש המכירות כן לגשת ללקוח ולחשוב בראש שלו, שבכל מקרה אם הוא לא יפנה ללקוח, הרי שלא תהיה עסקה. ואם איש מכירות השטח לא יעצור את הלקוח, הרי שבכל מקרה הוא לא ימכור לו. כך שהמצב זהה למצב שבו הלקוח אמר, לא. כי בשני המקרים אין עסקה. ולכן ה - לא, של הלקוח, כבר קיים. אז מה יש לך להפסיד?! לך תנסה למכור, אולי תקבל כן. וכך גם אם אתה מפחד להתחיל ... מניפולציה זולה, שאנשים שמלמדים מכירות, מנסים לעשות אותה, על אנשי מכירות שמנסים להתגבר על החשש האמיתי שלהם, מלקבל לא מהלקוח. וזו מניפולציה משום, שאומנם מצד האמת, גם אם הלקוח בסופו של דבר, יתעקש שהוא לא רוצה לבצע את העסקה, וגם אם לא תפנה ללקוח, בשני המקרים, אכן אין עסקה. אבל כאשר איש המכירות עדיין לא פנה ללקוח, בראש של איש המכירות יש לפחות את האשליה שאומרת לו, שאם רק הייתי פונה ללקוח, הוא היה רוכש את המוצר. כי המוצר טוב / אני יודע למכור וכולי. וכל זמן שהלקוח עדיין לא אמר - לא, בפועל, הרי שעדיין איש המכירות יכול למכור לעצמו את הרעיון, שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על המוצר. אבל אחרי שאיש המכירות שטח, פונה בשטח ללקוח והלקוח דוחה את העסקה, הרי שאז אומנם אין עסקה כמו לפני שאיש המכירות פנה ללקוח. אבל עכשיו יש ללקוח יותר רגשי נחיתות אפשריים, בגלל הדחייה שהוא קיבל מהלקוח. כך גם הגבר שהתחיל עם הבחורה, שאם היא מסרבת לו, הרי שעכשיו הוא בטוח יותר שהיא לא רוצה אותו. ... המכירות יודע להסתכל על האמת, מה באמת קרה. ולהצליח לבודד את העובדות מהפירושים ומהמשמעויות השקריות שאיש המכירות נותן לכך שהלקוח לא רצה לקנות. אך הרעיון של את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן, הוא מניפולציה זולה, שלא באמת ...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
... משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז איש המכירות מרגיש רע עם עצמו. מה שיוצר שחיקה בעבודה במכירות. כי השחיקה היא לא רק בגלל המאבק מול הלקוח והקושי למכור ללקוח, אלא גם במאבקים שיש לאיש המכירות מול עצמו, במשך כל זמן העבודה שלו. ועל איש המכירות לדעת לאתר את ... ועוד היבט יש כאן, והוא שבתהליך מכירה תמיד יש ניגוד אינטרסים כלשהו, בין הרצון של המוכר לבין הרצון של הלקוח. שזה בעצמו יוצר לחץ. ובנוסף כאשר איש המכירות מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים ... ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ... טוב, ושיש לו הרבה פחות מחשבות שליליות על עצמו, אם בכלל. לסיכום, שחיקה נובעת מהמאבקים שיש לאיש המכירות, מול הלקוחות ומול עצמו. וצריך לאתר את המחשבות האלו, ולטפל בהן. ואז ממילא השחיקה תיעלם.
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
... במיטבך. והדבר הוא, להיצמד לאמת. דהיינו, עליך לשים אל מול העיניים שלך, את האמת, לגבי הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך. זה הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע ... איש המכירות כן לעשות, זה להיות בפוקוס ובמיקוד על האמת. מה מצד האמת היתרונות שיש למוצר שאתה מוכר, עבור הלקוח שלך. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח שלך, מהמוצר שאתה מוכר לו. תתמקד בזה ורק בזה. זה יתן לך אנרגיה למכירה. בהצלחה.
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
10:11איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה ... כי זה לא בריא, התגובה תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו. מה שעושים ... שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך זה לא מתאים לי ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון ... מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! וכאשר אתה תאמין במוצר שלך, אז יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך ... גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך מוכרים מוצר שכזה?! וכמובן שאין כאן עצה שאומרת לשקר ללקוח. כי לא מדובר כאן על לשקר את הלקוח ולרמות אותו במידע שגוי לגבי המוצר. אבל כן ניתן כאן את כיוון החשיבה הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו כלקוח. דהיינו, לקוח לא קונה מוצר, שאתה חושב שהוא טוב. לקוח קונה מוצר שהוא חושב שהוא טוב. לקוח לא קונה מוצר שאתה היית קונה עבורך, אלא לקוח קונה מוצר, שהוא חושב שיעשה לו טוב עבורו, מנקודת המבט שלו כלקוח. וזה נכון שאם תאמין במוצר, אולי יהיה לך יותר קל להסביר ללקוח למה המוצר טוב, אבל זה לא הכרחי כדלקמן. בנוסף, הלקוח לא רוכש מוצר שהוא רק טוב, הלקוח גם לא רוכש מוצר מושלם, הלקוח לא רוכש מוצר שיש בו רק יתרונות. הלקוח כן רוכש מוצר, שהוא חושב שלקנות אותו, יעשה לו יותר טוב, ביחס לאפשרויות האחרות של הלקוח, ובשקלול של החסרונות הנובעים מרכישת המוצר שבעיני הלקוח. דהיינו, הלקוח יקנה כל מוצר שהוא יחשוב שיש לו יתרונות ברכישת המוצר מנקודת המבט שלו, גם אם יש במוצר הזה חסרונות, גם מנקודת המבט של הלקוח. ובתנאי, שמנקודת המבט של הלקוח, רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה שאומרת שאם אתה לא היית קונה את המוצר הזה, הרי שהמוצר הזה גרוע עבור הלקוח, ושאז ממילא אתה מרגיש שאתה דופק את הלקוח, זוהי מחשבה שקרית ושגויה. כי עליך לחשוב מנקודת המבט של הלקוח, שלא תמיד היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת בטוח רעה? האם אין ללקוח שום יתרון כלשהו מביצוע העסקה? האם העסקה הזאת עושה ללקוח רק רע, מכל היבט אפשרי בכל זמן כלשהו? האם זאת האמת, שהעסקה הזאת, רק רעה, מנקודת המבט של הלקוח? או שאולי מנקודת המבט של הלקוח, יכול להיות שיש יתרונות כלשהם, שיש תועלת כלשהי. שאולי לך היא נראית זניחה / לא שווה את הכסף / לא ראויה / מיותרת / טיפשית. אבל זוהי כמובן רק נקודת המבט שלך. כי אולי מנקודת המבט של הלקוח, היתרון היחסי הקטן הזה, והתועלת הקטנה ביותר שרכישת המוצר מביאה ללקוח, אולי עבור הלקוח זאת התועלת החשובה ביותר שיש?! ולכן, לא באמת חובה להאמין במוצר שלך. ולא חובה להרגיש רע, כאשר אתה מוכר מוצר שאתה לא מאמין בו, או שאתה לא היית רוכש אותו. כי לפעמים, עבור הלקוח, מאוד כדאי לו לרכוש את המוצר הזה, ביחס לנקודת המבט שלו כלקוח. כמו הדוגמה הקלאסית, שלפעמים מוכר חושב, שהמוצר שלו יקר מידי ולא שווה את הכסף. אבל עבור הלקוח, שבדכ יש לו הרבה יותר כסף, מאשר יש לאיש המכירות, הרי שעבור הלקוח, זאת עסקה טובה ביותר, ביחס לעלות ...
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפכ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפכ אין מצווה להראות ללקוח שהוא טועה. המטרה בתהליך מכירה, היא למכור ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את המטרה של המכירה. כי יכול להיות שזה יפגע באגו של הלקוח וכיוב, ואז הלקוח דווקא ירגיש רע ולא ירצה לקנות ממך את המוצר. לא בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה. ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא ללקוח תשובה להתנגדות שלו, וגם אם אתה יכול בקלות להראות ללקוח שהוא טועה, אעפכ אתה לא חייב ולא צריך ולא בהכרח נכון שתעשה את זה. כן נכון שתדע מראש מה לענות ללקוח לכל טענה שלו. אבל בשטח, צריך לבדוק ולדעת, מה הכי נכון לענות ללקוח, כדי שהעסקה תתבצע בסופו של דבר.
למה עבודה במכירות שוחקת? איך לאהוב למכור? איך ליהנות ממכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל אנרגיה למכור? איך למכור עם חשק? איך להרגיש טוב למכור? איך ליהנות לעבוד במכירות? איך להצליח בתור איש מכירות?
... בתור איש מכירות? וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם ... כאשר כל הכסף שהוא מרוויח מהמכירות, הולך למישהו אחר. דהיינו, אתה כאיש מכירות גם לא צריך את הכסף של הלקוחות שלך, אבל אתה גם לא מרוויח מהם כסף. האם במקרה כזה עדיין היית נהנה מתהליך המכירה?! ועליך לשאוף לכך ... היית נהנה לעשות את זה?! והמהות של השאלה היא, עד כמה אתה כאיש מכירות, מרגיש שאתה באמת נותן ערך ללקוחות שלך? עד כמה אתה באמת חושב שהמוצר שלך יכול לעזור להם? כי כאשר בן אדם עושה טוב לאחרים, בדכ ... היית מקבל כסף על העבודה שלך במכירות ובמקרה שאתה לא צריך את הכסף, שעדיין היית ממשיך למכור / לתת ללקוחות שלך את המוצר / שירות שלך. וככל שתמכור לעצמך יותר טוב את הרעיון הזה, ככה ממילא תהיה לך יותר ... על איש המכירות להציף את עצמו במשך היום, במחשבות על זה שהוא עושה טוב לאנשים. על מה הטוב שיוצא ללקוחות שלו, מהמוצר שלו. ומי שלא יודע למכור לעצמו את הרעיון שהמוצר שלו עושה טוב ללקוחות שלו, שלא יתפלא שקשה לו למכור ללקוחות שלו. ולכן בתור התחלה צריך לדעת למכור לעצמך כאיש מכירות את זה שאתה עושה טוב ללקוחות שלך. ודרך זה לקבל אנרגיה וחשק למכור.
איך לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה
... של האדם שמולך, ומעלה את ההתנגדויות האפשריות שיכולים לטעון נגדך. ואז אתה חושב על הטענות הנגדיות שלך, להתנגדויות של הלקוח. ומראש אתה מסגנן את המשפט הראשוני שלך, בצורה שבה כבר יהיו תשובות להתנגדויות של הלקוח / השומע. ואחכ אתה שוב נכנס לראש של הלקוח שלך, ושוב שומע את הטענות הנגדיות שלו, ושוב מגיב להן ושוב משפר את המשפט ואת הרעיון שלך. וכך אתה ...
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
... למכור, הוא לא יצליח למכור. כי הרצון של איש המכירות למכור, עלול לשתק אותו ולהכניס אותו ללחץ ולחרדה מול הלקוח. כי מרוב הרצון למכור, נוצרת חרדת מכירות וחרדת כישלון. שאיש המכירות מפחד להיכשל ולא להצליח למכור, ואז איש המכירות לא מצליח למכור, כי הוא לא מצליח להתרכז במכירה ללקוח. וכל שכן, אם איש המכירות כבר נכשל היום ולא הצליח למכור / אחרים מוכרים יותר ממנו. שזה יגרום לאיש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פגישה עם לקוחות פוטנציאלים לרכוש מוצרים בזול לענות ללקוח ששואל שאלה טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות איך למכור בלי התנגדויות לקוח? למתג מוצר יקר לענות ללקוח כמה זה עולה באיזה שלב הלקוח נמצא? איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? משאבים להכנת חומרי שיווק לתאם פגישה עם לקוח שיטות תמחור מוצר הסוד להצליח במכירות המניפולציה של הפחד מתי להיות לא נחמד ללקוח? לקוח מעדיף להתכתב שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות הרגלי צריכה של לקוחות משא ומתן עסקי מוצר לכל כיס יכולת ניהול משא ומתן לקוח לא רווחי מהן 3 המטרות של השיווק? ניהול מכירות בטלפון מה הלקוח חושב על המתחרים? איך להגדיל מכירות ללקוחות? פגישה פרונטאלית עם לקוח לקוח מזדמן לקוח לא רוכש מוצר יקר איך לשדר ללקוחות? למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לגרום למישהו להגיד כן לגרום ללקוח לקנות שוב מוצר קשה למכירה לקוחות שרוצים מחיר יקר איך לגרום לאיש המכירות שלך? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? איך מתגמלים איש מכירות? תלונות של לקוחות איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? להוסיף מוצר למלאי מה היתרונות של המוצר? איך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות? nlp סוגסטיה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים יצירת חומר שיווקי לבחור משרד שיווק מילוי צרכי הלקוח לתאר מוצר האם המוצר מתאים ללקוח? לשכנע את הקולות הצפים שיחת חולין עם לקוח מסמך שיווקי פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק לקרוא ללקוח בשמו טיפול בלקוח מתלונן האם ללמוד nlp? להיות היועץ של הלקוח איך לשכנע אקס? אני איש מכירות איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? לא מאמין במוצר מלחמת המכירות fomo של לקוח לקוחות באינטרנט להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות למכור בשפה של הלקוח לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך איך להגדיל את כמות הלקוחות? אנשי מכירות מרמים לקוחות איך למכור מוצר בלי יתרונות? למכור רק מוצרי פרימיום למכור מוצר לא מוגמר איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך ללמד את איש המכירות? לשכנע מישהו לרצות להסכים איתך לשכנע מישהו לא לדבר על המאפיינים של המוצר לקוח מתלונן על המחיר איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? איך לעבוד נכון עם לקוחות? לשווק מוצרי מידע לגרום ללקוח להאמין במוצר להצליח בעסק בלי למכור איך להתחבר ללקוח? שכנוע להצליח במכירות מוצר רווחי עלויות תמחור מוצר איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איזה חומרי שיווק ליצור קודם? מומחה שכנוע איך לתכנת את התת מודע? לקוח שאומר יקר לי מילים משכנעות להתמודד עם לקוח שיווק עצמי בפייסבוק איך למכור משהו בראיון עבודה? הפקת חומרי שיווק הלקוח מתנגד למחיר לשכנע משקיע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, לשכנע, אוטוסוגסטיה בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 10:20:06 - wesi28